Diabeł tkwi w szczegółach. Nie problem zbudować działający prototyp. Cały myk polega na dopracowaniu go tak, aby nie był gorszy od liderów rynku, a zauważalnie tańszy. Primo po pierwsze - niezawodność.
,
Cóż za idealizm
Napisano 11 maj 2021 - 22:01
Diabeł tkwi w szczegółach. Nie problem zbudować działający prototyp. Cały myk polega na dopracowaniu go tak, aby nie był gorszy od liderów rynku, a zauważalnie tańszy. Primo po pierwsze - niezawodność.
,
Cóż za idealizm
Napisano 12 maj 2021 - 07:28
Napisano 12 maj 2021 - 10:10
Można też produkować mniej i sprzedawać drożejFirma wydajaca pieniadze na R&D robi to po to, by wiecej zarabiać. A więcej zarabiać można, do wyboru, sprzedając więcej, drożej lub produkując taniej (a jeszcze wiecej sie zarabia, gdy sie te cechy polaczy). Tak więc produkując taniej i troche tylko gorzej mozna sprzedawac wiecej, bo czesciej
Napisano 12 maj 2021 - 11:40
Napisano 22 lipiec 2021 - 19:14
HOLLOWcage Carbon Ceramic Oversized Derailleur Pulley Cage (absoluteblack.cc)
Ciekawe, ale cena z kosmosu.
Napisano 23 lipiec 2021 - 08:34
rozwiązanie techniczne tego łożyska ciekawe, ale po co te wózki, do czego one miałyby służyć, to nadal nie rozumiem
To są wózki bankowe. Służą do przelewania pieniędzy z kieszeni kupującego na konto producenta.
Napisano 23 lipiec 2021 - 08:34
Ale skoro już zrobił się dubel, to wykorzystam drugi post do powiedzenia, że ten wózek od AbsBlack przynajmniej wygląda jak coś z filmu o przybyszach z Andromedy.
Kupiłbym tylko po to, aby biedota wiedziała kto ma hajs.
Napisano 23 lipiec 2021 - 14:26
Tarcze to tam pikuś, nawet dłubania przy tym mało na jedno piwo, acz też chcę zmienić na czarne DA. Natomiast Tarmac zmieniający przełożenia bez kręcenia korbą to robi wrażenie, kolejne kilka nagrań:
rozwiązanie techniczne tego łożyska ciekawe, ale po co te wózki, do czego one miałyby służyć, to nadal nie rozumiem
tylko do teog co na filmach powyżej
Napisano 23 lipiec 2021 - 14:32
Tarcze to tam pikuś, nawet dłubania przy tym mało na jedno piwo, acz też chcę zmienić na czarne DA. Natomiast Tarmac zmieniający przełożenia bez kręcenia korbą to robi wrażenie, kolejne kilka nagrań:
tylko do teog co na filmach powyżej
Jeżeli łożyska w bębenku (i zapadki), tylnego koła stawiają większy opór aniżeli te w korbie to taką "sztuczkę" zrobisz nawet i na zestawie ze standardowymi maszynowymi łożyskami.
Szkopuł polega na tym, żeby łożyska w korbie były w osi, a sama korba i osłony łożysk zbytnio nie naciskały na same łożyska.
Mam pełną ceramikę w Factorze, a tak jak na filmiku robił nawet i mój Cannondale z suportem Tokena i zwykłymi łożyskami.
Napisano 23 lipiec 2021 - 14:47
Jeżeli łożyska w bębenku (i zapadki), tylnego koła stawiają większy opór aniżeli te w korbie to taką "sztuczkę" zrobisz nawet i na zestawie ze standardowymi maszynowymi łożyskami.
Mi przy zmianie Ratcheta na 54T tak samo korba się zaczęła kręcić.
O, to ciekawe. U mnie 3-zapadka, więc gdy próbowałem to kompletnie nie - no ale koła są w planie dopiero.
Te filmy widziałem, natomiast z nieoficjalnych źródeł wiem, że w dalszym ciągu trzeba mieć moc w nogach, żeby szybko jeździć
A weź u mnie tragedia z treningami, ostatnie 3 tygodnie to odrobina wakacji a reszta czasu biurko, komputer i kilkanaście godzin tygodniowo w samochodzie, do tego jedno przeziębienie, choroba żołądkowa, tragedia jakaś, jak człowiek się czaem posypie. Ostatnio taką przerwę miałem gdy brałem ślub.
Napisano 26 lipiec 2021 - 09:11
W wyścigach już się pojawia, na razie bez logo. Zresztą na co komu informacje prasowe, skoro sprzęt będzie dostępny najwcześniej na wiosnę 2022 r. na rowerach, a na rynku AM najwcześniej latem?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?