
Linki i pancerze
#21
Napisano 13 styczeń 2010 - 17:27
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#22
Napisano 13 styczeń 2010 - 20:59
He, możesz i Nokona założyc jak lubisz ludowe wyroby ( koraliki ).
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#23
Napisano 14 styczeń 2010 - 11:20
Cytat
Owy temat przeczytałem i gdybym znalazł tam odpowiedź na moje pytanie to nie zakładałbym nowego tematu.
Ok, odpowiedzi nie znalazłeś, ale po co zaraz zakładać kolejny wątek o tym samym temacie skoro można napisać już w istniejącym?
Co do linek. Czy weźmiesz zestaw DA czy założysz pancerze shimano przerzutkowe plus nierdzewne linki efekt będzie ten sam. Ważniejsze od samych pancerzy i linek jest to jak się będzie składać wszystko do kupy.
Trzeba pamiętać o dobraniu odpowiedniej długości pancerzy, te pancerze trzeba odpowiednio potraktować na szlifierce, założyć dobrze (do końca) końcówki.
#24
Napisano 17 marzec 2010 - 20:20
Mam pytanie odnośnie pancerzy przerzutek. Zamiaruję wymianę pancerzy i linek w szosie. Całość osprzętu to Campagnolo. I tu jest problem. Campa ma średnicę pancerza przerzutek 4.4mm a Shimano 4.0mm. Czy stosując pancerze shimano dajmy na to cały set DA może coś nie pasować? Ogólnie jest mało pancerzy pod Campagnolo, nie wiem czemu..
Oryginalny set Campy przerzutkowo/hamulcowy trochę kosztuje i ciężko dostępny jest. A chodzi mi o to aby za ok. 80 pln obskoczyć wszystkie linki i pancerze w rowerze.
Co polecacie? W wypadku hamulców nie ma większego problemu bo pancerze 5.0mm pasują zarówno do Campy jak i do Shimano. A przerzutki?
#25
Napisano 17 marzec 2010 - 20:42
A pancerze, w czesciach Shimano takze końcówka ma luzik w baryłce.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#26
Napisano 17 marzec 2010 - 21:17
Zastanawiam się jedynie czy taki set Shimano bezproblemowo działałby z klamkomanetkami campy. O przerzutki to raczej nie ma co się martwić. Przy przerzutce tylnej jest jeszcze końcówka pancerza więc jakoś by to ustawił, ale przy klamkomanetkach pancerz wpada bezpośrednio, bez żadnych końcówek i chodzi o to aby nie było w tym miejscu niepotrzebnego luzu i bocznego ruchu pancerza.
#28
Napisano 07 czerwiec 2011 - 21:59
Cytat
Bo chyba nie ma takiego przepisu/terminu wymiany.Google mi nic konkretnego nie podaje.
Trzeba podchodzić do tego trochę na logikę.
Naturalnie trzeba to zrobić, tzn. wymienić, jak zauważysz problem: linka się postrzępi, pancerz zagnie, lub coś ciężko chodzi - wtedy drążysz temat, znajdujesz problem w postaci zacierającej się linki i wymieniasz.
Jak jeździsz dużo, to profilaktycznie można wymienić kpl. linek i pancerzy raz na rok - przed sezonem, na wiosnę i masz spokój na dłużej. Wtedy nie muszą być jakieś drogie markowe - ważne, że są świeże.
Taka mała uwaga - w szosówce najbardziej cierpi ( brudzi się) ten kawałek pancerze dochodzący do przerzutki tylnej - jego warto wymieniać często, a przy okazji linkę.
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#29
Napisano 20 luty 2012 - 14:32
czy ktoś używa może linek i pancerzy firmy Unex? Nie da się ukryć, że mają dość przystępną cenę....
http://vincere.pl/sk...ulcow-road-unex
http://vincere.pl/sk...przerzutek-unex
#30
Napisano 20 luty 2012 - 19:11
pancerze:
http://bajkszop.com/...4mm-p-9781.html
http://bajkszop.com/...5mm-p-9779.html
linki:
http://bajkszop.com/...tb-p-10025.html
http://bajkszop.com/...ty-p-10026.html
#31
Napisano 20 luty 2012 - 19:27
W każdym razie kumplowi też brałem a on chciał na pewno założyć więc nie mogą być złe .
Linki też zobacze co warte tej firmy
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#32
Napisano 20 luty 2012 - 19:49
Cytat
Uzywam tych pancerzy w pelnym zestawie, hamulce i przerzutki. Pracuja z linkami Power Cordz. Jak dotad nie ma zadnych powodow do narzekania. Zakladasz i zapominasz.Używa ktoś linek i pancerze firmy Niro? są warte ceny?
Czy warte ceny, zapewne tak. Nota bene, ktora wcale nie jest wysoka. Najlzejsze pancerze na rynku. Nie liczac przerzutkowych mini I link, ktore to powiedzmy nie sa najszczesliwsze (mam w innym rowerze).
Nie pamietam, czy juz tego tutaj gdzies nie wklejalem.
Dla porownania zestawienie wagowe roznych pancerzy, waga 100cm:
Hamulce:
Tune "plastic"5mm: 18g (nieprodukowane)
NiroTurbo Plus: 20g
Tune "plastic" 6mm : 21.5g (nieprodukowane)
Alligator i-Links: 27g
Tune Aluminum : 37g
Nokon (Aluminium): 38,1g
Powercordz: 45g
Jagwire: 50g
Shimano: 53.0g
Gore Ride-on: 54g
Gore: 57g
Shimano XTR : 58.5g
Przerzutki:
Gleitec U3 : 12.5g (nieprodukowane)
Alligator Mini i-Links: 15,5g
Niro Turbo Plus: 18g
Tune "plastic": 18g (nieprodukowane)
Shimano SP81 Yumeya: 23g
Gore Ride-on light (without inner Liner!): 23g
Alligator i-Link: 27g
Jagwire: 32.0g
Shimano SIS : 34.0g
Nokon Carbon: 35,1g
Transfil "flying snake": 36g
Nokon Aluminium: 38,1g
Powercordz: 39g
Gore Ride-on: 54g
Dodaj odpowiedź
