a co sądzicie o takim zestawie http://allegro.pl/ko...81645958.html?
głównie chodzi mi o trwałość i sztywność ważę koło 75 kg
Napisano 22 listopad 2015 - 01:00
a co sądzicie o takim zestawie http://allegro.pl/ko...81645958.html?
głównie chodzi mi o trwałość i sztywność ważę koło 75 kg
Napisano 22 listopad 2015 - 21:19
A takie?
http://kxbike.pl/pl/...-3in1-1435g/564
Pytałem już w innym wątku, ale mało kto tam zagląda więc tu pytam - ile warte są te koła?
Napisano 27 grudzień 2015 - 23:22
Witam,
W najbliższym czasie bede chciał złożyć jakieś kółka na wysokim profilu w budzecie do 1500pln. Rozpatruje 2 opcje:
1) Chińskie obręcze karbonowe 50mm 20/24h(ok 950g komplet) + piasty bitex RAf9/RAR10 (260g komplet) + szprychy CN spoke 494 aero (7gx48=336g) co daje TOTAL ok 1550g.
2) H plus son sl42 full ALU 20/24h(ok 1230g komplet) + piasty bitex RAf9/RAR10 (260g komplet) + szprychy CN spoke 494 aero (7gx48=336g) co daje TOTAL ok 1830g.
Ponieważ koła mają służyć do treningu to bardziej skłaniam się ku opcji nr 2 ze wzgledu na bardzo solidną obręcz. Tylko ta waga troszke mnie niepokoi. Koła karbonowe jednak sporo lżejsze.
Co myślicie o takim zestawie?
Może macie inne propozycje kół aero w tym budżecie?
W ostateczności zostają jeszcze Veltec speed AL 42mm. Ale wolałbym coś złożyć.
Pozdrawiam.
Napisano 27 grudzień 2015 - 23:28
Nie widzę powodu do obaw o obręcze karbonowe. Kupione od solidnego dostawcy na pewno nie rozlecą się z byle powodu.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 28 grudzień 2015 - 05:12
Napisano 28 grudzień 2015 - 09:02
Rozwazam taka wage ze wzgledu na fakt ze jestem zmuszony jezdzic po plaskim:( (Warszwa). A na plaskim takie kola maja tez plusy, poniewaz zachowuja ped. Karbony sa dobre na drugie kola "od swieta", ale czy dadza rade jako jedyne kola treningowe? Do tego dochodzi jeazcze obawa ze mi clo nalicza, nawet przy zakupie samych obreczy (nie calych kol).
Moze macie jakies inne sugestie?
Rozwazam tez zakup fulcrumow quattro 35mm.
Napisano 28 grudzień 2015 - 14:04
33 nie są oczkowane, ale mają "koszyczki", w których spoczywają nyple - nie jest to więc zwykłe wiercone aluminium, tylko znacznie wytrzymalsza konstrukcja.
Jeździłem na obu modelach, oba pod względem wytrzymałości są bardzo dobre. Cena w tym przypadku jest głównie pochodną wagi, bo jakość czy wytrzymałość jest bardzo podobna w obu modelach.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 28 grudzień 2015 - 14:51
Tak jak napisał Kugel. Dodam tylko, że 33 zdarza się złapać nawet o wadze 450-455 g, wagi katalogowej zwykle nie przekracza.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 28 grudzień 2015 - 15:09
Niestety CXP 22 brak. CXP 33 jest dostepna, potwierdziłem przed momentem.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 28 grudzień 2015 - 18:43
Witam,
Zabieram się za składanie nowych kół dla siebie, na ten moment zdecydowałem się na obręcze KinLin xr270. Na przód chciałbym dać 24 szprychy i piaste Novatec NT-A291SB do tyłu 28 szprych NOVATEC NT-F482SB. Waga jeźdźca w sezonie i poza sezonem nie wykracza poza 80 kg. Czy następująca ilość szprych będzie wystarczająca? Jakie szprychy dobrać? myślałem o Sapimach Race/D-lite i nyplach Polyax Sapim.
Napisano 29 grudzień 2015 - 19:50
Rozwazam taka wage ze wzgledu na fakt ze jestem zmuszony jezdzic po plaskim:( (Warszwa). A na plaskim takie kola maja tez plusy, poniewaz zachowuja ped.
O ile mi wiadomo, to ten moment zachowania pędu jest tak niewielki w porównaniu do korzyści wynikających z polepszenia aerodynamiki, że nie warto sobie nim głowy zawracać.