PROJEKT OSTRE KO�O - LOW COST ~7KG
#61
Posted 12 January 2012 - 00:09
#62
Posted 12 January 2012 - 23:05
balast nie najwiekszy, a wizualnie strasznie mi sie podoba, powiew klasyki, dodatkowo znaczek ma dla mnie znaczenie sentymentalne, więc fajnie mi to gra.
po walce z masakrycznie mocną farbą
a tu wraz z uzbieranymi juz gratami - jutro spodziewam sie 2 a może i 3 paczek :mrgreen:
#64
Posted 12 January 2012 - 23:53
#66
Posted 13 January 2012 - 00:13
1. Czy dobrze rozumiem ze zostawiłeś hak na tylną przerzutkę przykręcony do ramy i go tylko skróciłeś?
2. jak zamierzasz napiąć łańcuch?
Ja myślę, że bedę kombinował z przełożeniami + łańcuch halflink zeby dograć napięcie jaknajlepiej ale nie jestem pewny tego rozwiazania...)
#67 Gosc_dominik28382_*
Posted 13 January 2012 - 00:19
#68
Posted 13 January 2012 - 00:53
1 i 2. narazie zostawilem - czekam aż zloze tylne kolo - jeśli podpasuje lancuch - super.
jesli nie to:
-pogłębianie lekkie tych haków (z reguly duzo nie trzeba - skłaniam się ku tej opcji - takie "mini poziome haki"
-halflink
z tym ze ja bede używał jednego ogniwa wpiętego z normalny łańcuch - tobie równiez polecił bym taki sposób - half linki są słabą konstrukcją, mocno się rozciągają - jednak nie dorównują standardowym dobrym kietom - lepiej miec tylko jedno ogniwko.
dominik28382, Widelec to RDX - kupilem ostatnią z dwóch sztuk z allegro z promocji, full carbon, realna waga z nieciętą sterówką to 412 gram - dałem za niego 220zl z dwuletnią gwarancją - o nowych egzemplarzach nie slyszalem złego słowa, no oprócz posiadaczy widelcow za 3 krotność tej ceny że za 200 to na pewno musi być syf! :mrgreen:
PS. wygląda naprawdę super :!:
#69
Posted 13 January 2012 - 00:59
lepiej miec tylko jedno ogniwko.
czyli normalny łańcuch z ogniwami na 1cal i dosztukowanie pojedynczym ogniwem typu halflink?
ja pewnie bede celował w łańcuch 1/8 tylko gdzie znalezc takie ogniwo?? (nie mowie o kupnie całego łańcucha i wymontowaniu bo to głupota...)
#70
Posted 13 January 2012 - 01:04
odrazu z miejsca wystrzegam cie przed jakimis pieprzonymi dartmoorowskimi gównami - juz nie mowie o wierconych, mialem kiedys cały lancuch 9 (DZIEWIĘC, NINE) OGNIW w ciągu tygodnia.
jedyny jaki ma sens to shadow - popytac chlopakow od bmxów, chociaz chyba są dostepne w sklepach bmxowych na sztuki też.
http://sklep.proleta...terlock_v2.html
całego to sensu nie ma, jak bedziesz w ogromnej potrzebie to ewentualnie byłbym w stanie naruchac jedno ogniwo.
ja swojego - jesli bede musial, bede łaczył własnie - ogniwo shadowa + KMC 510HX
polecam takie połączenie.
dominik28382, to moj widelec
http://allegro.pl/wi...2035188041.html
kończa im sie, mialem brac inny model, 361gram, ale juz nie mają - mojego juz tez ostatnia sztuka, maja jeszcze za 240 model 377gram ale ma gięte golenie co nie grało z moją wizją
#71
Posted 13 January 2012 - 10:36
no i powodzenia.. 3mam kciuki za projekt :-P będę obserwował dalsze poczynania ;-)
#72 Gosc_daroq_*
Posted 13 January 2012 - 10:42
Te nacięcia raczej nie zmniejszyły wagi na tyle, żebyś poczuł realną różnicę, a na pewno zmniejszą sztywność... Zależy jeszcze ile ważysz, ale takie eksperymenty z alu, które ogólnie najtrwalsze nie jest, dla kilkuset gram i to na ostrym, którym się raczej bardziej szarpie niż zwykłą szosą
#73
Posted 13 January 2012 - 11:16
daroq, jesteś własnie jednym z tych o ktorych wyzej pisalem - doczytaj dokladnie temat luxtecha, była jakas partia prawdppodobnie podróbek, pózniej byl carbon, ktory ma 100% wspólnego z karbonem, co ja tu bede gadał, jak sie spieprzy - to sie pochwale.
co do ramy - ja swoje, wy swoje - dam wam znac, cierpliwosci - rama to i tak taki troche eksperyment, nie musi byc sztywny jak blok betonowy, niech sobie bedzie wyraźnie sztywniejsza od stalówek - styknie mi.
weźmy tez pod uwagę, ze rama napewno bedzie dodatkowo usztywniona przez skręcana oś na śruby - to napewno sztywniejsze niz szybkozmyk - uwazam ze bedzie ok
#74
Posted 13 January 2012 - 11:24
Podoba mi się Twój projekt. No.. poza tymi dziurami w ramie. Miałem alu, które było uderzone i po miesiącu(może nie za lekkiej jazdy) pękło niespodziewanie. Lekką jazdę będzie wytrzymywało, ale jak coś się stanie, to od razu strzeli, dlatego oglądaj ją co jakiś czas, żeby sprawdzić czy coś złego się nie dzieje. Można było kupić używane alu w wadze 1500-1600g i nie bawić się w takie odchudzanie.
#75
Posted 13 January 2012 - 11:30
co do widelca - mysle ze wszystko zalezy od rodzaju włokien, tego tez jest pare, a i cięcie karbonu spieprzyc mozna - jak bedzie robil jakieś jazdy - mam 2 lata gwarancji - ale mowie - najmniej narzekają posadacze ;-)
fajnie ze sie podoba, chociaz myslalem że psychol psychola łatwiej zrozumie :mrgreen:
rama będzie goła - dzieki temu inspekcja bedzie szybka i jasna (nie bede myslal czy to tylko lakier, czy juz rama) mam leb na karku. tyle o ile.
#76
Posted 13 January 2012 - 12:10
Nie mówię, że widelec jest zły - po prostu inaczej wygląda po ścięciu niż te, które miałem. Niejeden naklepał na chińskich ramach i widelcach dziesiątki tysięcy km - np. łukasz z forum i nie kojarzę, żeby narzekał na sprzęt, a wręcz przeciwnie.
Finanse finansami, ale lepiej troszkę zaczekać niż obniżać wagę w ten sposób. Niemniej jednak życzę frajdy ze złożenia(która już chyba jest) oraz jazdy, która będzie bez ekscesów ;]
#77
Posted 13 January 2012 - 15:16
i co mnie cieszy
#79 Gosc_daroq_*
Posted 13 January 2012 - 20:59
Oby Ci służyło.
#80
Posted 13 January 2012 - 21:16
pimpf, cene daroq dał bardzo dobrą, czekam jeszcze na mostek od Ciebie