
2 kapcoie w 2 dni?? przypadek? POMOCY!!!!
#1
Napisano 29 sierpień 2011 - 18:43
#3
Napisano 29 sierpień 2011 - 19:43
2. jak są dziury od wewnątrz to logika wskazuje na sprawdzenie w którym miejscu sie to zrobiło, czy wada taśmy czy przyszczypania czyli złego założenia dętki , no nikt tego za Ciebie nie zrobi , koło w łape i szukaj\ a nie licz na telepatyczne rozwiązanie probblemów .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#6
Napisano 30 sierpień 2011 - 06:52
#8
Gosc_Anonymous_*
Napisano 30 sierpień 2011 - 08:04
#10
Napisano 30 sierpień 2011 - 16:34
Ja na 30000 tyś km. miałem tylko 3 razy kapcia w szosówce na solidnych oponach i dętkach,a ostatnio przez 1,5 miesiąca w rowerkach zastępczych na lichych oponach i dętkach aż 5 razy. Może masz pecha

"Jaka cena,taka Jakość"
#11
Napisano 30 sierpień 2011 - 17:42
Nie spotkałem się z dętką o rozmiarze 700-25, zwykle podana jest rozpiętość np 19-23, 28-32.
W niedzielę złapałem 2 kapcie pod rząd (zachciało się jechać szutrówką), jedną dętkę zmieniłem i też strzeliła. Na szczęście wóz techniczny dostarczył mi 3 dętkę

Niestety jedyna dostępna w niedzielę dętka dla kół 28 cali to była dętka od trekkinga i jakoś udało mi się ją upchnąć. Do domu się doturlałem i jakoś nie chce mi się teraz zmieniać na szosową. Pakuje szosową w kieszonkę i do następnego kapcia.
#12
Napisano 30 sierpień 2011 - 18:11
Cytat
Najczęstszym powodem częstych kapci jest zbyt niskie ciśnienie. Dopompuj porządnie dętkę.
Nie spotkałem się z dętką o rozmiarze 700-25.
Tutaj zaskoczę cię,bo ostatnio kupiłem detkę o rozmiarze 700x18 do 700x28 ,ale takie rzeczy to tylko w Polsce, za odpowiednią cenę

#15
Napisano 30 sierpień 2011 - 23:51
Cytat
Widzę że masz większy problem z dętkami,proponuje sprawdzić wszystko pod kątem jakichś ostrzejszych zakończeń w feldze itp.co może powodować jakieś przebicie- dobrze napudrować oponę i dętkę. Jak nie przyniesie efektu to niestety jesteś niezły "Pechowiec"i zeby bylo smieszniej to obudzilem sie rano a tam kapiec z tylu wiec 3 kapcie w 2 dni...;/
Co do opon,to moje pierwsze też były vittoria rubino, i nie obchodziło mnie czy są obciachowe,jakie są opory toczenia itp. to wszystko przychodzi z czasem,a najważniejsze że były solidne i zrobiłem na nich 5500 tyś km. :-D
#17
Napisano 01 wrzesień 2011 - 10:08
Dętka źle ułożona w oponie może mieć wpływ na jakość toczenia się opony/koła po nawierzchni, ale co gorsza źle założona dętka (zawinięta w którymś miejscu) może się przetrzeć bądź nawet wystrzelić.
#18
Napisano 01 wrzesień 2011 - 10:59
Dodaj odpowiedź
