Nowości sprzętowe
Started By
Gosc_Stas_*
, 14 sty 2007 14:33
2569 odpowiedzi w tym temacie
#423 Gosc_kobrys_*
Napisano 14 kwiecień 2009 - 20:55
Co do DuraAce 7900 - wypowiedź jednego z szefów Cervelo Test Team przed Paris-Roubaix:
“We are using the 7800 group simply because the shifting is better on the Rotor rings,” said Campana. “We have a lot of bikes with the 7800, and we built up some bikes with the 7900, but the riders’ choice is actually to turn back to the 7800 because it shifts better.”
Do tego nowy prototyp Cranksetu od firmy Rotor - niech SramRed sie boi o wagę
“We are using the 7800 group simply because the shifting is better on the Rotor rings,” said Campana. “We have a lot of bikes with the 7800, and we built up some bikes with the 7900, but the riders’ choice is actually to turn back to the 7800 because it shifts better.”
Do tego nowy prototyp Cranksetu od firmy Rotor - niech SramRed sie boi o wagę
#425
Napisano 15 kwiecień 2009 - 10:05
Durszlak durszlakiem, ale zawodnicy narzekaja, ze sa zbyt malo sztywne i czekaja na mocniejsza wersje. Pomimo braku dostatecznej sztywnosci, maja bardzo ciekawa konstrukcje. Jak sie nie myle to wewnetrzna czesc (plyta) ramiona jest dospawana.
Co mozna latwo zauwazyc, to fakt, iz duzo zawodowcow uzywa tylnej przerzutki DA7800 z aluminiowym wozkiem. Karbonowy wozek w 7900 nie okazuje sie dostatecznie sztywny. Rowniez w ekipach, ktorzy uzywaja Srama, duza ilosc przednich przerzutek to nizszy model Force (ze stalowym wozkiem) z nalepa Red.
Co mozna latwo zauwazyc, to fakt, iz duzo zawodowcow uzywa tylnej przerzutki DA7800 z aluminiowym wozkiem. Karbonowy wozek w 7900 nie okazuje sie dostatecznie sztywny. Rowniez w ekipach, ktorzy uzywaja Srama, duza ilosc przednich przerzutek to nizszy model Force (ze stalowym wozkiem) z nalepa Red.
#427
Napisano 18 kwiecień 2009 - 12:56
"Nowa" grupa Sram Force na 2010: http://cxmagazine.co...s-bb30-and-gore
#428
Napisano 20 kwiecień 2009 - 22:18
Nowe hamulce Ciamillo - Gravitas: http://weightweenies...pic.php?t=56663
Ciężkie jak na karbon - z klockami wychodzi prawie 190g.
Ciężkie jak na karbon - z klockami wychodzi prawie 190g.
#430
Napisano 20 kwiecień 2009 - 22:32
Karbon, a jakiś link bez konieczności rejestrowania się znajdzie?
http://www.bikebling...tas-caliper.htm
#434
Napisano 26 kwiecień 2009 - 14:09
Stery na łożyskach ślizgowych: http://www.cyclingne..._upper_assembly
#435
Napisano 26 kwiecień 2009 - 16:45
Może nie nowośc - ale ciekawostka :pedał 3w1 http://cgi.ebay.com/...:1|293:4|294:50
#436
Napisano 08 maj 2009 - 20:52
#439
Napisano 11 maj 2009 - 07:16
Nowości "sprzętowe" z przymrużeniem oka ;-)
System mocowania liczników do kierownic czasowych.
A ja myślałem, że moja sztyca jest dość nietypowa :-D
Mózgowce zrobią wszystko żeby opór aero był jak najmniejszy :-)
Mogli papier ścierny zapodać, to dopiero by była jazda :-D :mrgreen:
System mocowania liczników do kierownic czasowych.
A ja myślałem, że moja sztyca jest dość nietypowa :-D
Mózgowce zrobią wszystko żeby opór aero był jak najmniejszy :-)
Mogli papier ścierny zapodać, to dopiero by była jazda :-D :mrgreen: