Skocz do zawartości


Nowości sprzętowe


2569 odpowiedzi w tym temacie

#121 Gosc_Jelitek_*

Gosc_Jelitek_*
  • Gość

Napisano 20 wrzesień 2007 - 22:22

Koła wyglądają ciekawie, ale faktycznie zalatuje trochę makrokeszem...przypominają mi się rowerki z plastikowymi kołami ;-)

#122 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 21 wrzesień 2007 - 12:59

Nowe obręcze LEW: http://www.rouesarti...e-12511268.html
Jestem pof wielkim wrażeniem produktów Paul'a Lew'a. Niesamowite jest to, że w tak lekkich obręczach można naciągać szprychy z siłą 200kg.
Takie obręcze + CX-Ray + moje piasty dają koła o masie 1010g. Ach, gdyby jeszczw mnie było stać na takie obręcze :roll:

[ Dodano: 2007-09-30, 22:45 ]
Kross zaczął robić bardzo fajne rowerki na ramach stalowych: http://www.bikeworld...artykul/2401/3/
Nareszcie coś ciekawego na styl amerykańskich producentów. Jeszcze nie spotkałem się aby jakakolwiek firma obecna w pl miała takie sprzęty.

#123 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 03 październik 2007 - 19:50

Dołączona grafika

easton sie rozszalal.
i nie tylko on.. wiecej na cyclingnews.com

#124 Gosc_Jelitek_*

Gosc_Jelitek_*
  • Gość

Napisano 03 październik 2007 - 20:33

fju fju fju! najpierw Fulcrum się wziął za korby a teraz Easton...

#125 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 03 październik 2007 - 22:13

Te Easton'y na pewno wychodza z jednej fabryki z Time'ami i Stronglight'ami.

#126 Gosc_Jelitek_*

Gosc_Jelitek_*
  • Gość

Napisano 03 październik 2007 - 22:35

w sumie nawet podobne są jeśli chodzi o wygląd.

#127 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 październik 2007 - 17:34

RUE rulezzz http://www.rouesarti...e-12890176.html

#128 Gosc_tozik_*

Gosc_tozik_*
  • Gość

Napisano 07 październik 2007 - 21:51

Ta korba RUE powala podobnie jak "pusta" kaseta SRAMa - proste i genialne za razem - wystarczy tylko na to wpaść ;)

#129 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 październik 2007 - 23:37

Wreszcie pierwsza niekompaktowa, lekka korba.
Record świetny, ale o przeciętnej masie, DA to samo, Clavicula za droga i trzeba czekać na nią ~6 miesięcy, Extralite nowa jest piękna, ale to Compact (producent odpowiedział mi na maila, że przymierzają się do produkcji tarcz Octaramp 53/39 na rozstaw 110mm). Wynalazek M5 bardzo lekki, ale to też kompakt. 0G strasznie droga.
Teraz trzeba poczekać na cenę korby Rue :->

[ Dodano: 2007-10-12, 17:22 ]
Zdjęcia z targów w Londynie zrobione przez kolegę:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#130 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 19 październik 2007 - 22:08

ritchey 2008 - troche "nowosci" od riczeja.
najbardziej widoczne zmiany sa widoczne m in w protocolach. takie polaczenie starych protocolow z carbonami ;-)

#131 Gosc_Anonymous_*

Gosc_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 21 październik 2007 - 12:29

Napewno wielu jeszcze nie słyszało o firmie LIGHTWEIGHT . Za cenę tylko 750 € mamy 120 gramową delikatną piękność. Przerzutka jest kompatybilna z napędami Campagnolo i Shimano ale już niestety Sram nie. Wygląda na delikatną ale testowana była również w rowerach górskich. 8-)
info:carbonsports.de

[ Dodano: 2007-10-21, 20:07 ]
Na tegorocznych targach rowerowych INTERBIKE firma Lew Racing pokazała jedne z najlżejszych i zarazem najdroższych kół na rynku. Standartowa wersja kół Pro VT-1
waży nie więcej niż 880 gramów za parę i kosztuje ok 16 tys. złotych. Dla skłonnych wydać
każde pieniądze mozliwe jest zakupienie zestawu Pro VT-1s robionego na specjalne zamówienie ważącego zaledwie 700 gramów za parę i kosztującego bagatelka 39 tys. złotych. Dla nieco cięższych bikerów firma ma w swojej ofercie zestaw Pro VT-1c ważące już ponad 1 kilogram. :shock:

Dołączona grafika


Dołączona grafika

#132 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 grudzień 2007 - 12:47

Bardzo fajny rowerek, zaprojektowany w Anglii: http://www.quickrele...ctorbikebig.jpg

#133 Gosc_@ndy_*

Gosc_@ndy_*
  • Gość

Napisano 22 grudzień 2007 - 12:56

Ma te rogi do jazdy na czas a podpórek nie? :D

#134 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 grudzień 2007 - 16:22

To są takiae różki jakie lubi robić Cinelli.

#135 xcracer

xcracer
  • Użytkownik
  • 391 postów
  • SkądMyszków

Napisano 14 styczeń 2008 - 20:06

Widział już ktoś z Was kolekcję szosowych kółem Mavica na 2008??....może jakiś link :-)

#136 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 30 styczeń 2008 - 21:13

katalog


SHIMANO 2008


#137 Tik_Tak

Tik_Tak
  • Użytkownik
  • 88 postów
  • Skądwschodnie rubieże

Napisano 31 styczeń 2008 - 20:19

orientuje się może ktoś z was jak się ma pod względem pracy i wydajności tiagra 2007 do sory 2008?? Pytam bo słyszałem że sporo udoskonaleń w sorze wprowadzili a poza tym ma znacznie bardziej atrakcyjny wygląd niż przedtem?? Czy jest na tyle lepsza aby konkurować z zeszłoroczną tiagrą?? ;-) :-)

pozdro
tik_tak

#138 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 31 styczeń 2008 - 20:37

zesłoroczna to jest 4500?? zauważ że cała sora nie została zmieniona, piasty pozostały bez zmian, mają one gorsze uszczelnienie od piast tiagry, a co do reszty osprzętu, to nowe przerzutki sory dostały tzw szerokie ogniwo czyli są ponoć sztywniejsze i wytrzymalsze, całe wykonane z alu podobne stylizacją do tiagry, łożyska suportu te same co w tiagrze, napewno czymś się różnią, ale to już nie ta sama sora... chyba nie ta sama :-/


#139 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 luty 2008 - 14:17

Tiagra ma o niebo lepsze manetki, w nowych manetkach sory pojawiło się to, że są na 9s i mają wskaźniki, ale sposób zmieniania biegów jest taki sam jak w starym modelu sory.

#140 Gosc_tozik_*

Gosc_tozik_*
  • Gość

Napisano 01 luty 2008 - 14:38

Dokładnie - klamki nowej Tiagry są niemal identyczne pod względem ergonomii do tych na 10s czyli do 105 w górę tylko po prostu obsługują 9s. W nowej Sorze pozostawiono stare rozwiązanie z "cyngielkiem" do zrzucania biegów zamiast małej wajchy pod klamką ale za to obsługuje 9 biegów.
Z marketingowego punktu widzenia posunięcie trochę dziwne bo właśnie ten patent z cyngielkiem wg powszechnej opinii jest krytykowany, choć niektórym odpowiada - np. mnie ;)



Dodaj odpowiedź