Skocz do zawartości

Zdjęcie

Romet Huragan

23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Thundercat

Thundercat
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • SkądKobyłka

Napisano 01 listopad 2011 - 18:38

Witam!
znalazłem ostatnio taki oto rower
http://allegro.pl/ro...1879584685.html

Myślicie że jest wart kupna ( cena bardzo niska jak na nowy rower) rower będzie mi służył do rekreacyjnej jazdy zarówno po asfalcie jak i leśnych ścieżkach czy drogach i nie chciał bym żeby za rok czy 2 rozpadł mi się. Jeśli chodzi o sama wygodę i rozmiar ramy to podjadę sobie go obejrzeć ale chciałbym żeby ktoś napisał czy to przez przypadek nie jest totalne badziewie. Tak jak mówię będę jeździł czysto rekreacyjnie czyli myślę że jakieś 500km rocznie. do tej pory już od ładnych paru lat jeżdże na Romecie Mistralu ale chciałbym zakupić sobie nowy bezawaryjny rower. myślałem tez nad używką ale nie znam się jakos bardzo i trochę boje się używanego.

#2 woody

woody
  • Użytkownik
  • 1415 postów
  • Skądłódź

Napisano 01 listopad 2011 - 18:44

jak dla mnie to on sie nawet na zimówke nie nadaje. Kup jakąś używkę na allegro i a pewno an tym lepiej wyjdziesz

u2250y2014v3.gif

#3 aurox

aurox
  • Użytkownik
  • 71 postów
  • SkądNałęczów

Napisano 01 listopad 2011 - 18:52

badziewie totalne :-?

#4 szpiler

szpiler
  • Użytkownik
  • 229 postów
  • SkądRacibórz

Napisano 01 listopad 2011 - 20:14

Wygląda jak MTB z przed kilku lat z założonym barankiem.

#5 maccacus

maccacus
  • Użytkownik
  • 494 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 01 listopad 2011 - 21:04

Tragedia... Sprzedawca czy kto tam montował ten rower nie schował nawet pancerzy hamulców pod owijką. :->

#6 Bikemaster

Bikemaster
  • Użytkownik
  • 1048 postów
  • SkądWWL

Napisano 01 listopad 2011 - 21:11

Szajs nieprzeciętny.

#7 Thundercat

Thundercat
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • SkądKobyłka

Napisano 01 listopad 2011 - 21:36

No to szkoda, myślałem że warto ( na szczęscie z kupnem roweru mam czas do wiosny więc może coś znajdę) . dzieki za opinie