Jaki wspornik siodla ?
#41 Gosc_MusicMan_*
Napisano 25 kwiecień 2008 - 16:11
Dzisiaj dostalem maila z cenami mostkow FSA:
> OS-99 STEM - wersja alu - 529,00zł
> OS-99 CSI STEM - wersja karbonowa - 659,00zł
> OS-115 STEM - wersja alu z karbonowym przodem - 499,00zł
Wiec nawet nie chce wiedziec ile ten kforce... zakladajac jakis rabat 10-20% to nadal za drogo moim zdaniem.
Wole przebolec wyglad tego mostka, bo sztyca i kierownica mi sie podoba, tylko fakt ten mostek to taki czarny klocek troche i te 2 sruby, zawsze wybieralem 4.
Bardzo fajnei sie prezentuje mostek i kierownica speca - cos w stylu kforce.
Przemek
#42
Napisano 25 kwiecień 2008 - 19:14
szybkie rozeznanie, kazda sztuka z innego sklepu(przy zakupie kilku rzeczy z tego samego miejsca, dramatycznie spada cena wysylki)
mostek
328pln+40pln wysylka
kierownica
280pln+80pln wysylka
sztyca
275pln+30plnwysylka
880pln+150pln koszty wysylki
wszystkie sprzety fabrycznie nowe.niestety nie znam srednicy sztycy, dlugosci mostka i szerokosci kierownicy wiec nie moge ci podac super dokladnych danych
#44
Napisano 13 lipiec 2009 - 20:32
http://centrumrowero...na/Produkt.aspx
obecnie w ramie użyta jest tuleja z oznaczeniem 31,7mm na 27,2mm (była na nią nakładana gumka uszczelniającą -stosuje to rozwiązanie giant w szosówkach-ale zaginęła i dostaje sie brud, chciałbym ja wymienić na powyższą ale mam kłopot z doborem rozmiaru gdyż sa tylko albo 31,8mm albo 31,6mm na 27,2.która będzie bardziej odpowiednia?
czy ten 1mm ma znaczenie w redukcjach?
#46
Napisano 14 lipiec 2009 - 09:05
#49
Napisano 22 lipiec 2009 - 11:40
Możesz wypolerować sztyce, ale zamontuj ją na żel Finish Line Fiber Grip. Zawiera on w składzie coś co przypomina piasek - granulki zwiększające tarcie, które i tak zmatują część sztycy wchodzącą w ramę.
#51
Napisano 26 lipiec 2009 - 18:19
http://www.allegro.p...itchey_wcs.html
Czy mogę prosić o opinie o firmie i jej produktach. Wiem, że wagowo są zbliżone do Ritchey WCS, a jak jest z jakością i wytrzymałością ?
#53
Napisano 28 lipiec 2009 - 15:54
Intryguje mnie porównanie między ritcheyem wcs alu i pro carbon. Wychodzi na to że wcs alu jest nawet lżejsza od pro carbon! Macie jakies porównania między tymi dwoma modelami? Ciekawi mnie tez jak wypadają te tańsze carbonowe sztyce jak np. acent który jest katalogowo super lekki (chyba nawet lżejszy od wcs carbon!) i niedrogi, z tym że bez offsetu. A z takich już na maksa budzetowych rozwiazań to jest sztyca zoom-a carbon za 100zł na allegro, ale domyślam sie że to jakiś bubel i nie ma co sie w to pchać? Pewno nawet nie carbon. Acha, wiecie może coś na temat firmy paco apex : http://allegro.pl/it...1_g_carbon.html
#54
Napisano 28 lipiec 2009 - 22:04
Tanie sztyce karbonowe, albo mniej "doskonałe" np. Ritchey Pro mają w karbon wplecioną siatkę stalową. Nie świadczy to zbyt dobrze o takich produktach. No ale za dobrą sztycę karbonową trzeba zapłacić sporo. Z karbonowych sztyca warto się zainteresować Ritcheyem WCS, Easton EC70 - wcale nie takie drogie.
#55
Napisano 29 lipiec 2009 - 00:59
Czyli nie warto brać tych tańszych carbonów? Jaka jest różnica między nimi a dobrymi alu jak np. wcs?
Co do tej z linka to jak się obsuwa to odpada, choć niby dużo nie ważę. A co sądzisz o innych sztycach o których pisałem? Można dodać do tego authora. Acha - nowy wcs carbon odpada, bo jednak za drogo dla mnie.
#56
Napisano 29 lipiec 2009 - 23:12
Jeśli chodzi o samo jarzmo to średnio działa to stare na dwie śruby. Śruby dociskają podkładki do jarzma, ale ani podkłądki ani jarzemko nie ma ząbków i lubi się siodełko przemieszczać. Nowe jarzemka Ritcheya na jedną poprzeczną śrubę są dobre (podobne to tych Bontrager'a).
#57
Napisano 09 wrzesień 2009 - 10:18
Ciekawi mnie czy taka sztyca o profilu aerodynamicznym też będzie miała tłumiące własności?
Czy ktoś z forowiczów spotkał się z nią i może coś o niej powiedzieć?
pozdr.
#58
Napisano 09 wrzesień 2009 - 10:30
niestety ciężko mi cokolwiek znaczącego powiedzieć na temat tłumienia tej sztycy, ponieważ mam porównanie w danym rowerku tylko ze zwykłą sztycą alu ... w tym przypadku na pewno M.Borrows jest lepiej tłumiąca 8-)
#59
Napisano 09 wrzesień 2009 - 12:28
Zacytuję się sam z innego tematu o sztycach:A co powiecie na temat sztycy projektu Mike Burrowsa a będących na wyposażeniu dawnych TCR Gianta. Są dostępne na Allegro
Ciekawi mnie czy taka sztyca o profilu aerodynamicznym też będzie miała tłumiące własności?
Czy ktoś z forowiczów spotkał się z nią i może coś o niej powiedzieć?
pozdr.
"To nie jest Giant, tylko Kalloy. Kalloy produkował ją od 1998 lub 1999 roku dla Gianta do modeli TCR. Waży różnie ponieważ były 3 lub 4 rozmiary - różne długości ponieważ sztyca ze względu na spłaszczenie ma ograniczony zakres regulacji. Masa podanej wyżej sztycy jest realna.
Jakość samego kompozytu? Jak to w latach '90 - to nie jest 100% włókien węglowych, ale pomieszane z włóknami szklanymi dla lepszego tłumienia, ponieważ wtedy jeszcze nie znano właściwości kierunkowej sztywności karbonu."
#60
Napisano 10 wrzesień 2009 - 09:22
A że mam ramę aluminiową więc chętnie bym widział coś co w magiczny sposób wytłumi drgania.
Jest jeszcze ITM UNIKO Carbon trochę drożej ale oryginalnie wygląda i waży chyba więcej niż podaje sprzedawca.
Może ktoś coś o niej powie?
pozdr.