Nowości sprzętowe
#901
Posted 01 January 2012 - 20:37
#904 Gosc_kobrys_*
Posted 16 January 2012 - 13:56
Wiem, że z tym Specialized miał problem w Shiv'ie i dlatego jest model do Tri i model do TT.
Wersja TT będzie miała na pewno mniej wydłużoną główkę sterową bo UCI nie pozwala na takie coś ale i tak jest fajnie. Miejmy nadzieję, że premiera przyniesie obniżkę ceny P3 i P4 do bardziej znośnego poziomu.
#906
Posted 17 January 2012 - 18:41
Ściśle związane z P5. Hamulce hamulcami, ale mi szczególnie przypadł do gustu filmik, fajne zrobiony.
#907
Posted 19 January 2012 - 11:53
http://www.magura.com/roadbike/
Ściśle związane z P5. Hamulce hamulcami, ale mi szczególnie przypadł do gustu filmik, fajne zrobiony.
http://www.naszosie....uliczne-rt8-tt/
Myślicie, że to się przyjmie?
#908
Posted 19 January 2012 - 12:14
Pytanie tylko co na to UCI ;-)
#910
Posted 19 January 2012 - 12:46
Swoją drogą ciekawe ze kiedyś zabronili używania Delt a te magury maja przecież bardzo podobny kształt i już zgoda jest.
#911 Gosc_kobrys_*
Posted 19 January 2012 - 13:06
kobrys ja bardziej miałem na myśli trend wstawiania wszędzie gdzie się da hamulców tarczowych w tym do rowerów szosowych. Przecież mieli opory przed zezwoleniem tego w CX, więc jakoś nie wydaje mi się, żeby do szosy szybko trafiły...
Ale gdzie widzisz tarcze w tej Magurze? To jest klasyczny hamulec jednak z przekaźnikiem nacisku w innej postaci - reszta jest klasyczna.
I ja chciałbym takie hamulce jak te - nie ze względu na wagę, ale właśnie na bezobsługowość hydrauliki - linki trzeba przynajmniej raz na 2-3k km wymienić jeśli nie częściej - wiąże się też to z wymianą pancerza i w efekcie owijki.
Taki hamulec jest lepszy i bardziej niezawodny ponieważ nie ma oporów związanych z zagięciami pancerza i linki. Modulację oczywiście można tak ustawić bo rower w miejscu się nie zatrzymywał.
Jak jestem przeciwnikiem tarcz w szosówkach tak - taka hydraulika wydaje mi się fantastyczna.
#912
Posted 19 January 2012 - 13:41
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#913
Posted 19 January 2012 - 13:41
#915
Posted 19 January 2012 - 14:14
I ja chciałbym takie hamulce jak te - nie ze względu na wagę, ale właśnie na bezobsługowość hydrauliki - linki trzeba przynajmniej raz na 2-3k km wymienić jeśli nie częściej - wiąże się też to z wymianą pancerza i w efekcie owijki.
yyyyy :shock: ... u mnie po 20tys km linki i panceze działają jak nowe, a w sterylnych waunkach nie jeżdżę (może to dziwne, ale lubię jeździć w deszczu) :-P No i na 100% więcej by wytrzymały, ale jakoś zawsze się trafi że coś wymieniam co 10-20tys i wtedy okablowanie też idzie do wymiany ;-)
Co 2 tys km to zmieniam okablowanie w góralu i to też tylko pod warunkiem że w międzyczasie zdarzyło się kilka jazd w błocie po piasty...
No chyba że ktoś nie dba o rower i po jeździe w kiepskich warunkach zostawia go w piwnicy żeby zardzewiał :-P
#916
Posted 19 January 2012 - 19:56
przyjęło sie ale jaki postęp zrobiła elektronika w jakości działania i miniaturyzacji ??? spoory.Magura robiła w latach 90-tych hydraulike do szosy i sie nie przyjęło, także to można traktować jako ciekawostke reanimacji starego kotleta.
Podobnie było z elektroniką w przerzutkach.. I co? Przyjęło się i ma się dobrze, mimo wielu sceptycznych opinii.
a hydraulika szczękowa poszła do szuflady.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#917
Posted 19 January 2012 - 20:36
- jest masa kolarskich gadżeciarzy, szczególnie w stanach, którzy mogą sobie pozwolić na takie rzeczy
- magura współpracowała z cervelo, a cervelo to w jakimś tam stopniu gwarant sukcesu.
Osobiście wolałbym nie rezygnować z przycisków Di2 na klamkach hamulcowych i dalej "męczyć" się na mechanicznych hamplach.
#918
Posted 20 January 2012 - 00:05
#919 Gosc_Dominik_*
Posted 20 January 2012 - 13:03
kobrys ja bardziej miałem na myśli trend wstawiania wszędzie gdzie się da hamulców tarczowych w tym do rowerów szosowych. Przecież mieli opory przed zezwoleniem tego w CX, więc jakoś nie wydaje mi się, żeby do szosy szybko trafiły...
Swoją drogą ciekawe ze kiedyś zabronili używania Delt a te magury maja przecież bardzo podobny kształt i już zgoda jest.
Ja tam z otwartymi ramionami przywitałbym tarczówki w szosówkach:
- lżejsze obręcze
- brak przegrzewania tychże przy zjazdach
- niższy środek ciężkości całego roweru
- możliwe że lepsza siła hamowania
Miejmy nadzieję, że pod koniec 2012 się pojawi więcej takich rozwiązań.