Jaki rower do 1500zł.
#521 Gosc_etz_*
Posted 30 December 2009 - 19:31
jak panowie uważają: czy warto jest kupić takia rower szosowy?
http://allegro.pl/it...ss_polecam.html
lubię pojeździć na kolarce, nie jestem jakimś profesjonalistą czy cos takiego, do tej pory jeździłem na troszkę leciwym ale przyzwoitym Peugeocie:)
proszę o szczerą odpowiedź, czy ten rower jest wart zainteresowania?
#523
Posted 30 December 2009 - 20:45
inni ci napisza zebys tego nie kupowal
Nie kupuj tego :!:
Pomieszanie sory z czymś gorszym niż sora... brrr.
Nie lepiej coś używanego wyższej klasy? Na prawdę można czasem coś ciekawego wyjąć... Tylko trzeba lepiej poszukać.
#525 Gosc_etz_*
Posted 30 December 2009 - 21:21
chciałbym jakiś rower ale raczej nowy, na gwarancji, górną granicą jest 2 tyś. zł, nie jestem jakimś super kolarzem, po prostu lubie sobie dziennie jakieś 40-50 km walnąć
co do uzywek to oglądałem kiedyś na giełdzie jakieś bianchi, nawet fajne, lekkie, nie znam sie jakoś wielce na komponentach ale wydawał się porządny, cena cos koło 1,5 tys było, tylko że sprzedawca miał wygląd i odzywki drobnego cwaniaczka i cinkciarza giełdowego co dosyc skutecznie odstręczało od zakupu...
merida wydawała mi się niezłą, w miarę uznaną firmą itd. dlatego chciałem zasięgnąć waszej opinii.
z wyglądu nawet mi się podoba, trochę brzydki widelec przedni ale to może kwestia gustu...
aha i mój dotychczasowy Peugeuot jest troszkę duży jak na mnie, mam 173 cm wzrostu,
#526
Posted 30 December 2009 - 22:32
czy ten rower jest wart zainteresowania?
ten rower ze zdjęcia nie jest tym o którym jest mowa, więc nie wiadomo jak wygląda ja bym odpuścił.
Rower jaki by nie był to trzeba na niego wsiąść i sobie dopasować wielkość ramy wysokość siodła i kierownicy, bo później albo będziesz się męczył, albo będzie Cię coś bolało i zamiast mieć przyjemność z jazdy to nici z roweru
#527
Posted 30 December 2009 - 23:02
#528 Gosc_Dominik_*
Posted 30 December 2009 - 23:20
#529
Posted 30 December 2009 - 23:51
W każdym razie za 1500 zdecydowanie "używka" niż nowe... coś w stylu tej Meridy :-?
#530
Posted 30 December 2009 - 23:58
No tak, wszyscy powinni charytatywnie sprzedawać rowery po kosztach żeby malkontenci tacy jak deadhorse byli zadowoleni
nie chodzi mi o sprzedawców tylko o producentów - przecież ten rower jest doslownie gówno warty
to jest tak jak kiedyś za malucha bądz pozniej troche za fiata 125 lub poldka płaciło się fortune
#531 Gosc_Bartek95_*
Posted 31 December 2009 - 19:27
#532
Posted 31 December 2009 - 21:10
#533 Gosc_etz_*
Posted 01 January 2010 - 10:47
tylko nie wiem, czy za 1500zł kupi się coś sensownego uzywanego z Bianchi lub Treka.
#534
Posted 01 January 2010 - 11:43
Miałem "w ręku Sorę" nie raz i klamkomanetki mnie odstraszają. :-?
W tym miejscu się zgodzę, klamkomanetki Sory to porażka, tak jak i grupa 2200 w sumie to to samo, ale co do przerzutki tylnej to mogę powiedzieć, że jest w miarę wytrzymała i z 20tys km wytrzyma. Nie jest więc to do końca taki shit jak go malują
Dodam, najniższa jest 2200, a nie Sora, lecz 2200 nie jest pełną grupą.
Deadhorse a co Ty myślisz, że rowery za darmo będą rozdawać?? Sam pewnie jakbyś był producentem czegoś, starałbyś się osiągnąć jak największy zysk. A ceny szosówek są cały czas na podobnym poziomie. Jak ja składałem mój pierwszy rower szosowy to Sora była szczytem możliwości.
