Koła gotowe firmowe
Started By
Deadi
, 27 lip 2011 13:57
1149 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 19 wrzesień 2011 - 13:13
na moje laickie oko ładnie wyglądają a do tego ABG (Anti Bite Guard)- możliwość stosowania kaset z luźnymi zębatkami bez pająka. czy jakieś inne koła mają taką wstawkę? Jak myśłicie... mają ograniczenia wagowe? Bo jak ktoś waży np 90 (jak ja;) to już musi brać to pod uwagę....
PS. tak wiem... "schudnij... nie będziesz miał problemu z ograniczeniami"
PS. tak wiem... "schudnij... nie będziesz miał problemu z ograniczeniami"
każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g
#23
Napisano 19 wrzesień 2011 - 17:02
PS. Znalazłem jeszcze takie koła http://allegro.pl/sh...item=1830851636 co myślicie o nich?
- BartekzWioski lubi to
#25
Napisano 23 wrzesień 2011 - 10:13
pimpf dzięki za pomoc szosa od środy stoi na kołach Novatec JetFly V2. Mam jeszcze jedną prośbę, będę miał na sprzedaż koła Fulcrum Racing 7. Nie jestem w stanie podać ich przebiegu bo jestem drugim właścicielem (ja zrobiłem ponad 1,8k km). Koła mają nowe łożyska założone wczoraj, są proste, jedynie na przednim kole jest małe wgniecenie. Resztę widać na zdjęciach https://picasaweb.go...FulcrumRacing7# Bardzo proszę o pomoc w wycenie tych kółek, za ile wystawić je na allegro? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
#26
Napisano 02 październik 2011 - 11:51
siema,
proszę o pomoc,
czy te kółka będą nadawać sie dla kolesia o wadze 95-100 kg ?
pozdrawiam i z góry dziekuję
http://rower.com.pl/...ml?cPath=34_709
proszę o pomoc,
czy te kółka będą nadawać sie dla kolesia o wadze 95-100 kg ?
pozdrawiam i z góry dziekuję
http://rower.com.pl/...ml?cPath=34_709
#31 Gosc_mnichu91_*
Napisano 06 październik 2011 - 18:19
proszę Was o poradę:
posiadam rower trek 2.1 na fabrycznych kołach bontrager ssr, które moim zdaniem są, delikatnie mówiąc, nienadające się do np. ścigania w maratonach. Myślę zatem o kupnie lepszych kół, które zakładałbym do podobnych celów, a samotne treningi przeprowadzałbym na starych. Poza tym, gdybym za kilka sezonów kupił sobie rower z wyższej półki, te nowa koła stałyby się treningowymi.
Osobiście przyglądam się intensywnie Mavic Ksyrium Elite 2011, co moglibyście mi doradzić?
posiadam rower trek 2.1 na fabrycznych kołach bontrager ssr, które moim zdaniem są, delikatnie mówiąc, nienadające się do np. ścigania w maratonach. Myślę zatem o kupnie lepszych kół, które zakładałbym do podobnych celów, a samotne treningi przeprowadzałbym na starych. Poza tym, gdybym za kilka sezonów kupił sobie rower z wyższej półki, te nowa koła stałyby się treningowymi.
Osobiście przyglądam się intensywnie Mavic Ksyrium Elite 2011, co moglibyście mi doradzić?
#32
Napisano 10 październik 2011 - 22:07
Pytanie do "zaplataczy" kół:
Czy można przełożyć szprychy z kół WH-RS80 do WH-7900 ?
Długość szprych w tylnym kole taka sama, w przednim RS80 to 284 mm a w 7900 to 282 mm. Czyli przekładamy szprychy o 2mm dłuższe w miejsce krótszych.
Jeśli szprycha się nie zmieści to czy można tą różnicę zniwelować bez ucinania?
Czy można przełożyć szprychy z kół WH-RS80 do WH-7900 ?
Długość szprych w tylnym kole taka sama, w przednim RS80 to 284 mm a w 7900 to 282 mm. Czyli przekładamy szprychy o 2mm dłuższe w miejsce krótszych.
Jeśli szprycha się nie zmieści to czy można tą różnicę zniwelować bez ucinania?
#34
Napisano 22 październik 2011 - 20:07
Szprychy w fabrycznych kołach na ogół są tak ustawione, że po zapleceniu i wycentrowaniu szprycha nie wystaje z nypla, ale jest prawie na równo z jego krawędzią, czyli cały gwint nypla trzyma szprychę. I tak powinno być.
Dodać można tylko tyle, że konstrukcja szprychy pozwala jej po maksymalnym dokręceniu standardowego nypla wystawać ponad niego na długość 2mm, co nie powinno przeszkadzać w użytkowaniu.
