Polerowanie aluminium, poradnik
Started By
Gosc_wojciech_bmv_*
, 28 Jan 2012 19:37
68 replies to this topic
#22
Posted 31 January 2012 - 14:44
Tom'ek, fakt, moze sie przejełem za bardzo, ale miło komuś pomóc, a w zamian takie jaja, ale co tam
PS.
zrobiłem sobie korbę - w innym niecowykonczeniu, bez wczuty - anode z przodu starlem kretem+papierek
dalej wszystko na szybko tak jak sie robi w polerce, skonczylem na 1500 bez polerki - równiez ciekawe to wychodzi
PS.
zrobiłem sobie korbę - w innym niecowykonczeniu, bez wczuty - anode z przodu starlem kretem+papierek
dalej wszystko na szybko tak jak sie robi w polerce, skonczylem na 1500 bez polerki - równiez ciekawe to wychodzi
#23
Posted 31 January 2012 - 16:57
http://imageshack.us...1/img0092k.jpg/ moja polerka na dziś wygląda jeszcze nie najlepiej ale już lepiej niż porysowane i zdarte ramie (dura ace 7800) niestety napisy były nie do uratowania :-(
#25
Posted 31 January 2012 - 18:50
niestety zostały małe skazy ale już nie chcę szorować bo strach o za mocne zebranie
http://img861.images...90/img0092k.jpg
http://img861.images...90/img0092k.jpg
#34 Gosc_wojciech_bmv_*
Posted 01 February 2012 - 18:01
Trzeba było wystawić na ebau: ;D http://www.ebay.pl/i...=item23176583c5
#35
Posted 16 February 2012 - 11:50
Na wstępie jako, że jestem tu nowy WITAM WSZYSTKICH !!!
Adaasko mam pytanko techniczne ...
Temat polerki to dla mnie nie jest jakaś nowość - polerowałem felgi w samochodzie bardziej hardcore'ową metodą (pasty polerskie o różnej gradacji, filc na wiertarkę i jazda :mrgreen: ) i efekt wyszedł super !, ale do rzeczy... chcę teraz wypolerować obręcze, kierę ,sztycę i korbę. Wszystkie elementy mają srebrną anodę. Czy możesz szerzej opisać użycie kreta ? Nie chcę po prostu uszkodzić tych elementów...
PS. fajny projekt z tym Twoim ostrym - śledzę od początku :-)
Adaasko mam pytanko techniczne ...
Temat polerki to dla mnie nie jest jakaś nowość - polerowałem felgi w samochodzie bardziej hardcore'ową metodą (pasty polerskie o różnej gradacji, filc na wiertarkę i jazda :mrgreen: ) i efekt wyszedł super !, ale do rzeczy... chcę teraz wypolerować obręcze, kierę ,sztycę i korbę. Wszystkie elementy mają srebrną anodę. Czy możesz szerzej opisać użycie kreta ? Nie chcę po prostu uszkodzić tych elementów...
PS. fajny projekt z tym Twoim ostrym - śledzę od początku :-)
#36
Posted 16 February 2012 - 16:49
Dzięki, projekt ciagle do przodu
do rzeczy - obrecze rowniez masz anodowane? jestes pewny? jakie to obrecze? co do samego kretowania - ja osobsice polecam Kreta w żelu - napewno trzeba sie dobrze zabezpieczyc, uwazac na chlapanie, bo zre, i czuc to, dobrze wentylowane pomieszczenie - rekawiczki, okulary i poszli, najpierw nalozyc i obserwowac, pozniej szorujemy szczoteczką, czy tez tym pedzelkiem, i anoda powinnna powoli sie poddawac (widac bedzie jak zostaje szumowina taka w żelu kretowym) miejsca gdzie poddala sie anoda wycieramy a najlepiej wycieramy i oplukujemy zeby zatrzymac proces i nie narobic sobie roboty z pożartym aluminium...
troche mozolne, rozne anody roznie na to reagują, jednak nawet jak nie zejdzie - to bardzo oslabia anoda i wtedy jedziem mechanicznie.
do rzeczy - obrecze rowniez masz anodowane? jestes pewny? jakie to obrecze? co do samego kretowania - ja osobsice polecam Kreta w żelu - napewno trzeba sie dobrze zabezpieczyc, uwazac na chlapanie, bo zre, i czuc to, dobrze wentylowane pomieszczenie - rekawiczki, okulary i poszli, najpierw nalozyc i obserwowac, pozniej szorujemy szczoteczką, czy tez tym pedzelkiem, i anoda powinnna powoli sie poddawac (widac bedzie jak zostaje szumowina taka w żelu kretowym) miejsca gdzie poddala sie anoda wycieramy a najlepiej wycieramy i oplukujemy zeby zatrzymac proces i nie narobic sobie roboty z pożartym aluminium...
troche mozolne, rozne anody roznie na to reagują, jednak nawet jak nie zejdzie - to bardzo oslabia anoda i wtedy jedziem mechanicznie.
#37
Posted 16 February 2012 - 19:30
Obręcze to 30mm stożki taurus remerx - wiem, wiem... ważą tonę , ale do ostrego się nadają idealnie wg. mnie a zostały mi ze starej szosy - czołgu na ramie stalowej no name i tych ciężkich kołach właśnie... na ten sezon kończę składać już rower na karbonie i alu. Natomiast jeśli chodzi o ostre waga nie jest w nim priorytetem... Bardziej zależy mi na jakości wykonania 8-) Jak skończę polerki to wrzucę tu fotki też z przed i po ...
P.S. Ma ktoś może hamulce szosowe do sprzedania jakieś w miarę współczesne... ???
POZDRAWIAM !
P.S. Ma ktoś może hamulce szosowe do sprzedania jakieś w miarę współczesne... ???
POZDRAWIAM !