lemondka
Started By
jarek
, 15 Feb 2007 23:16
28 replies to this topic
#2
Posted 16 February 2007 - 09:23
Jarek powrzucaj je na tego hosta:
http://www.imageshack.us/
a potem tylko daj linki lub [!!img]http:// LINKI [/img]
Albo weź adresy fotek, które wrzuciłeś na LB, i wstaw je w ramki , np
[!!img]http://light-bike.com/forum/files/thumbs/t_lemondka_176aaa_107.jpg
http://www.imageshack.us/
a potem tylko daj linki lub [!!img]http:// LINKI [/img]
Albo weź adresy fotek, które wrzuciłeś na LB, i wstaw je w ramki , np
[!!img]http://light-bike.com/forum/files/thumbs/t_lemondka_176aaa_107.jpg
#3
Gosc_felipe_*
Posted 16 February 2007 - 10:58
mi się niesamowice podoba ten sprzęt:
http://www.wertykal....&kid=82&pid=358
cena nie jest niska, ale myślę że warta produktu
(nie robię nikomu nie daj Boże kryptoreklamy)
http://www.wertykal....&kid=82&pid=358
cena nie jest niska, ale myślę że warta produktu
(nie robię nikomu nie daj Boże kryptoreklamy)
#4
Posted 16 February 2007 - 14:33
#7
Posted 16 February 2007 - 21:37
jarek, z wygladu fajna i na pewno bardzo lekka, ale jakoś nie mogę uruchomić wyobraźni jak zamocujesz ją na kierownicy bez rozbierania. Chyba te elementy pojedynczo bedą mocowane, jeżeli tak, to co z owijką? Nie będzie to przeszkadzać :?:zakładana bezpośrednio na kierkę bez jakiegokolwiek rozbierania
pozdro horny
#10
Posted 17 February 2007 - 07:08
Nieprecyzyjnie się wyraziłem :oops: . Nie chodzi mi o owijkę na lemondce, bo wiem, ze jarek dopiero ją ukońył i na prawdę jest super, a ponadto czy owijka na lemondce jest potrzebna?..... Po prostu nie mam zbyt dużego doświadczenia, (w tego typu dodatkach prawie żadnego), i dlatego pytam, czy przy mocowaniu nie będzie przeszkadzać owijka na kierze. Lemondkę kiedyś zakładałem do trekkinga i skręcając na kierownicę trzeba było solidnie docisnąć do aluminium, bo inaczej się obracała podczas jazdy. Tutaj jarek zaznaczył, że niczego nie trzeba rozbierać i montaż trwa bardzo szybko. Jarku, zamieść w przyszłości fotkę lemondki już zamontowanej na kierownicy.
pozdro horny
pozdro horny
#11
Posted 17 February 2007 - 08:38
A WIÊC przeniosę trochę temat z LIGHT-BIKE -owa lemondka waży 235g. i jest w rozmiarze S -dla takich wielkoludów jak ja (169cm),,mocowana jest bespośrednio na kierce ,zaraz przy mostku ,tu gdzie niema owijki ,,,dlatego trzyma ,,natomiast podłokietniki są na owijce i tam nie ma żadnego problemu aby to się trzymało ,,średnica kierki 31,8 i lemondki ,,a fragment kierownicy ,gdzie przychodza podłokietniki na owijkę to 29mm.--wczoraj przeszła testy na drodze ,przejechałem 85km sprawdzając ją ,--testy przeszła pomyślnie ,bardzo ergonomiczna nawet bez wyściełań -owijek ,, prosta w montażu i z dozą możliwości ustawień podłokietników co jest bardzo istotne -zdjęcie wkrótce ,,,,-nie jest to p[ierwszy projekt ,,w zanadżu mam rower czasówke zbudowany przez siebie z KARBONU....jeżdzący który był juz na paru zawodach ........JAREK..