#535
Posted 01 January 2010 - 12:16
Dwa wysatwia cenę za rower, która jest wzięta nie wiem skąd, bo taka Merida, to kompletne grupy napędowe i cały kokpit kupuje od PRODUCENTA za grosze w cenie zbytu w porównaniu do cen datalicznych.
A zatem, jeżeli ta Merida na 2200 kosztuje 1700zł w sklepie detalicznym, to ciekaw jestem po ile puszcza je sama Merida.
Realna cena detaliczna tego badziewia nie powinna przekraczac 1000zł. Jkaby to jeszcze bya kompletna Sora to OK, ale na pewno nie za 2200.
#537
Posted 01 January 2010 - 13:12
Miałem "w ręku Sorę" nie raz i klamkomanetki mnie odstraszają. Co do długotrwałej eksploatacji się nie wypowiadam,
I mysle ze masz racje , sora naprawde licha w stosunku ceny do , jakosci juz lepiej zainwestowac w (Tiagre) a pozniej myslec w miare $$$ wchodzic w 105 itp , itd
Macieju, problem polega na tym, że Merida jako taka która składa rowery producentem nie jest - to raz.
Dwa wysatwia cenę za rower, która jest wzięta nie wiem skąd, bo taka Merida, to kompletne grupy napędowe i cały kokpit kupuje od PRODUCENTA za grosze w cenie zbytu w porównaniu do cen datalicznych.
Zgadzam sie widzialem ich zestawienia w salonie na szosach zal dupe sciska slaby osprzet wysoka cena podobnie jest z osprzet Tiagry uwazam ze jak kupowac rower na sorze lub tiagrze to lepiej szukac okazji niz ladowac sie w nowego ze sklepu . :-/
Meride i Kellysa wogle powinno sie wyrzucic z polskiego rynku wogle , mi nie podchodza ich rowery wogle same , skladanie na niskiej klasie osprzetu w stosunku do ceny bzdurna polityka tych firm :-P
#538
Posted 01 January 2010 - 16:50
Meride i Kellysa wogle powinno sie wyrzucic z polskiego rynku wogle , mi nie podchodza ich rowery wogle same , skladanie na niskiej klasie osprzetu w stosunku do ceny bzdurna polityka tych firm :-P
Co jeszcze wyrzucamy?? Im więcej marek tym lepiej... konkurencja, a rower w detalu nawet na Sorze nie może być tańszy niż kompletna grupa... Uznajecie Sorę za syf, w takim razie jakie różnice zauważyliście między Sorą, a Tiagrą korzystając z nich?? Może kółka przerzutki w sorze zjeżdżają się szybciej... a może sworzeń główny szybciej łapie luz??
#539 Gosc_kamilowski84_*
Posted 05 January 2010 - 13:04
http://www.allegro.p...najwiekszy.html
http://www.allegro.p...o_sprzedam.html
http://www.allegro.p..._sh_no_105.html
http://www.allegro.p..._bontrager.html
http://www.allegro.p...himano_105.html
http://www.allegro.p...ano_zyleta.html
http://www.allegro.p...g_ok_200km.html
#540
Posted 05 January 2010 - 13:28
Pierwszy rower jest za duży.
Drugi z opisu jest delikatnie za mały, ale jest do przyjęcia, musisz się tylko dowiedzieć o tym rowerku więcej, jaki ma osprzęt, koła, piasty i czy rzeczywiście jest to rozmiar 56 bo mnie wydaję się jakby to było 54.
Trzeci jeśli ma rozmiar 23"=58cm jest delikatnie większy ale także do przyjęcia, osprzęt ze średniej półki, jeśli nie jest zajechany to jeszcze Ci długo posłuży, do tego licznik Flight Deck.
Czwarty raczej za mała rama.
Piąty, minus za brak klamkomanetek, za to osprzęt z wyższej półki. Rama za mała.
Szósty zdecydowanie za mała rama.
Siódmy to dobra rama, ale osprzęt bardzo niskiej półki.
Ja obstawiam na rower numer trzy:)