Czy Ty masz jakiś kompleks tarcz, bo zawracasz gitarę tym tematem niemiłosiernie?
A pewnie pod kołderką do tarcz wzdychasz hehe.
Taaaa, wzdycham, zwłaszcza jak widzę na wyścigach i czytam o problemach z tarczami :-) :-) :-)
Napisano 14 wrzesień 2020 - 08:33
Napisano 14 wrzesień 2020 - 09:02
Czy Ty masz jakiś kompleks tarcz, bo zawracasz gitarę tym tematem niemiłosiernie?
To jest w sumie ciekawy case, że problem z tarczami mają ci, którzy... nie posiadają ich w swoich szoskach
Jakiś artykuł naukowy może dałoby się z tego wyczarować?
Napisano 14 wrzesień 2020 - 10:11
Napisano 15 wrzesień 2020 - 15:50
Napisano 18 wrzesień 2020 - 23:55
Napisano 19 wrzesień 2020 - 01:05
Słyszałem ostatnio, że UCI ma w niedługim czasie obniżyć limit wagi. Ciekawe co wtedy zrobią prosi, żeby zejść z wagi?
jak to co? Ci co przeszli na tarcze, wrócą do szczęk. Proste. :-)
Natomiast skąd przekonanie, że Jumbo Visma nie ma roweru poddanego żadnym modyfikacjom? Nie sądzisz, że takie wnioski są naiwne? Właśnie w taki sposób tworzą się bajki i mity.
Napisano 19 wrzesień 2020 - 03:50
Słyszałem ostatnio, że UCI ma w niedługim czasie obniżyć limit wagi.
Mowa o tym jest mniej więcej od 2006 roku Zresztą moment na zmiany został przegapiony (może i dobrze się stało, ale to temat na inną dyskusję), bo waga od dawna nie jest kluczowym parametrem.
Było parę lat fiksacji na punkcie wagi, a kiedy Chińczycy zaczęli doganiać czołowe marki pod tym względem, temat zszedł na aero (z katalogami tak pełnymi bełkotu i jawnej manipulacji, że człowiekiem miotały niezdrowe odruchy). A potem przyszedł czas na komfort, czyli najwygodniejszy dla producentów parametr, bo całkowicie niemierzalny, ale fantastycznie wyglądający w katalogach. Pranie mózgów trwa w najlepsze, a niedowartościowani chłopcy łykają kolejne rowery aż miło, bo czymś trzeba swojego Instagrama zapełnić
Natomiast skąd przekonanie, że Jumbo Visma nie ma roweru poddanego żadnym modyfikacjom?
Choćby stąd, że regulacje UCI zabraniają jeździć na sprzęcie nieseryjnym.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 19 wrzesień 2020 - 11:20
Choćby stąd, że regulacje UCI zabraniają jeździć na sprzęcie nieseryjnym.
Ale nie mówię o modyfikacjach na poziomie jakichś dziwnych nieregulaminowych przeróbek, mówię o doborze komponentów ogólniedostępnych. Zmiana, kół, opon, mostka, skrócenie sztycy itd. itp. Na takim czymś można znacznie zbić wagę nie łamiąc regulacji UCI. Nie sądzę więc, że to jest ten sam rower 1:1, który można kupić.
Napisano 19 wrzesień 2020 - 11:55
Napisano 24 wrzesień 2020 - 16:47
Napisano 24 wrzesień 2020 - 17:06
To zupelnie nie wygladalo na problem z tarczami lub szczekami, bo to przednie kolo wygladalo, jakby luzem latalo..
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Oczywiście Ironizowałem ... ona po prostu straciła kontrolę nad rowerem, leżąc na lemondce, nie była w stanie nic zrobić.
"Rozmawiałem właśnie z Mirkiem Ratajczykiem, mechanikiem Chloe Dygert, który jechał za nią w samochodzie. Nie było gumy, Amerykanka za szybko weszła w zakręt na lemondce i straciła kontrolę nad rowerem. Skończyło się, niestety, otwartym złamaniem kości udowej." - Adam Probosz