Nowości sprzętowe
#881
Posted 08 November 2011 - 21:43
Mogą się chwalić, na razie niewiele osób ma porównanie z pierwszej ręki dot. obu systemów elektronicznych. Zobaczymy jak z wagą i trwałością (to, że będą to rzeczy niedostępne przynajmniej na razie dla śmiertelników to już wiemy :-) )
#883 Gosc_kobrys_*
Posted 08 November 2011 - 22:00
Ja mam nadzieję, że nie...Może za 10 lat będą montować takiego Gadżeta w każdej kolarce :-P nawet tej za 1000 zł .
No chyba żartujesz...Jestem ciekaw jak na wyścigu Paris Roubaix będzie to działać w tym deszczu i błocie tylko żeby przy zmianie przełożeń prąd nikogo nie kopnął :-> w końcu Carbon dobry przewodnik prądu ;-)
#884
Posted 09 November 2011 - 08:11
Widziałem na żywo w rowerach Movistar. Niestety były to najbrzydsze rowery w całym "parku" pod hotelem. Takie moje zdanie....Jest na co rzucić okiem. Wizualnie powala na kolana DI 2.
#885
Posted 09 November 2011 - 09:58
slaweko, tam jest zmianka tylko o szybszej zmianie przełożeń, ale nie wierzę aby na takim poziomie osprzętu można było wprowadzić jakieś super zmiany; różnice są bardzo subtelne kiedy chodzi o te najwyższe grupy osprzętu.
Mogą się chwalić, na razie niewiele osób ma porównanie z pierwszej ręki dot. obu systemów elektronicznych. Zobaczymy jak z wagą i trwałością (to, że będą to rzeczy niedostępne przynajmniej na razie dla śmiertelników to już wiemy :-) )
W Di2 można wrzucać/zrzucać po 1 biegu, w EPS po kilka.
#886
Posted 09 November 2011 - 10:00
Widziałem na żywo w rowerach Movistar. Niestety były to najbrzydsze rowery w całym "parku" pod hotelem. Takie moje zdanie....Jest na co rzucić okiem. Wizualnie powala na kolana DI 2.
Zarówno w Di2 jak i EPS, moim zdaniem koniecznie akumulator powinien być schowany w ramie! Wtedy całość robi się wizualnie "przyjemniejsza" ;-)
#887
Posted 09 November 2011 - 13:37
#888
Posted 09 November 2011 - 16:17
Nie dostrzegłem różnicy, mówiącej o zmianie w DI2 tylko 1 przełożenia na raz- tak, wydaje się to być niedogodnością.
Czy widziałeś te rowery na właśnie tej serii EPS czy jeszcze prototypy (wyglądają rzeczywiście szkaradnie)?
#890
Posted 09 November 2011 - 17:09
Chowanie aku w sztycy jest już możliwe; ładowanie go bez wyjmowania także.
Nie dostrzegłem różnicy, mówiącej o zmianie w DI2 tylko 1 przełożenia na raz- tak, wydaje się to być niedogodnością.
Czy widziałeś te rowery na właśnie tej serii EPS czy jeszcze prototypy (wyglądają rzeczywiście szkaradnie)?
W Di2 za jednym kliknięciem mozna zmienić tylko jeden bieg w górę lub w dół. Nie piszą o tym w artykule, ale ja wiem, bo miałem okazję się przejechać z DA Di2 :-)
#891 Gosc_kobrys_*
Posted 09 November 2011 - 18:15
I tak w peletonie zawodowym pewno mało który kolarz będzie używał tego sprzętu no chyba ,że się mylę ;-)
Myślę, że w zawodowym peletonie pojadą na tym co da sponsor... przecież trzeba pokazywać ludziom, że ich sprzęt jest naj... najdroższy też i tylko dzięki temu nakręcać im sprzedaż...
w każdej dyscyplinie sportowej i nie tylko sportowej tak jest...
#893 Gosc_Jelitek_*
Posted 09 November 2011 - 23:17
Myślę, że w zawodowym peletonie pojadą na tym co da sponsor... przecież trzeba pokazywać ludziom, że ich sprzęt jest naj... najdroższy też i tylko dzięki temu nakręcać im sprzedaż...
A znane są przypadki że zawodnicy startowali na sprzęcie innych firm (bo taki woleli), tylko naklejki zmieniali.
#894 Gosc_kobrys_*
Posted 09 November 2011 - 23:42
Myślę, że w zawodowym peletonie pojadą na tym co da sponsor... przecież trzeba pokazywać ludziom, że ich sprzęt jest naj... najdroższy też i tylko dzięki temu nakręcać im sprzedaż...
A znane są przypadki że zawodnicy startowali na sprzęcie innych firm (bo taki woleli), tylko naklejki zmieniali.
Tak - masz 110% racji - choćby słynna sprawa z przednim redem kiedy to ludzie zakładali force i przekładali naklejki bo red był za miękki (a może to był tylny... nie pamiętam, ale sprawa była głośna).
Wydaje mi się także, że na takie zachowanie może być stać tylko zawodników, którzy coś w peletonie znaczą lub tych, którzy kompletnie nic nie znaczą i są poza obiektywami kamer i fleszy.
Bardziej chciałem pokazać coś zupełnie odwrtnego do tego co napisał intel twierdząc, że nikt na tym nie pojedzie.
Moje stanowisko jest takie, że bardzo fajnie, że są takie napędy - super ekstra. Niech ludzie jeżdżą, ale mnie w zupełności wystarcza moje Ultegra6600 - działa pięknie i nie zamierzam się z nią rozstawać dopóki nie posypie się na drobne mimo, że stać mnie i na reda i na dura ace... zachwycać się też nie będę zachwycał... postęp, cywilizacja, snobizm...
#895
Posted 21 November 2011 - 22:01
#896 Gosc_oscar_*
Posted 22 November 2011 - 14:01
Na nowej Campie EPS będzie jeździło Movistar, Lampre, Europcar oraz Lotto. Jedynie Lotto i Movistar będzie w całości korzystał z EPS dla wszystkich zawodników, a Lampre i Europcar - tylko najlepsi. Podobno jest to podyktowane dostarczeniem ram pod osprzęt mechaniczny dla tych grup, a nie pod Di2/EPS i zbyt kosztowna byłaby wymiana tychże.
gdy weszła Di2 i nie było jeszcze ram szytych pod to rozwiązanie, jakoś to montowali i jeździli na zwykłych, teraz już nie mogą... taaa
#897
Posted 02 December 2011 - 10:17
Nowy DA 11 biegowy! http://www.velonews....a-11-przelozen-
http://www.bikerumor...dura-ace-outed/
Domyślam się, że obie grupy będą kosztowały po ok. 7-8 tys zł ;-)
#898
Posted 03 December 2011 - 13:33
http://road.cc/conte...tronic-shifting
Więcej zdjęć i film o nowym EPS. Jeśli chodzi o montaż, to jedynie słyszałem, że jest on trudniejszy w przypadku ramy "zwykłej". Nie wiem, nie widziałem Di2 na żywo, nie jeździłem nie bawiłem się. Może faktycznie przyczyna jest prozaiczna (koszty), a brak ram jest jedynie wymówką.