Nowości sprzętowe
Started By
Gosc_Stas_*
, 14 sty 2007 14:33
2571 odpowiedzi w tym temacie
#462
Napisano 26 lipiec 2009 - 19:06
Skoro już jesteśmy w takich klimatach to zerknijcie na tą galerię. Co niektóre rowery świetnie odrestaurowane i ja też zamierzam doprowadzić takiego stanu doprowadzić swój :mrgreen:
#469 Gosc_kobrys_*
#471
Napisano 22 sierpień 2009 - 10:25
Może nie jest to stricte 'nowość sprzętowa', ale rowerek iście zachwycający --> http://www.velodrama...m/archives/3733
P.S.: Genialna strona, świetne zdjęcia - polecam! ;-)
P.S.: Genialna strona, świetne zdjęcia - polecam! ;-)
#473 Gosc_kobrys_*
Napisano 03 wrzesień 2009 - 07:21
Już się nakręciłem na najwyższy model żeby mieć cadence + HR, ale... nie da się na raz pokazywać 4wartości które mnie najbardziej interesują czyli: HR, CAD, DIST, SPEED - po kiedy komukolwiek ten 'jebutny' napis 'CADENCE' przecież to profanacja... i tak nie zmienię licznika, który aktualnie mam... jeszcze... dopóki co skończę własnego pisać do swojego telefonu...
co by nie było, że offtop:
Nowości Cervelo 2010
czy tylko ja widzę brak nowości - w dobie marketingu powinni powiedzieć chociaż, że carbon był lepiej głaskany przez Vromena i Whitea
#475 Gosc_kobrys_*
Napisano 04 wrzesień 2009 - 10:28
Dla maniaków masy 900g koła: http://www.cyclingne...ike-2009-part-4
Ja dziękuję i postoję... dopóki nie zobaczę, że mają taki system kontroli jakości jak easton...
Ja dziękuję i postoję... dopóki nie zobaczę, że mają taki system kontroli jakości jak easton...
#476
Napisano 04 wrzesień 2009 - 12:48
Chyba nie chcesz powiedzieć, że Reynolds robi słabe koła?
#477 Gosc_kobrys_*
Napisano 04 wrzesień 2009 - 13:13
nie, nie chcę tego powiedzieć... ale jak zobaczyłem ten zestaw... zacząłem się obawiać dokąd będziemy zmierzać... R-SYS miały być takie piękne a na zjazdach pękały... przecież po 'szprychach' widać że jakbyś za mocno kierownicą skręcił to mogło by cię coś złego czekać... przecież takie zestawy już pozwalają konstruować rowery <5kg...
#478
Napisano 04 wrzesień 2009 - 17:12
Tia, kolejne "mocne i sztywne" koła.
#479
Napisano 04 wrzesień 2009 - 20:13
Gówno nie Reynolds. Kupili licencję od Paula Lew'a. Nie widzicie, że te koła to LEW Pro VT-1? Sztywność zerowa - szprychy bez wstępnego naciągu. Przeniesienie momentu napędowego całkiem ok, ale jak się stanie na pedałach to jest już porażka tych kół.
Jeśli miał bym mieć tak lekkie koła to bym dał obręcze Edge 1.25, piasty Mack, Tune, lub Extralite (niechętnie tylną EL ponieważ ma jedno z łożysk w bębnie ślizgowe) i szprychy CX-Ray. Całkiem sztywne, trwałe koła do jazdy na codzień o masie 750g. Obręcze 190g/szt. ale to inna epoka niż to co było w ubiegłym roku jeszcze.
*Moje Edge 1.45 już do mnie jadą
Jeśli miał bym mieć tak lekkie koła to bym dał obręcze Edge 1.25, piasty Mack, Tune, lub Extralite (niechętnie tylną EL ponieważ ma jedno z łożysk w bębnie ślizgowe) i szprychy CX-Ray. Całkiem sztywne, trwałe koła do jazdy na codzień o masie 750g. Obręcze 190g/szt. ale to inna epoka niż to co było w ubiegłym roku jeszcze.
*Moje Edge 1.45 już do mnie jadą