Look 2012_ 695SR
#81
Napisano 20 marzec 2013 - 20:28
#83
Napisano 28 kwiecień 2013 - 22:12
#84
Napisano 29 kwiecień 2013 - 09:08
Instalacja dziecinnie prosta - praktycznie można złożyć nie patrząc w instrukcję (dostępne na stronie campy)
Regulacja, przy pierwszym odpaleniu też prosta - z tym ze tu już trzeba spojrzeć w instrukcję (EPS pracuje w 3 trybach / użytkowym / instalacyjnym / i tzw. resecie ustawień.
-wejście w tryb instlacyjny odbywa sie przez wciśnięcie przycisku z boku łapy na 6 sekund po upływie tego czasu dioda interfejsu mocowanego przy kierownicy pulsuje na rózowo co oznacza ze jestesmy w trybie instalacyjnym - i teraz lewa łapka ustawia przerzutkę przód prawa przerzutkę tył - dżwignia zmiany reguluje wychylenie około 0,1 mm w góre lub w dół) po odpowiednim ustawieniu wciskamy ponownie przycisk - interfejs wchodzi w tryb pracy użytkowej a my mamy regulację z głowy:) - dodam jeszcez że przerzutkę tył ustawiamy na przełożeniu kaseta tył tryb 2 od dołu i z przodu płyta. przerzutkę przód ustawoiamy na najyższym trybie z tyłu i małej tarczy z przodu
wciśnięcie obu przycisków na "łapkach" ednoczenise na 6 sekund zeruje nam ustawienia przrzutek do wartości fabrycznej
jesli ktoś będzie potrzebował pomocy chętnie odpowiem
nie jestem "fanem" SH co nie oznacza że są to komponenty gorsze od Campagnolo. Działającego Di2 "dotykałem" aczkolwiek nie pokuszę się o porównania (w myśl zasady - nie jeżdziłeś nie dyskutuj:P).
#86
Napisano 29 kwiecień 2013 - 10:03
Valverde ostatnio skarżył się, że go elektronika zawiodła :mrgreen: .
na coś sie trzeba "poskarżyć" )...a na poważnie to też słyszałem że coś tam było na rzeczy
a na Giro cześć ekipy "marketingowo" pojedzie na sznurkach .
#87
Napisano 29 kwiecień 2013 - 11:17
Edit: z ciekawości zacząłem szukać i okazuje się, że Campa podobno już coś tam wymyśliła, bo De Rosa Protos i BMC Impec mają wewnętrzne baterie, co potwierdził sam inżynier BMC w mailu, ale nic nie mógł napisać więcej. Zobaczymy
#89
Napisano 10 maj 2013 - 15:37
Dosc krzykliwa rama raczej przytlacza ciemne kola.
Nawet szytka z klasycznymi sciankami pasi :-)
#90
Napisano 11 maj 2013 - 20:16
#91
Napisano 12 maj 2013 - 08:42
Co ciekawe, Campa nie udziela informacji co jest nie tak.
Wyglada na to, ze wiedza o jakims potencjalnym bledzie i niekoniecznie chca sie tym chwalic. Pierwszy przyklad z zeszlego roku, wrzesien, ostatni z maja tego roku.
Oczywiscie wymieniaja lub koryguja "baterie" ale nikt nie wie w czym jest problem.
Mam nadzieje, ze z Twoim EPS nie bedziesz mial klopotow.
#93 Gosc_Dominik_*
Napisano 06 październik 2013 - 20:06
Śliczny. Patrząc po wysokości siodełka pewnie masz z 210cm
#94
Napisano 28 październik 2013 - 07:59
Smigasz po 2000 km w miesiac? Niezle...
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#97
Napisano 02 maj 2014 - 09:08
Taki to pożyje :-D
Ale co ja tam narzekam... Na łódzkich ulicach "tarka" nie gorsza od tych z okolic Roubaix. A zamiast kostki na pamiątkę zawsze można od żonki dostać szmatą po łbie, że z zapowiadanego godzinowego wyjazdu wyszegł trzygodzinny.
Pozdrawiam
#98
Napisano 02 maj 2014 - 18:55
#99
Napisano 02 maj 2014 - 19:29
#100
Napisano 04 maj 2014 - 13:37