Ciekawe kiedy pojawia sie dodatkowe hamulce elektrodynamiczne, ktore przy kazdym hamowaniu beda generowaly prad ladujacy np. telefon.
Albo ukryty silnik w ramie
Posted 25 April 2016 - 14:02
Ciekawe kiedy pojawia sie dodatkowe hamulce elektrodynamiczne, ktore przy kazdym hamowaniu beda generowaly prad ladujacy np. telefon.
Albo ukryty silnik w ramie
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Posted 18 May 2016 - 09:15
Panowie i Panie,
Mam hamulce Tiagry 4600, moim zdaniem nie dają zadowalającej siły hamowania, a że wybieram się z Mazowsza w góry, to potrzebowałbym czegoś lepszego.
Czy lepszym pomysłem jest wymiana klocków z defaultowych:
http://rowerowy.com/...imano-Y8JY98070
na coś lepszego:
http://www.cyklomani...ack,id2997.html
czy lepiej od razu zainwestować w lepsze hamulce, np. ultegra 6800?
Pozdrawiam!
Posted 18 May 2016 - 09:53
Jak znajdziesz w ciekawej cenie, to wardo dolozyc do niebieskich swissstopow.
Posted 18 May 2016 - 12:51
Niebieskie maja najlepsza sile i modulacje.
Rowniez zielone sa mocniejsze od czarnych.
Posted 18 May 2016 - 16:42
Swiss stop niebieskie na allegro za 85 zł dostaniesz (4 sztuki, 2 koła).
Posted 19 May 2016 - 16:23
Samych szufladek raczej nie kupisz. Patrząc na stronę producenta nie mają ich w ofercie, tylko z klockami.
Jakiś czas temu komplet niebieskich Swissstop'ów był za 70 zł.
Posted 19 May 2016 - 20:17
brawo klocki za 85 zł ..a mówią że polacy biedni są
Mnie klocki Bradine czarne wsuwki wystarczają na 90+ wagi, jak się robi wilgotno to nawet lepiej hamują a koszt ? 9 zł para .
Hamowanie nie ma większego znaczenia od zmiany klamek z tiagry na 105 ....zupełny bezsens niczym nie poparty
myślicie że jak zmienicie klamki czy hample sie poprawi ? najważniejszy jest styk klocka do obręczy i są obręcze które słabo hamują albo mocno przy tych samych klockach .
Poza tym najpierw trzeba prawidłowo ustawić zacisk i klocki do obręczy a jak widzę to 90% użytkowników tego nie potrafi zrobić, więc może zacznijmy od tego, a nie od porady .....zmień se klamki ........
Druga sprawa to koła , niefortunnie dobrane czy za słabe bedą hamowały słabo, jeżdzę na różnych kołach o różnych profilach i ilości szprych i efekty są szokujące , przy zmianie felgi z 470g ( 30 mm ) na 390 g ( 22 mm ) droga hamowania wydłuża się ponad dwukrotnie i co z tego że wytrzymują jazde jak hamowanie jest za słabe ? ano , ale to już inny temat , tak samo jak skuteczność hamowania związana jest także z oponami jakie mamy, wszak występuje tutaj tarcie do podłoża ......itd....itp..... mam zestawy 105 i Ultegra w rowerach i nie widzę różnic w skuteczności hamowania , więc jeśli nie klamki i hamulce to pozostałe aspekty są ważne .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Posted 07 July 2016 - 20:38
Mam pytanie do specjalistów jakich na tym forum nie brakuje.
Kupiłem sobie ostatnio szosówkę Peugota, model C2000G, rocznik 1996, taki jak poniżej tylko w malowaniu Festiny:
1996 Peugeot Teamline Brochure C2000G.jpg 436.66KB
18 downloads
Rower mimo swojego wieku jeździ świetnie. Jedyna rzecz jaka mi się w nim nie podoba to hamulce - model Shimano Exage Motion (pojedynczy piwot). Do miasta wystarczają, jednak wybieram się niedługo w góry i wolałbym żeby skuteczniej wytracały moją prędkość.
Najprościej byłoby zapewne wymienić klocki, ale czy to ma sens? Może lepiej zainwestować nieco pieniędzy i zmienić całe hamulce na jakieś nowoczesne? Czy w takim starym rowerze w ogóle jest to możliwe??
Doradźcie coś - pliz pliz
Got An Oldie But She's A Goldie
Why You ask me?
'cause Steel Is Real