Skocz do zawartości


Zdjęcie

lemondka


28 odpowiedzi w tym temacie

#1 jarek

jarek
  • Użytkownik
  • 201 postów
  • SkądKOLBERG

Napisano 15 luty 2007 - 23:16

DZISIAJ skończyłem robić ala lemondke ,którą bede stosował do maratonów PP,jest zakładana bezpośrednio na kierkę bez jakiegokolwiek rozbierania w przeciągu 15min...może MALIK pomoże wrzucić tu zdięcie ,,ja jestem zielony,,JAREK.. :-| :roll: ;-)

#2 Koral

Koral
  • Użytkownik
  • 33 postów
  • SkądTychy

Napisano 16 luty 2007 - 09:23

Jarek powrzucaj je na tego hosta:
http://www.imageshack.us/
a potem tylko daj linki lub [!!img]http:// LINKI [/img]

Albo weź adresy fotek, które wrzuciłeś na LB, i wstaw je w ramki , np
[!!img]http://light-bike.com/forum/files/thumbs/t_lemondka_176aaa_107.jpg

#3 Gosc_felipe_*

Gosc_felipe_*
  • Gość

Napisano 16 luty 2007 - 10:58

mi się niesamowice podoba ten sprzęt:
http://www.wertykal....&kid=82&pid=358

cena nie jest niska, ale myślę że warta produktu

(nie robię nikomu nie daj Boże kryptoreklamy)

#4 jarek

jarek
  • Użytkownik
  • 201 postów
  • SkądKOLBERG

Napisano 16 luty 2007 - 14:33

Oto link do ogladaniecia mojej lemondki
http://light-bike.co..._176aaa_107.jpg

#5 Gosc_felipe_*

Gosc_felipe_*
  • Gość

Napisano 16 luty 2007 - 21:00

Not Found
The requested URL /forum/files/thumbs/t_lemondka_176aaa_107.jpg was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

#6 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 16 luty 2007 - 21:24

Dołączona grafika

forum lb czasem szwankuje.

#7 horny

horny
  • Użytkownik
  • 530 postów
  • Skądmazowieckie

Napisano 16 luty 2007 - 21:37

zakładana bezpośrednio na kierkę bez jakiegokolwiek rozbierania

jarek, z wygladu fajna i na pewno bardzo lekka, ale jakoś nie mogę uruchomić wyobraźni jak zamocujesz ją na kierownicy bez rozbierania. Chyba te elementy pojedynczo bedą mocowane, jeżeli tak, to co z owijką? Nie będzie to przeszkadzać :?:

pozdro horny

#8 Darek80

Darek80
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • Skądokolice Łowicza

Napisano 16 luty 2007 - 23:22

jarek - gratuluje Ci i zarazem zazdroszczę takich umiejętności Słodowego.

#9 Gosc_felipe_*

Gosc_felipe_*
  • Gość

Napisano 17 luty 2007 - 00:08

kolega Jarek sam zrobił takie cudo w włókna węglowego? może jakaś wymiarówka i waga? ile trwały prace?
horny, przeczytaj pierwszy post kolegi Jarka, a otrzymasz odp

#10 horny

horny
  • Użytkownik
  • 530 postów
  • Skądmazowieckie

Napisano 17 luty 2007 - 07:08

Nieprecyzyjnie się wyraziłem :oops: . Nie chodzi mi o owijkę na lemondce, bo wiem, ze jarek dopiero ją ukońył i na prawdę jest super, a ponadto czy owijka na lemondce jest potrzebna?..... Po prostu nie mam zbyt dużego doświadczenia, (w tego typu dodatkach prawie żadnego), i dlatego pytam, czy przy mocowaniu nie będzie przeszkadzać owijka na kierze. Lemondkę kiedyś zakładałem do trekkinga i skręcając na kierownicę trzeba było solidnie docisnąć do aluminium, bo inaczej się obracała podczas jazdy. Tutaj jarek zaznaczył, że niczego nie trzeba rozbierać i montaż trwa bardzo szybko. Jarku, zamieść w przyszłości fotkę lemondki już zamontowanej na kierownicy.

pozdro horny

#11 jarek

jarek
  • Użytkownik
  • 201 postów
  • SkądKOLBERG

Napisano 17 luty 2007 - 08:38

A WIÊC przeniosę trochę temat z LIGHT-BIKE -owa lemondka waży 235g. i jest w rozmiarze S -dla takich wielkoludów jak ja (169cm),,mocowana jest bespośrednio na kierce ,zaraz przy mostku ,tu gdzie niema owijki ,,,dlatego trzyma ,,natomiast podłokietniki są na owijce i tam nie ma żadnego problemu aby to się trzymało ,,średnica kierki 31,8 i lemondki ,,a fragment kierownicy ,gdzie przychodza podłokietniki na owijkę to 29mm.--wczoraj przeszła testy na drodze ,przejechałem 85km sprawdzając ją ,--testy przeszła pomyślnie ,bardzo ergonomiczna nawet bez wyściełań -owijek ,, prosta w montażu i z dozą możliwości ustawień podłokietników co jest bardzo istotne -zdjęcie wkrótce ,,,,-nie jest to p[ierwszy projekt ,,w zanadżu mam rower czasówke zbudowany przez siebie z KARBONU....jeżdzący który był juz na paru zawodach ........JAREK.. :lol: ;-) :lol:

