Diabeł tkwi w szczegółach. Nie problem zbudować działający prototyp. Cały myk polega na dopracowaniu go tak, aby nie był gorszy od liderów rynku, a zauważalnie tańszy. Primo po pierwsze - niezawodność.
,
Cóż za idealizm
Posted 11 May 2021 - 22:01
Diabeł tkwi w szczegółach. Nie problem zbudować działający prototyp. Cały myk polega na dopracowaniu go tak, aby nie był gorszy od liderów rynku, a zauważalnie tańszy. Primo po pierwsze - niezawodność.
,
Cóż za idealizm
Posted 12 May 2021 - 07:28
Posted 12 May 2021 - 10:10
Można też produkować mniej i sprzedawać drożejFirma wydajaca pieniadze na R&D robi to po to, by wiecej zarabiać. A więcej zarabiać można, do wyboru, sprzedając więcej, drożej lub produkując taniej (a jeszcze wiecej sie zarabia, gdy sie te cechy polaczy). Tak więc produkując taniej i troche tylko gorzej mozna sprzedawac wiecej, bo czesciej
Posted 12 May 2021 - 11:40
Posted 22 July 2021 - 19:14
HOLLOWcage Carbon Ceramic Oversized Derailleur Pulley Cage (absoluteblack.cc)
Ciekawe, ale cena z kosmosu.
Posted 23 July 2021 - 14:26
Tarcze to tam pikuś, nawet dłubania przy tym mało na jedno piwo, acz też chcę zmienić na czarne DA. Natomiast Tarmac zmieniający przełożenia bez kręcenia korbą to robi wrażenie, kolejne kilka nagrań:
rozwiązanie techniczne tego łożyska ciekawe, ale po co te wózki, do czego one miałyby służyć, to nadal nie rozumiem
tylko do teog co na filmach powyżej
Posted 23 July 2021 - 14:32
Tarcze to tam pikuś, nawet dłubania przy tym mało na jedno piwo, acz też chcę zmienić na czarne DA. Natomiast Tarmac zmieniający przełożenia bez kręcenia korbą to robi wrażenie, kolejne kilka nagrań:
tylko do teog co na filmach powyżej
Jeżeli łożyska w bębenku (i zapadki), tylnego koła stawiają większy opór aniżeli te w korbie to taką "sztuczkę" zrobisz nawet i na zestawie ze standardowymi maszynowymi łożyskami.
Szkopuł polega na tym, żeby łożyska w korbie były w osi, a sama korba i osłony łożysk zbytnio nie naciskały na same łożyska.
Mam pełną ceramikę w Factorze, a tak jak na filmiku robił nawet i mój Cannondale z suportem Tokena i zwykłymi łożyskami.
Posted 23 July 2021 - 14:47
Jeżeli łożyska w bębenku (i zapadki), tylnego koła stawiają większy opór aniżeli te w korbie to taką "sztuczkę" zrobisz nawet i na zestawie ze standardowymi maszynowymi łożyskami.
Mi przy zmianie Ratcheta na 54T tak samo korba się zaczęła kręcić.
O, to ciekawe. U mnie 3-zapadka, więc gdy próbowałem to kompletnie nie - no ale koła są w planie dopiero.
Te filmy widziałem, natomiast z nieoficjalnych źródeł wiem, że w dalszym ciągu trzeba mieć moc w nogach, żeby szybko jeździć
A weź u mnie tragedia z treningami, ostatnie 3 tygodnie to odrobina wakacji a reszta czasu biurko, komputer i kilkanaście godzin tygodniowo w samochodzie, do tego jedno przeziębienie, choroba żołądkowa, tragedia jakaś, jak człowiek się czaem posypie. Ostatnio taką przerwę miałem gdy brałem ślub.
Posted 26 July 2021 - 09:11
W wyścigach już się pojawia, na razie bez logo. Zresztą na co komu informacje prasowe, skoro sprzęt będzie dostępny najwcześniej na wiosnę 2022 r. na rowerach, a na rynku AM najwcześniej latem?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?