Jaki rower do 1500zł.
#481
Posted 27 September 2009 - 06:21
#482
Posted 27 September 2009 - 10:01
#483
Posted 29 September 2009 - 20:38
tamtego VT-550 nie udało mi się kupić, ale może to i lepiej bo teraz mam troche większy budżet.
Tak do 1k wypatrzyłem coś takiego: http://allegro.pl/it...himano_600.html
Shimano 600 to już coś i ponoć wszystko sprawne (najwyżej zębatka i łańcuch do wymiany). Rozmiarówka też jak dla mnie ok.
Warto? Znajde coś fajniejszego do tysiąca?
#484
Posted 29 September 2009 - 21:00
#485
Posted 29 September 2009 - 21:27
#486
Posted 30 September 2009 - 18:36
W oko mi wpadła ta:
http://www.swistak.p...1cm-Cr-Mo-.html
Co o niej sądzicie?
Lub co polecacie tak do 600 zł.
#487
Posted 30 September 2009 - 18:44
już nie raz pisałem - nie brać rowerów z tylnym kołem na kasetę UG. brak zamienników. najczęściej te rowery są sprzedawane właśnie dlatego ze najczęściej skończyły się zębatki i łańcuchy przeskakują a zamienników brak.
Ewentualnie można kupić piastę od acery/altusa i przełożyć bębenek ale kaset sześciobiegowych raczej już się nie dostanie. Mozna założyć zębatki od 7-biegowej ale to niezbyt dobre rozwiązanie.
#488
Posted 30 September 2009 - 18:59
#489
Posted 30 September 2009 - 21:18
ja mam pytanko ile wart jest taki sprzęcik http://allegro.pl/sh...został wysłany. i czy warto w ogóle coś takiego kupić
ale pewnie przez chłopaka juz nie tak mało :-D...nowa kaseta ,nowy łańcuch ... rower mało jezdzony przez dziewczyne
Powiem tak skoro tak mało jeżdżony to po co wymieniać kasete :roll:
No i widać spore zużycie na małym blacie
jak dla mnie rower wart jest 800zł no gość dodaje nowy licznik wiec możne 900zl
potarguj tym bardziej ze wystawia go juz 3 raz :->
#490
Posted 01 October 2009 - 11:03
Mam prośbę do grupowaych fachmanów o ocenę tego roweru:
http://www.allegro.p...kolarzowka.html
Wg orientacyjnych wymiarów rama c/t = 58 cm, ja mam 182 cm.
Do tej pory jeździłem na crossie cross'ie 54 cm.
Myślicie że dużo będę musiał dołożyć do tej szosy?
Czy rama nie będzie za duża?
#491
Posted 01 October 2009 - 12:21
Nie spiesz sie, obserwuj, okazje trafiają sie raz na pare tygodni.
#492
Posted 01 October 2009 - 13:37
Wnosisz po hamulcach canti?To jest zabytek z naklejkami Scotta, nie kupuj tego.
Bo stan wydaje się być niezły.
#493
Posted 01 October 2009 - 14:13
#494
Posted 01 October 2009 - 14:15
Te hamulce to nie canti, to tzw center-pull. Te rowerek pochodzi z początku lat '80, będziesz miał duży problem z kupieniem części które się zużywają: wolnobiegu, że o koronkach do tej korby nie wspomne. Jak nie jeździłeś nigdy na szosie to nieindeksowane manetki na dolnej rurze będą dla Ciebie sporym szokiem.
Jestem miłosnikiem klasyków, ale uważam że w naszych warunkach jeśli ma to być rower do jeżdżenia(a nie tylko eksponat) to lepiej sprawdzi się coś z początku lat 90. Weszło wtedy sporo patentów usprawniających i uprzyjemniających życie m. in. HG, SIS, hamulce dwuosiowe. Siedmio i ośmiobiegowa 600(6400-6403) i tzw. 'satynowa' 105 (1055) to moje ulubione grupy. Trwałe, ładne i po dwudziestu latach kompatybilne prawie ze wszystkim.
No i jestem w 99% przekonany że ten rower to nie Scott, a takiego cwaniactwa nie lubie. :-?
#495
Posted 01 October 2009 - 14:45
Szukam taniej szosy do jazdy po miejskich asfaltach.To może inaczej: dlaczego chcesz go kupić?
Ale przekonałeś mnie. Kwestia części zamiennych jest bardzo ważna. W zeszłą zimę zużyłem dwa wolnobiegi (od sierpnia do marca).
Tylko jak bez twojego obeznania rozpoznać czy jest to sprzęt z początku lat 80'tych czy ze środka 90'tych?
#496
Posted 01 October 2009 - 21:23
P.S. O ile na zachodzie można jeszcze jako-tako dostać kasety HG siódemki, to u nas już jest z tym problem. Jeśli nie chcesz kombinować z podkładkami i robieniem siódemki z ósemki, celuj w 8 koronek z tyłu.
#497
Posted 02 October 2009 - 12:40
Warto za tą cenę? Widzę że koła i napęd to chyba tak nie bardzo.
#498
Posted 02 October 2009 - 12:55
i to jest juz jakaś baza, troche nie podoba mi sie mostek i wydaje mi sie ze kiera troche za nisko po tych przeróbkach ale napewno da sie jezdzic a od czegoś trzeba zacząć
#499
Posted 02 October 2009 - 23:44
#500
Posted 03 October 2009 - 20:33
Ale jak policzysz nawet tanio komponenty:
Klamkomanetki z 150 zł conajmniej, bylejakie przerzutki to z 70 zł, jakaś korba ok 60 zł, koła uzywki jakie by nie były to ze 150 zł, rama ze 150-200 zł, kierownica ok 40 zł to sie to do kupy zejdzie w uzywanych szpejach.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo