Skocz do zawartości


Nowości sprzętowe


2569 odpowiedzi w tym temacie

#881 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 08 listopad 2011 - 21:43

slaweko, tam jest zmianka tylko o szybszej zmianie przełożeń, ale nie wierzę aby na takim poziomie osprzętu można było wprowadzić jakieś super zmiany; różnice są bardzo subtelne kiedy chodzi o te najwyższe grupy osprzętu.
Mogą się chwalić, na razie niewiele osób ma porównanie z pierwszej ręki dot. obu systemów elektronicznych. Zobaczymy jak z wagą i trwałością (to, że będą to rzeczy niedostępne przynajmniej na razie dla śmiertelników to już wiemy :-) )

#882 Gosc_intel action_*

Gosc_intel action_*
  • Gość

Napisano 08 listopad 2011 - 21:58

Jestem ciekaw jak na wyścigu Paris Roubaix będzie to działać w tym deszczu i błocie tylko żeby przy zmianie przełożeń prąd nikogo nie kopnął :-> w końcu Carbon dobry przewodnik prądu ;-)

#883 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Napisano 08 listopad 2011 - 22:00

Może za 10 lat będą montować takiego Gadżeta w każdej kolarce :-P nawet tej za 1000 zł .

Ja mam nadzieję, że nie...

Jestem ciekaw jak na wyścigu Paris Roubaix będzie to działać w tym deszczu i błocie tylko żeby przy zmianie przełożeń prąd nikogo nie kopnął :-> w końcu Carbon dobry przewodnik prądu ;-)

No chyba żartujesz...

#884 wiki

wiki
  • Użytkownik
  • 2190 postów
  • SkądOzorków k/Łodzi

Napisano 09 listopad 2011 - 08:11

Jest na co rzucić okiem. Wizualnie powala na kolana DI 2.

Widziałem na żywo w rowerach Movistar. Niestety były to najbrzydsze rowery w całym "parku" pod hotelem. Takie moje zdanie....

#885 slaweko

slaweko
  • Użytkownik
  • 596 postów
  • Skądz Polski

Napisano 09 listopad 2011 - 09:58

slaweko, tam jest zmianka tylko o szybszej zmianie przełożeń, ale nie wierzę aby na takim poziomie osprzętu można było wprowadzić jakieś super zmiany; różnice są bardzo subtelne kiedy chodzi o te najwyższe grupy osprzętu.
Mogą się chwalić, na razie niewiele osób ma porównanie z pierwszej ręki dot. obu systemów elektronicznych. Zobaczymy jak z wagą i trwałością (to, że będą to rzeczy niedostępne przynajmniej na razie dla śmiertelników to już wiemy :-) )


W Di2 można wrzucać/zrzucać po 1 biegu, w EPS po kilka.

#886 slaweko

slaweko
  • Użytkownik
  • 596 postów
  • Skądz Polski

Napisano 09 listopad 2011 - 10:00

Jest na co rzucić okiem. Wizualnie powala na kolana DI 2.

Widziałem na żywo w rowerach Movistar. Niestety były to najbrzydsze rowery w całym "parku" pod hotelem. Takie moje zdanie....


Zarówno w Di2 jak i EPS, moim zdaniem koniecznie akumulator powinien być schowany w ramie! Wtedy całość robi się wizualnie "przyjemniejsza" ;-)

#887 juby600_82

juby600_82
  • Użytkownik
  • 10 postów
  • SkądDąbrowa Górnicza

Napisano 09 listopad 2011 - 13:37

http://www.bikeradar...oupset-12-45511 Pierwsza jazda na nowej Campie,są zdjęcia i filmik z pracy przerzutki.

#888 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 09 listopad 2011 - 16:17

Chowanie aku w sztycy jest już możliwe; ładowanie go bez wyjmowania także.
Nie dostrzegłem różnicy, mówiącej o zmianie w DI2 tylko 1 przełożenia na raz- tak, wydaje się to być niedogodnością.
Czy widziałeś te rowery na właśnie tej serii EPS czy jeszcze prototypy (wyglądają rzeczywiście szkaradnie)?

#889 Gosc_intel action_*

Gosc_intel action_*
  • Gość

Napisano 09 listopad 2011 - 16:33

Dla mnie jak tam piszą ,że o kilka sekund szybciej się zmienia przerzutki pfff to bzdura i tyle. I tak w peletonie zawodowym pewno mało który kolarz będzie używał tego sprzętu no chyba ,że się mylę ;-)

#890 slaweko

slaweko
  • Użytkownik
  • 596 postów
  • Skądz Polski

Napisano 09 listopad 2011 - 17:09

Chowanie aku w sztycy jest już możliwe; ładowanie go bez wyjmowania także.
Nie dostrzegłem różnicy, mówiącej o zmianie w DI2 tylko 1 przełożenia na raz- tak, wydaje się to być niedogodnością.
Czy widziałeś te rowery na właśnie tej serii EPS czy jeszcze prototypy (wyglądają rzeczywiście szkaradnie)?


W Di2 za jednym kliknięciem mozna zmienić tylko jeden bieg w górę lub w dół. Nie piszą o tym w artykule, ale ja wiem, bo miałem okazję się przejechać z DA Di2 :-)

#891 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Napisano 09 listopad 2011 - 18:15

I tak w peletonie zawodowym pewno mało który kolarz będzie używał tego sprzętu no chyba ,że się mylę ;-)


Myślę, że w zawodowym peletonie pojadą na tym co da sponsor... przecież trzeba pokazywać ludziom, że ich sprzęt jest naj... najdroższy też i tylko dzięki temu nakręcać im sprzedaż...

w każdej dyscyplinie sportowej i nie tylko sportowej tak jest...

