szczypce do łańcucha
Gosc_marvelo_*
Napisano 08 maj 2012 - 01:25
Gosc_KeNaJ_*
Napisano 08 maj 2012 - 07:54
Napisano 08 maj 2012 - 10:39
Pewnie by mnie zadowoliło gdyby nie ta cena :-) Poczekam już na szczypce w Legionie na Belgradzkiej mają być w przyszłym tygodniu. Tam kosztują 27zł.krzy1976, a może coś takiego by Cię w zupełności zadowoliło?
http://www.conrad.pl...A_17604_1517022
Spinki Sram rozpinają się bez problemu, za to spinki KMC czy to 8 czy 10 to duży problem (za bardzo nie widzę dużej różnicy w obydwu spinkach prawdę mówiąc, do łańcucha 8 czy 10 są takie same)Może dlatego, że większość spinek do łańcucha da się rozpiąć gołymi rękami i nie ma na to narzędzie zapotrzebowania. Pamiętam, że zanim nauczyłem się rozpinać spinki Sram trochę się nakląłem, ale teraz zajmuje mi to już tylko chwilę. Używam spinek 8 i 9 biegowych Sram z łańcuchami Shimano (a także spinek o analogicznej konstrukcji). Nie mam doświadczenia z 10 biegowymi.
Napisano 08 maj 2012 - 14:43
Zwykłymi kombinerkami nie daję rady, ale popracuję nad tą żabką :-)Krzysiu, kupisz te specjalistyczne szczypce albo i nie (nie moja sprawa co robisz ze swoimi pieniędzmi), ale pytanie czy warto? Czy naprawdę nie dałbyś sobie rady zwykłymi kombinerkami albo nawet z pomocą klucza-żabki?
Gosc_Jelitek_*
Napisano 08 maj 2012 - 15:19
Nie rozumiem czemu spinki KMC mają taką dziwną zapadkę że nie idzie palcami tego rozpiąć :-(
Napisano 08 maj 2012 - 22:48
Dziwne, bo używam spinki KMC do Campagnolo Veloce 10s i rozpinają się palcami bez żadnego problemu niezależnie od stopnia zabrudzenia łańcucha.Spinki KMC to porażka, Sram jak się zatka brudem to też ciężko go rozpiąć, najlepiej sie rozpina Wipperman - ja nigdy nie miałem problemu.
Napisano 11 maj 2012 - 22:15