ok dzięki jakoś sobie poradziłem
Wewnętrznie prowadzone pancerze
#42
Napisano 20 lipiec 2014 - 18:55
wszystko fajnie, dopoki w ramie za -+ 12k PLN ta wewn rurka np nie peknie / odklei sie od gniazda... i zanim ktos napisze " niemozliwe", macalem 2 dni temu rzeczony przypadek. Rama krazy od serwisu do serwisu i nikt nie wie jak to naprawic....
Mam rame z wewn prowadzeniem linek bez pancerzy ( linki prowadzace w ramie ) , ale tylko w TTube ( przelaj ) i raczej mnie to cieszy niz martwi.
Producenci niedopracowanych konstrukcji kompozytowych ( bledy i niedokladnosci w wymiarowaniu, malowaniu, konstrukcyjne i materialowe ) wykonanych - poza mizernymi wyjatkami - przez male zolte tanie raczki , a sprzedawanych w cenie Vespy i wyzej potrafia skomplikowac tak stosunkowo prosta rzecz, ze im prosciej - tym lepiej ![]()
polecam obejrzec karbonowe elementy wykonane dla zeglarzy a zwlaszcza na jakosc wykonania, materialy i CENY
patrzac potem na rowery wlos sie jezy na glowie ![]()
No chyba ze bladze jak kret po plazy i moje zdziwienie, ze sredniej klasy rower kosztuje tyle co bdb klasy zaglowka regatowa, a wysokiej klasy rower +- tyle co swietny motocykl ( np BMW ) jest nieuzasadnione ...
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#44
Napisano 21 lipiec 2014 - 15:56
Skoro juz sa drogie, niech jakosc podaza za cena
a tak placimy najpierw za generowanie problemow , a potem za ich rozwiazanie. Taki mini - socjalizm ![]()
a skoro taki popyt, to czemu 95% fantow idzie ponizej MRSP, a tak z polowa GRUBO ponizej ?
Ilu znasz ludzi, ktorzy kupili rower za powiedzmy 4k€ + ( premium ) bez negocjacji i za cene regularna ? Ja zadnego, a znam dziesiatki.
A moze ktos na forum kupil cos za "cene sugerowana" ostatnio ? ![]()
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#48
Napisano 22 lipiec 2014 - 22:47
Wracajac do tematu : nie ma darmowych obiadow... albo wygoda serwisowa albo estetyka i aerodynamika . Choc takie rzeczy jak wewn rurki do linek powinny miec "dozywocie" gwarancyjne - wszak tego zepsuc sie nie da i awarie w 100% sa wina materialu/wykonania.
Z drugiej strony czytalem gdzies test jakiegos lekkiego roweru ( rama ponizej 900g ) z rajderem 120kg (? - nie jestem pewien, ale na 100% gosc "oversized" ) i rowerowi krzywda sie nie stala zadna, ale najciekawsza byla koncowa demonstracja porownania mas : ten facet na tej ramie to jak 3 slonie w kabriolecie Ford'a..... Skoro inzynieria potrafi zaprojektowc konstrukcje tak wytzrymala ( i spelniajaca mase innych kryteriow ) to powinni umiec zaprojektowac system wewn prowadzeni alinek, ktory bedzie bezawaryjny i latwy w obsludze... Chyba ze nie o to tu chodzi ( a takie mam nieodparte wrazenie ) - wtedy nie mozna miec zadnych zastrzezen - efekt jest dokladnie przemyslany i zaprojektowany ... ![]()
Cos jak loty w kosmos i opony na zime, ktore daja doskonala przyczepnosc - na ki dzwon mi loty w kosmos, jak nie potrafia rozwiazac trywialnego ( w porownaniu ) problemu przyczepnosci na sniegu i lodzie ??? Chyba ze takich opon ma nigdy nie byc ...
- ZwyklyKoles lubi to
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.


