Luźne gatki
#22
Napisano 22 luty 2012 - 23:43
i zapomnialem dodac że kosztuje grosze.
http://www.tasmadywanowa.pl/
#23
Napisano 05 kwiecień 2012 - 09:49
okazyjnie zanabyłem drogą kupna Centuriona na osprzęcie DURA ACE AX
piekne detale, zwłąszcza spowalnicze
niesety są pewne braki
Mam problem z przednią piastą
wianuszek i konusy są na wierzchu
brakuje tej blaszki osłaniającej wianuszek i gumowej uszczelki
moze ktos ma i nie potrzebuje?
#24
Napisano 05 kwiecień 2012 - 09:58
Brakuje w takich piastach na pewno osłon z tworzywa były zrobione.
Jak chcesz oryginał zachować , szukaj kogoś kto takie coś ma , pręt teflonowy albo podobne coś i do tokarza
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#26
Napisano 05 kwiecień 2012 - 11:24
Ma to sens jeśli piasty kręcą sie absolutnie gładko i nie ma wżerów nigdzie .
Ja sie chętnie dołącze do zamówienia bo gdzieś komplecik miałam super sie kręcący.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#27
Napisano 25 marzec 2013 - 20:46
Czcionka jaka sa wybijane numery dot. ilosci zebow sa rowniez inne na dwoch ostatnich koronkach jak i na tych 'ujechanych'.
Przyznam ze nie widzialem takich kaset UG, zebatek w takim stanie, stad watpliwosci ze to jakis 'skladak' ... ?
#28 Gosc_marvelo_*
Napisano 25 marzec 2013 - 23:49
A jak to działa w praktyce? Bo jak działa, to co to przeszkadza, że składak?
Jak chcesz nową, to masz tutaj (13-28):
http://allegro.pl/ka...3107312864.html
#29
Napisano 25 marzec 2013 - 23:54
#31
Napisano 26 marzec 2013 - 21:50
#32
Napisano 16 maj 2014 - 08:22
Jak to jest z szerokościami starych tylnych piast? ....nastraszono mnie, że był tam niezły młyn.
Nabyłem Herculesa Palermo i akurat tylnego nie było, między hakami wymierzyłem 130mm, takiej piasty szukać?
Palermo to szosa z lat 80, żadnych informacji i specyfikacji tego roweru nie znalazłem.
Będę wdzięczny za info.
#33
Napisano 16 maj 2014 - 11:25
130 mm to standardowy rozmiar dla rowerów szosowych. Nie ma żadnego problemu z ich zdobyciem - pamiętaj jedynie, aby kupić piastę szosową, a nie MTB.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#34
Napisano 16 maj 2014 - 11:32
#35
Napisano 16 maj 2014 - 12:07
130 mm to standardowy rozmiar dla rowerów szosowych. Nie ma żadnego problemu z ich zdobyciem - pamiętaj jedynie, aby kupić piastę szosową, a nie MTB.
...wcześniej nie było jakiś 120, czy 125?
Co bym se bubla nie kupił, predzej chyba kupię gotowe koło, najlepiej na osprzęcie jak przód (sachs rival + obręcz mavic ma2) ale widzę, że to graniczy z cudem, więc pewnie kupię co będzie.
#36
Napisano 16 maj 2014 - 16:28
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#38
Napisano 14 grudzień 2014 - 23:25
Witajcie
Chciałbym zasięgnać rady, mam na sprzedaż korby ofmega super mighty 42-52t, w stanie bardzo dobrym, ile moge sobie zawołać za takie korby ? Mają dosyć nietypowy rozstaw śrub bo 144mm, chciałem wymienić 42t na 39 ale widze że chyba będzie szybciej sprzedać te korby, i kupić coś na 130/110mm typu stary dura ace .