#12 horny

horny
  • Użytkownik
  • 530 postów
  • Skądmazowieckie

Napisano 17 luty 2007 - 09:35

I teraz wszystko jasne. Pamietam, że ta którą ja montowałem, była jednolita i szczególnie na podjazdach, które wymagały większego wysiłku, ściągagałem kierownicę do siebie jednocześnie powodując obrót lemondką. Musiałem solidnie ją przykrecać i jeszcze pamietać, aby za bardzo nie szarpać. Tutaj faktycznie nie powinno być problemów, bo na same podłokietniki praktycznie działają tylko niewielkie siły nacisku. Super fajna sprawa, sam chciałbym mieć podobną, ale niestety takich zdolnosci nie mam :-P :lol:

pozdro horny

#13 Gosc_felipe_*

Gosc_felipe_*
  • Gość

Napisano 17 luty 2007 - 11:21

jarek, a gdybym chciał zamówić u Ciebie taką lemondkę?

#14 jarek

jarek
  • Użytkownik
  • 201 postów
  • SkądKOLBERG

Napisano 17 luty 2007 - 12:31

Dołączona grafika
w ,,nasze rowerki ,,wstawiłem bianchi i scotta którego sam robiłem..JAREK.. ;-)

#15 horny

horny
  • Użytkownik
  • 530 postów
  • Skądmazowieckie

Napisano 17 luty 2007 - 13:59

dla mnie extra, super sprzęcik :lol: :lol: :lol:
Nawet teraz widać, że pancerze linek nie przeszkadzają, bo są poprowadzone pod owijką w miejscu wolnym od docisku podłokietnika,... a też trochę się na tym zastanawiałem. Widzę, że o wszystkim pomyślałeś. :-P

pozdro horny

#16 rurokura

rurokura
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Skądslask

Napisano 24 luty 2007 - 18:28

kurcze ,ta lemondka jest boska!
bardzo mi się podoba -i lecutka ..

to co mnie odstrasza przy tych najzwyklejszych lemondkach to ich waga .. 600g ,przy mojej triathlonowej kierze 240 g ,to lekkie przegięcie .. a wiem ,ze lemondka bardzo mi się przyda
ta wygląda na rozwiązanie wręcz modelowe .. dlaczego seryjnie tak cięzko zrobic cos takiego ? : )

pozdrawiam
adam

#17 Gosc_Klaudiusz_*

Gosc_Klaudiusz_*
  • Gość

Napisano 24 luty 2007 - 20:24

Poniewaz zautomatyzowanie produkcji karbonowych czesci jest praktycznie niemozliwe do wykonania i musza byc wykonywane recznie przez wykwalifikowana kadre, co oczywiscie kosztuje.

#18 rurokura

rurokura
  • Użytkownik
  • 22 postów
  • Skądslask

Napisano 25 luty 2007 - 11:37

halo!
mam pytanie do pana Jarka ;) no chyba ,że inni też się orientują

gdzie mozna dostać takie obejmy do kierownicy ,którymi mocowane są rurki lemondki oraz podłokietniki ? czy są one z aluminium ?
i czy nakrętki są "wklejone" w te rury czy tylko nagwintowany jest sam karbon(w co wątpię) ,czy mogłbym prosić o dokładniejsze zdjęcie -właśnie miejsca mocowania śrub oraz tej obejmy

właśnie mnie oświeciło i mam pomysł na wykonanie swojej lemondki .. bynajmniej nie z karbonu ,bo to daleko wykracza za moje mozliwości praktyczne oraz finansowe

p.s. przypuszczam ,ze konkretne obejmy "na miare" można zamowić u tokarza albo ślusarza ,jednak nie mam w tej kwestii doświadczenia ,a moze jest opcja kupienia gotowych //albo zrobienia ich z jakiś starych elementów rowerowych

pozdrawiam
adam

#19 winiak15

winiak15
  • Użytkownik
  • 103 postów
  • SkądZrazim

Napisano 22 marzec 2008 - 16:38

Stary temat ale chciałbym się dowiedziec czy dałoby się lemondkę zrobic z włókna szklanego i żywicy? nie wiem na ile jest ono sztywne, wytrzymałe, lekkie itd... ale jest znacznie tańsze od carbonu i chyba łatwiejsze w obróbce jednak.
Pozdrawiam

#20 jarek

jarek
  • Użytkownik
  • 201 postów
  • SkądKOLBERG

Napisano 22 marzec 2008 - 18:41

Różnicy w obróbce praktycznie nie ma ,,,,,ale jest tylko jedno- ale ..........płótno szklane przy tej samej masie włókna węglowego nie ma prawie żadnej sztywności ............
Żeby ją uzyskać ,może ciężar trzeba by było zwiększyć kilkukrotnie....JAREK :mrgreen: :shock: :mrgreen:



Dodaj odpowiedź