#892 pafcio

pafcio
  • Użytkownik
  • 1343 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 listopad 2011 - 18:32

W Di2 za jednym kliknięciem mozna zmienić tylko jeden bieg w górę lub w dół. Nie piszą o tym w artykule, ale ja wiem, bo miałem okazję się przejechać z DA Di2 :-)

Potwierdzam, tylko że klikać można dowolnie szybko i z tą prędkością zmienia biegi ;-) .

#893 Gosc_Jelitek_*

Gosc_Jelitek_*
  • Gość

Napisano 09 listopad 2011 - 23:17

Myślę, że w zawodowym peletonie pojadą na tym co da sponsor... przecież trzeba pokazywać ludziom, że ich sprzęt jest naj... najdroższy też i tylko dzięki temu nakręcać im sprzedaż...


A znane są przypadki że zawodnicy startowali na sprzęcie innych firm (bo taki woleli), tylko naklejki zmieniali.

#894 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Napisano 09 listopad 2011 - 23:42

Myślę, że w zawodowym peletonie pojadą na tym co da sponsor... przecież trzeba pokazywać ludziom, że ich sprzęt jest naj... najdroższy też i tylko dzięki temu nakręcać im sprzedaż...


A znane są przypadki że zawodnicy startowali na sprzęcie innych firm (bo taki woleli), tylko naklejki zmieniali.


Tak - masz 110% racji - choćby słynna sprawa z przednim redem kiedy to ludzie zakładali force i przekładali naklejki bo red był za miękki (a może to był tylny... nie pamiętam, ale sprawa była głośna).

Wydaje mi się także, że na takie zachowanie może być stać tylko zawodników, którzy coś w peletonie znaczą lub tych, którzy kompletnie nic nie znaczą i są poza obiektywami kamer i fleszy.

Bardziej chciałem pokazać coś zupełnie odwrtnego do tego co napisał intel twierdząc, że nikt na tym nie pojedzie.

Moje stanowisko jest takie, że bardzo fajnie, że są takie napędy - super ekstra. Niech ludzie jeżdżą, ale mnie w zupełności wystarcza moje Ultegra6600 - działa pięknie i nie zamierzam się z nią rozstawać dopóki nie posypie się na drobne mimo, że stać mnie i na reda i na dura ace... zachwycać się też nie będę zachwycał... postęp, cywilizacja, snobizm...

#895 jabko

jabko
  • Użytkownik
  • 124 postów
  • SkądChrzanów

Napisano 21 listopad 2011 - 22:01

Na nowej Campie EPS będzie jeździło Movistar, Lampre, Europcar oraz Lotto. Jedynie Lotto i Movistar będzie w całości korzystał z EPS dla wszystkich zawodników, a Lampre i Europcar - tylko najlepsi. Podobno jest to podyktowane dostarczeniem ram pod osprzęt mechaniczny dla tych grup, a nie pod Di2/EPS i zbyt kosztowna byłaby wymiana tychże.

#896 Gosc_oscar_*

Gosc_oscar_*
  • Gość

Napisano 22 listopad 2011 - 14:01

Na nowej Campie EPS będzie jeździło Movistar, Lampre, Europcar oraz Lotto. Jedynie Lotto i Movistar będzie w całości korzystał z EPS dla wszystkich zawodników, a Lampre i Europcar - tylko najlepsi. Podobno jest to podyktowane dostarczeniem ram pod osprzęt mechaniczny dla tych grup, a nie pod Di2/EPS i zbyt kosztowna byłaby wymiana tychże.


gdy weszła Di2 i nie było jeszcze ram szytych pod to rozwiązanie, jakoś to montowali i jeździli na zwykłych, teraz już nie mogą... taaa

#897 slaweko

slaweko
  • Użytkownik
  • 596 postów
  • Skądz Polski

Napisano 02 grudzień 2011 - 10:17

Nowy SRAM RED http://www.cyclingne...-details-leaked

Nowy DA 11 biegowy! http://www.velonews....a-11-przelozen-
http://www.bikerumor...dura-ace-outed/

Domyślam się, że obie grupy będą kosztowały po ok. 7-8 tys zł ;-)

#898 jabko

jabko
  • Użytkownik
  • 124 postów
  • SkądChrzanów

Napisano 03 grudzień 2011 - 13:33

http://road.cc/conte...groupset-detail
http://road.cc/conte...tronic-shifting

Więcej zdjęć i film o nowym EPS. Jeśli chodzi o montaż, to jedynie słyszałem, że jest on trudniejszy w przypadku ramy "zwykłej". Nie wiem, nie widziałem Di2 na żywo, nie jeździłem nie bawiłem się. Może faktycznie przyczyna jest prozaiczna (koszty), a brak ram jest jedynie wymówką.

#899 Miguel

Miguel
  • Użytkownik
  • 840 postów
  • SkądGOP - Będzin

Napisano 15 grudzień 2011 - 16:37

http://weightweenies...46943&mode=view

Nowy RED :!:

#900 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 15 grudzień 2011 - 17:22

KCNC http://www.bikerumor...shifters-outed/



Dodaj odpowiedź