Skocz do zawartości


Zdjęcie

Serwis Polar'a - Sport Konsulting a jakość usług serwisu


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 getpeped

getpeped
  • Użytkownik
  • 20 postów
  • Skądz netu

Napisano 02 kwiecień 2012 - 19:35

Witam
Mam pytanie odnośnie Waszych obecnych doświadczeń z serwisem Polar'a w Polsce tj. firmą Sport Konsulting z Krakowa (Sport Konsulting ). W sieci niewiele znalazłem; dodatkowo uzyskałem jedną bardzo negatywną opinię bezpośrednio od użytkownika pulsometru Polar'a tj. sposobu w jaki została załatwiona reklamacji pulsometru (reklamacja miała miejsce jakiś czas temu - aktualnych informacji na temat jakości świadczonego serwisu niestety nie znalazłem).
dzięki

#2 Tutek

Tutek
  • Użytkownik
  • 62 postów

Napisano 02 kwiecień 2012 - 20:00

wysyłałem kilka dni temu uszkodzony (nowo kupiony) sensor kadencji polara. Trwało to dwa dni odesłali kurierem na swój koszt z wymienionym no nowy sensorem - zero problemów. Musisz tylko załączyć dowód zakupu jeśli to gwarancyjna naprawa.

#3 rzeznik

rzeznik
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Skądrzeszów

Napisano 03 kwiecień 2012 - 21:47

moja opinia w 100% pozytywna, 2 razy przynosilem zepsuty miernik mocy, kabel czujnika lancucha i kabel od baterii, bez problemowo, natychmiast wymienione na nowe. Wedlug mnie super firma.

#4 getpeped

getpeped
  • Użytkownik
  • 20 postów
  • Skądz netu

Napisano 04 kwiecień 2012 - 07:28

rzeznik, zuku - dzieki za info. Wczoraj się dowiedziałem iż jeden z moich znajomych również wymieniał Polara w ostatnim czasie i nie było problemów. Tamta sytuacja (gdzie reklamację załatwiono bardzo nie OK) miała miejsca jakiś czas temu.



Dodaj odpowiedź