;-)
#12
Posted 17 February 2007 - 09:35
I teraz wszystko jasne. Pamietam, że ta którą ja montowałem, była jednolita i szczególnie na podjazdach, które wymagały większego wysiłku, ściągagałem kierownicę do siebie jednocześnie powodując obrót lemondką. Musiałem solidnie ją przykrecać i jeszcze pamietać, aby za bardzo nie szarpać. Tutaj faktycznie nie powinno być problemów, bo na same podłokietniki praktycznie działają tylko niewielkie siły nacisku. Super fajna sprawa, sam chciałbym mieć podobną, ale niestety takich zdolnosci nie mam :-P
pozdro horny
pozdro horny
#16
Posted 24 February 2007 - 18:28
kurcze ,ta lemondka jest boska!
bardzo mi się podoba -i lecutka ..
to co mnie odstrasza przy tych najzwyklejszych lemondkach to ich waga .. 600g ,przy mojej triathlonowej kierze 240 g ,to lekkie przegięcie .. a wiem ,ze lemondka bardzo mi się przyda
ta wygląda na rozwiązanie wręcz modelowe .. dlaczego seryjnie tak cięzko zrobic cos takiego ? : )
pozdrawiam
adam
bardzo mi się podoba -i lecutka ..
to co mnie odstrasza przy tych najzwyklejszych lemondkach to ich waga .. 600g ,przy mojej triathlonowej kierze 240 g ,to lekkie przegięcie .. a wiem ,ze lemondka bardzo mi się przyda
ta wygląda na rozwiązanie wręcz modelowe .. dlaczego seryjnie tak cięzko zrobic cos takiego ? : )
pozdrawiam
adam
#18
Posted 25 February 2007 - 11:37
halo!
mam pytanie do pana Jarka
no chyba ,że inni też się orientują
gdzie mozna dostać takie obejmy do kierownicy ,którymi mocowane są rurki lemondki oraz podłokietniki ? czy są one z aluminium ?
i czy nakrętki są "wklejone" w te rury czy tylko nagwintowany jest sam karbon(w co wątpię) ,czy mogłbym prosić o dokładniejsze zdjęcie -właśnie miejsca mocowania śrub oraz tej obejmy
właśnie mnie oświeciło i mam pomysł na wykonanie swojej lemondki .. bynajmniej nie z karbonu ,bo to daleko wykracza za moje mozliwości praktyczne oraz finansowe
p.s. przypuszczam ,ze konkretne obejmy "na miare" można zamowić u tokarza albo ślusarza ,jednak nie mam w tej kwestii doświadczenia ,a moze jest opcja kupienia gotowych //albo zrobienia ich z jakiś starych elementów rowerowych
pozdrawiam
adam
mam pytanie do pana Jarka
gdzie mozna dostać takie obejmy do kierownicy ,którymi mocowane są rurki lemondki oraz podłokietniki ? czy są one z aluminium ?
i czy nakrętki są "wklejone" w te rury czy tylko nagwintowany jest sam karbon(w co wątpię) ,czy mogłbym prosić o dokładniejsze zdjęcie -właśnie miejsca mocowania śrub oraz tej obejmy
właśnie mnie oświeciło i mam pomysł na wykonanie swojej lemondki .. bynajmniej nie z karbonu ,bo to daleko wykracza za moje mozliwości praktyczne oraz finansowe
p.s. przypuszczam ,ze konkretne obejmy "na miare" można zamowić u tokarza albo ślusarza ,jednak nie mam w tej kwestii doświadczenia ,a moze jest opcja kupienia gotowych //albo zrobienia ich z jakiś starych elementów rowerowych
pozdrawiam
adam
#20
Posted 22 March 2008 - 18:41
Różnicy w obróbce praktycznie nie ma ,,,,,ale jest tylko jedno- ale ..........płótno szklane przy tej samej masie włókna węglowego nie ma prawie żadnej sztywności ............
Żeby ją uzyskać ,może ciężar trzeba by było zwiększyć kilkukrotnie....JAREK :mrgreen: :shock: :mrgreen:
Żeby ją uzyskać ,może ciężar trzeba by było zwiększyć kilkukrotnie....JAREK :mrgreen: :shock: :mrgreen:




