Skocz do zawartości


Zdjęcie

Używany corratec?


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrGreen

MrGreen
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • SkądSwarzędz

Napisano 12 styczeń 2012 - 16:10

Witam
Zamierzam kupić szosówkę i od jakiegoś czasu przeglądam internet z allegro na czele. Mam do dyspozycji ok 3tys PLN. Moimi priorytetami są wytrzymała rama, osprzęt min. na 105 i karbonowy widelec. Mam 175cm wzrostu i poszukuję ramy w rozmiarze 54/55

Na allegro znalazłem taki rower:

http://allegro.pl/pi...2042355027.html

ale w przyszłym miesiącu byłoby mnie stać już na coś takiego:

http://allegro.pl/ro...2040063555.html

i mam dylemat. Nieco drożej od KTM stoi też Orbea Aqua na 105:
http://allegro.pl/sz...2049543553.html

KTM i Orbea byłyby nowe. Używany Corratec ma ok 3tys km i jest o 1tys tańszy od KTM. Jestem zupełnie nowy w temacie szosówek i nie mam pełnego rozeznania w osprzęcie.
Chciałbym kupić rower z perspektywą dalszego ulepszania.
Proszę o poradę.

#2 nobilitas

nobilitas
  • Użytkownik
  • 113 postów
  • SkądŁobez

Napisano 12 styczeń 2012 - 16:34

Na ten wzrost celowałbym raczej w rozmiar 54.

#3 he1885

he1885
  • Użytkownik
  • 58 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 12 styczeń 2012 - 16:43

Witam,
sam miałem podobny problem (budżet i wymagania). Moim zdaniem warto dozbierać te kilka stówek i kupić nowy. Sam byłem bardzo blisko kupna KTM'a, ale trafiła mi się okazja i za 3 tys. kupiłem używanego Cuba GTC Pro. KTM jest lżejszy niż Aqua (o jakieś 0,4 kg), na żywo świetnie się prezentuje. Na pewno się na nim nie zawiedziesz - świetna maszyna, zdecydowanie warta swojej ceny. Aqua jest droższa - różnicę warto przeznaczyć na pedały, buty, etc. Przed zakupem KTM dopytaj o gwarancję, bo to prywatna aukcja. Możesz spróbować negocjować cenę, ale ostrzegam to twardy zawodnik - nic nie ugrałem. ;-) Gdyby zszedł o 400 zł stałby u mnie w mieszkaniu. :-P

#4 MrGreen

MrGreen
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • SkądSwarzędz

Napisano 12 styczeń 2012 - 17:15