Koła gotowe firmowe
#822
Posted 21 December 2016 - 14:50
Z tym ze fabrycznie w tych kolach piasty pozostawiaja rowniez bardzo wiele do zyczenia. Troche bez sensu kupowac nowe nyple, szprychy i obrecze do kiepskich piast - robi sie z tego calkowicie skladane kolo.
Rozwazam jeszcze powaznie Campagnolo Khamsin. Mam je na miejscu, sa juz zauwazalnie lzejsze od Shimano a profil 27,5 to taki zdrowy kompromis miedzy niskim i lekkim 24 a ciezszym 30. Zestaw o wadze 1750 wychodzi 620 zl. Troche drozej od Shimano ale mysle, ze beda zauwzalnie lepsze.
#823
Posted 21 December 2016 - 15:23
A złożyć na jakimś Novatecu? Do twojej wagi mało szprych wyjdzie, dać jakieś obręcze Kinlina lub coś tańszego? 600 zł może dało by się osiągnąć?
#824
Posted 21 December 2016 - 21:32
Spieki ceramiczne kiedyś wytrzymywały dłużej niz anoda. Ktoś to jeszcze robi?
Ogólnie dla mnie nipoważne zachcianki. Problemy pierwszego świata? (przepraszam
Ostatnio DT Swiss zaprezentowało nową technologię, którą zastosowali w kołach PR 1400 DICUT OXIC. Z opisu wynika, że warstwa naniesiona na powierzchnię obręczy jest super wytrzymała, a na dodatek ma być jakoś tam elastyczna eliminując ryzyko odprysków. Swoją drogą wygląda to ciekawie. Chętnie zakupiłbym takie koła gdyby patent się sprawdził, tylko ta cena!
#829
Posted 19 January 2017 - 12:21
#831
Posted 15 February 2017 - 09:54
#833
Posted 17 February 2017 - 10:47
#835 Gosc_oversol_*
Posted 25 February 2017 - 23:30
Chciałbym koła na piastach Novatec 291 SB i tył na 482 SB z tym żeby zamienić w niej bębenek na stalowy .Pytanie brzmi ; na ilu zapadkach ( 4 czy trzy ? ) ,na ILU i JAKICH łożyskach będzie taki bębenek pod Shimano 10 ?
Czy przednia piasta z oznaczeniem SB (cięższa ) będzie miała lepsze łożyska, niż ta lżejsza SB SL i jakie ? Jak ktoś kuma temat ,to proszę o odp
#836
Posted 26 February 2017 - 12:21
B2 i 3 zapadki, Road - ale najprawdopodobniej nie występują w wersji stalowej do piast szosowych. Zapytaj tu:
http://www.velotech....odkat=135&str=3
A tu masz katalog:
https://issuu.com/no...ovatec_hubs_web
#837 Gosc_oversol_*
Posted 26 February 2017 - 13:28
B2 i 3 zapadki, Road - ale najprawdopodobniej nie występują w wersji stalowej do piast szosowych. Zapytaj tu:
http://www.velotech....odkat=135&str=3
A tu masz katalog:
Dzięki serdeczne za info ,czyli prawdopodobnie nie znajdę piasty na czterech zapadkach ze stalowym bębenkiem - a czy mam rację upierając się na 4 lub 3 zapadki ? czy na dwóch(chyba w starszych piastach ) będzie gorzej - jeżdżę tylko szosą .
#838
Posted 27 February 2017 - 08:50
Z tego co czytam w tym katalogu, to 4 zapadkowe bębenki są tylko do piast MTB. Jak dobrze się przyjrzysz, to widać wyraźnie większą średnicę otworu na oś w tym 4 zapadkowym. Nie możesz też zastosować innego bębenka niż B2, będzie miał inne kształty, nie spasuje z korpusem tej piasty. Jak już potrzebujesz stali (bardzo dobrze moim zdaniem), to wybierz od razu taki model w którym znajduje się taki bębenek czyli F192 lub F442, po co się męczyć, kombinować i przepłacać stówę?
#839 Gosc_oversol_*
Posted 27 February 2017 - 23:10
Z tego co czytam w tym katalogu, to 4 zapadkowe bębenki są tylko do piast MTB. Jak dobrze się przyjrzysz, to widać wyraźnie większą średnicę otworu na oś w tym 4 zapadkowym. Nie możesz też zastosować innego bębenka niż B2, będzie miał inne kształty, nie spasuje z korpusem tej piasty. Jak już potrzebujesz stali (bardzo dobrze moim zdaniem), to wybierz od razu taki model w którym znajduje się taki bębenek czyli F192 lub F442, po co się męczyć, kombinować i przepłacać stówę?
Dzięki za info ,ale nie mogę nigdzie znaleźć piasty F442 ? może jakiś inny symbol ,ta pierwsza jest