Koła gotowe firmowe
#161
Posted 19 March 2012 - 11:21
#163
Posted 11 April 2012 - 20:13
Oponki OK, przynajmniej mogę pompować 9 Jedną maja wadę, strasznie ciężko zakłada się je na koło. Miałem Maxxis Detonator i nie było tego problemu. Przy tych na drugi dzień miałem odciski na kciukach. Za to idealnie formują się po napompowaniu.
Pierwsze wrażenie jak założyłem koła... Huczą, tzn. jakby to powiedzieć Pompuje do 9, czasem 9,5. Na starych kołach nie słyszałem "tego dźwięku". Załóż, przejedź się i zdaj relację
pierwsze jazdy za mną różnica jest szczególnie na zjazdach teraz zdało by się lepsze opony niż detonatory
#164
Posted 12 April 2012 - 07:24
gentile scirroco mają bęben alu, a co do bębenka, to o ile się nie mylę nie przypominam sobie kaset campy na pająku, co było opisane już w jednym temacie - campa ma rowki o wiele głębsze, więc jest większa powierzchnia oporu niż w shimaNO
dokładnie gdyby tamta teoria była prawdziwa to w zasadzie nie można by stooswać kaset campa do kół campa.
A najfajniejsze w tym jest to że kłóciłem się o tą kwestię z panem z wertykala.
Pytałem nawet campagnolo - odpisali że nie ma problemu.
geolog - www.geologpoludnie.cba.pl
#169
Posted 16 April 2012 - 08:01
#170
Posted 16 April 2012 - 08:33
Bo slyszałem ze samemu nie powinno się centrowac kol z oczkowanymi obręczami ?
:shock: :shock: :shock: oczkowane ??
Jeśli masz ksyriumy tubeless czyli z wkręcanymi nyplami i alu szprychy wyślij do Harfy ) albo serwisu wskazanego przez nich jako autoryzowany do centrowania ich kół ) , ostatnio miałem 2 komplety takich kół w rękach do zrobienia , ale ...... w jednym wkręt
urwany , a drugim wkręty zapieczonei urwij se głowe w tym przypadku, moczenie nic nie dało ,
Mavic tylko sugeruje w przypadku tej wersji raz na rok poruszać wkrętami - aby sie nie zapiekło na amen i te wersje kół raczej do serwisu specjalistycznego oddaj , centrowanie wymaga użycia tensometru i dokładnego pomiary w trakcie pracy, obręcze są wyjątkowo paskudne i cienkie.
inny model ksyriumów , ten ze stalowymi szprychami i normalnymi nyplami centruje sie ładniej , ale też przyrząd do pomiaru jest wskazany.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#172
Posted 26 April 2012 - 10:05
#173
Posted 06 May 2012 - 20:59
Na początek możesz spróbować w użytkowanych kołach zmienić opony na model "z górnej półki" ważące ok. 200g (zwykłe drutówki potrafią ważyć 300-350g), często także dętki montowane fabrycznie potragią ważyć grubo ponad 100g.
http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera
#174
Posted 07 May 2012 - 11:00
Większość forowiczów napisze, że dużo za dużo albo, że te koła w ogóle nie jadą. Przesiadłem się na ten model z WH-R550, który ważył jakieś 1750g ze zużytymi już bieżniami. Różnica więc w masie wynosi 280g. Sam z początku się obawiałem, że odczuję dyskomfort, że różnica będzie ogromna. Ku mojemu zdziwieniu jednak różnicy nie ma żadnej. Jeżdżę sporo i nawet przy dystansie 200km nie czuję różnicy. Jednak co istotne - nie ścigam się, nie przyspieszam często, chociaż wzniesienia oczywiście się raz po raz zdarzają.
Z kół jestem bardzo zadowolony. Mocne koła, płynnie się toczące na tzw. "maszynowych" łożyskach. Nie wymagają częstych przeglądów. Z czasem też w grę w ogóle nie wchodzi mus wymiany piasty po pojawieniu się wżerów na bieżniach. Po prostu zmieniasz łożyska.
Dla amatora, który jeździ tylko i wyłącznie dla siebie, nie liczy ułamków sekund na mecie, a potrzebuje w miarę pewnych kół polecam sprawdzone przeze mnie Fulcrum Racing 7. Przy takim użytkowaniu jak wspomniane wyżej, zmiana masy nawet o 200g nie będzie odczuwalna.
#175
Posted 07 May 2012 - 20:32
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#177
Posted 16 May 2012 - 20:43
A ja mam pytanie może dość oczywiste ale czy we wszystkich kołach istnieje możliwość zmiany bębenka np z campy na shimano czy są tutaj jakieś specjalne wymagania bo nigdy nie wnikałem w to dogłebnie ani tego nie robiłem?
Interesuje mnie wymiana takiego bębenka z campy na shimano w kołach Mavic Ksyrium SL i czy coś oprócz bębenka trzeba by dokupić przy ewentualnej wymianie? pozdr
#179
Posted 16 May 2012 - 23:08
http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera
#180
Posted 23 May 2012 - 06:05
Chodzi o R540 - czy to kolo wytrzyma 73-74kg wagi? Jest na 16 szprychach, ale znowu nie jest jakos wylajtowane, bo wazy 860g bez zacisku. Kolo nie bedzie sluzylo do hamowania, takze tutaj czy nie musze sie martwic tylko przy toczeniu, ew zeskakiwaniu z kraweznika...