Tak to wygląda w normalnych kołach, jednak systemówki mogą mieć te kwestie rozwiązane nieco inaczej, począwszy od innych nypli a skończywszy na np. krócej przewalcowanych i nagwintowanych szprychach.
Dodać można tylko tyle, że konstrukcja szprychy pozwala jej po maksymalnym dokręceniu standardowego nypla wystawać ponad niego na długość 2mm, co nie powinno przeszkadzać w użytkowaniu.
Tak to wygląda w normalnych kołach, jednak systemówki mogą mieć te kwestie rozwiązane nieco inaczej, począwszy od innych nypli a skończywszy na np. krócej przewalcowanych i nagwintowanych szprychach.
#35
Napisano 23 październik 2011 - 07:58
Ja kiedyś próbowałem nakręcić nypel na szprychę palcami do oporu. Gdy wyszła szprycha ponad niego był już opór (pewnie gwint się kończył). Ale zaplotłem sobie koło w ubiegłym roku do MTB, gdzie szprychy okazały się trochę za długie. Napiąłem je, wystają ponad nyple, ale koło daje radę. Może mogłyby być mocniej naciągnięte, ale nic się nie dzieje. Przejechałem na tym kole ze 4 maratony i jeżdżę dalej.
#37
Napisano 28 październik 2011 - 15:46
Proszę o pomoc w dokonaniu wyboru oraz o informacje odnośnie kół.
Chciałbym koła do 500-600zł. Upatrzyłem sobie i jestem najbliższy ich zakupu koła WH-RS20.
Nie mogę jednak znaleźć konkretnej informacji czy wyżej stoi model WH-RS20 czy też WH-RS30. Różne strony różnie podają, jednak przeważnie dwudziestki są jakby poziomem przy grupie 105, natomiast 30 przy Tiagrze. Ile w tym prawdy, nie wiem. Ceny również są zróżnicowane. Jednak WH-RS30 częściej droższe od WH-RS20. Waga kół to 1950g dla WH-RS30 i 1820 dla WH-RS20 (wg producenta).
Jak jest naprawdę z klasyfikacją tych modeli?
No i na koniec, może macie lepszą ofertę kół za tę cenę? Dobrze by był trwałe to koła (dużo nie ważę - niespełna 65kg), waga mniej ważna aczkolwiek patrzę na nią. 130g różnicy między RS20, a RS30 mnie bardzo zastanawia, szczególnie, że te cięższe są w sumie droższe, a różnica znaczna.
Z góry dziękuję za pomoc!
Chciałbym koła do 500-600zł. Upatrzyłem sobie i jestem najbliższy ich zakupu koła WH-RS20.
Nie mogę jednak znaleźć konkretnej informacji czy wyżej stoi model WH-RS20 czy też WH-RS30. Różne strony różnie podają, jednak przeważnie dwudziestki są jakby poziomem przy grupie 105, natomiast 30 przy Tiagrze. Ile w tym prawdy, nie wiem. Ceny również są zróżnicowane. Jednak WH-RS30 częściej droższe od WH-RS20. Waga kół to 1950g dla WH-RS30 i 1820 dla WH-RS20 (wg producenta).
Jak jest naprawdę z klasyfikacją tych modeli?
No i na koniec, może macie lepszą ofertę kół za tę cenę? Dobrze by był trwałe to koła (dużo nie ważę - niespełna 65kg), waga mniej ważna aczkolwiek patrzę na nią. 130g różnicy między RS20, a RS30 mnie bardzo zastanawia, szczególnie, że te cięższe są w sumie droższe, a różnica znaczna.
Z góry dziękuję za pomoc!
#39
Napisano 28 październik 2011 - 22:31
Chciałem zamienić od razu moje RS-10 na Fulcrum'y, ale zrezygnowałem. Z Fulcrum'ami może być od stycznia 2012 problem, bo oficjalny przedstawiciel na Polskę wycofuje się z ich dystrybucji, więc i o serwis może być kłopot, chyba,że zmienili decyzje od 22-09-11 ;/
#40
Napisano 29 październik 2011 - 21:42
Cena jeszcze lepsza Fulcrumów 7. Wydawać by się mogło, że będą mocniejsze z racji większej ilości szprych, ale czy faktycznie.
Mógłbyś porównać wspomniane modele Shimano z Fulcrumami? Jakie mają wady i zalety. Fulcrum Racing 7 mają wagę rzeczywistą powyżej 2000g, więc sporo. Co zatem przemawia za tymi kołami?
Mógłbyś porównać wspomniane modele Shimano z Fulcrumami? Jakie mają wady i zalety. Fulcrum Racing 7 mają wagę rzeczywistą powyżej 2000g, więc sporo. Co zatem przemawia za tymi kołami?