Skocz do zawartości


Zdjęcie

Giant


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paja

Paja
  • Użytkownik
  • 10 postów
  • SkądSłupca

Napisano 14 kwiecień 2012 - 21:53

Witam
czy opłaca się kupić taki rower:

Dołączona grafika

nie znam się zabardzo, na razie jezdze Rometem Orkanem, ale jest za duży i za cięzki :/

PS jego cena to ok 400 zł

PS2 jest jeszce 2 opcja: Dołączona grafika
lesz z krotkiej jazdy ten jest nieco gorszy ale jego cena to ok 350 czyli o ok 100 zł taniej

#2 Koparka

Koparka
  • Użytkownik
  • 8 postów
  • Skądprawie Wa-wa

Napisano 14 kwiecień 2012 - 23:39

po samych zdjęciach ciężko ocenić, spróbuj się dowiedzieć na jakich są częściach i czy rozmiar ramy ci odpowiada.

#3 Paja

Paja
  • Użytkownik
  • 10 postów
  • SkądSłupca

Napisano 15 kwiecień 2012 - 08:27

rozmiar ramy jaknajbardziej, prejechałam się na nich kawałek.
Prawie wszystkie części mają Shimano, więc chyba dobre :)

#4 D3biec

D3biec
  • Użytkownik
  • 318 postów
  • SkądPoznań

Napisano 15 kwiecień 2012 - 08:42

Ten giancik to fajny klasyk i z tego co widzę to jest bodaj na kompletnej grupie exage 500ex, z drugiej strony jeżeli tak jest i piasta też jest exage, to jest on na kasete 7 rzędów więc będzie problem aby w przyszłości mu dodać biegów bez wymiany koła czy choćby piasty a ciężko będzie znaleźć klamkomanetki pod 7 biegów z tyłu. Poza tym wygląda na zadbanego. Jeżeli rozmiar przypadł to za tą cene ja bym brał.

#5 Paja

Paja
  • Użytkownik
  • 10 postów
  • SkądSłupca

Napisano 15 kwiecień 2012 - 08:50

Dzięki :-)
a co do klamkomanetek to narazie jestem przyzwyczajona do zmiany biegw na ramie więc z tym nie ma problemu. Do tego ma nową opone z przodu. Ale za to tamten drugi jest dużo tańszy ale co to za firma :?:

#6 D3biec

D3biec
  • Użytkownik
  • 318 postów
  • SkądPoznań

Napisano 15 kwiecień 2012 - 09:05