Nowości sprzętowe
Started By
Gosc_Stas_*
, 14 Jan 2007 14:33
2569 replies to this topic
#122
Posted 21 September 2007 - 12:59
Nowe obręcze LEW: http://www.rouesarti...e-12511268.html
Jestem pof wielkim wrażeniem produktów Paul'a Lew'a. Niesamowite jest to, że w tak lekkich obręczach można naciągać szprychy z siłą 200kg.
Takie obręcze + CX-Ray + moje piasty dają koła o masie 1010g. Ach, gdyby jeszczw mnie było stać na takie obręcze :roll:
[ Dodano: 2007-09-30, 22:45 ]
Kross zaczął robić bardzo fajne rowerki na ramach stalowych: http://www.bikeworld...artykul/2401/3/
Nareszcie coś ciekawego na styl amerykańskich producentów. Jeszcze nie spotkałem się aby jakakolwiek firma obecna w pl miała takie sprzęty.
Jestem pof wielkim wrażeniem produktów Paul'a Lew'a. Niesamowite jest to, że w tak lekkich obręczach można naciągać szprychy z siłą 200kg.
Takie obręcze + CX-Ray + moje piasty dają koła o masie 1010g. Ach, gdyby jeszczw mnie było stać na takie obręcze :roll:
[ Dodano: 2007-09-30, 22:45 ]
Kross zaczął robić bardzo fajne rowerki na ramach stalowych: http://www.bikeworld...artykul/2401/3/
Nareszcie coś ciekawego na styl amerykańskich producentów. Jeszcze nie spotkałem się aby jakakolwiek firma obecna w pl miała takie sprzęty.
#123
Posted 03 October 2007 - 19:50
#129
Posted 07 October 2007 - 23:37
Wreszcie pierwsza niekompaktowa, lekka korba.
Record świetny, ale o przeciętnej masie, DA to samo, Clavicula za droga i trzeba czekać na nią ~6 miesięcy, Extralite nowa jest piękna, ale to Compact (producent odpowiedział mi na maila, że przymierzają się do produkcji tarcz Octaramp 53/39 na rozstaw 110mm). Wynalazek M5 bardzo lekki, ale to też kompakt. 0G strasznie droga.
Teraz trzeba poczekać na cenę korby Rue :->
[ Dodano: 2007-10-12, 17:22 ]
Zdjęcia z targów w Londynie zrobione przez kolegę:
Record świetny, ale o przeciętnej masie, DA to samo, Clavicula za droga i trzeba czekać na nią ~6 miesięcy, Extralite nowa jest piękna, ale to Compact (producent odpowiedział mi na maila, że przymierzają się do produkcji tarcz Octaramp 53/39 na rozstaw 110mm). Wynalazek M5 bardzo lekki, ale to też kompakt. 0G strasznie droga.
Teraz trzeba poczekać na cenę korby Rue :->
[ Dodano: 2007-10-12, 17:22 ]
Zdjęcia z targów w Londynie zrobione przez kolegę:
#130
Posted 19 October 2007 - 22:08
ritchey 2008 - troche "nowosci" od riczeja.
najbardziej widoczne zmiany sa widoczne m in w protocolach. takie polaczenie starych protocolow z carbonami ;-)
najbardziej widoczne zmiany sa widoczne m in w protocolach. takie polaczenie starych protocolow z carbonami ;-)
#131 Gosc_Anonymous_*
Posted 21 October 2007 - 12:29
Napewno wielu jeszcze nie słyszało o firmie LIGHTWEIGHT . Za cenę tylko 750 € mamy 120 gramową delikatną piękność. Przerzutka jest kompatybilna z napędami Campagnolo i Shimano ale już niestety Sram nie. Wygląda na delikatną ale testowana była również w rowerach górskich. 8-)
info:carbonsports.de
[ Dodano: 2007-10-21, 20:07 ]
Na tegorocznych targach rowerowych INTERBIKE firma Lew Racing pokazała jedne z najlżejszych i zarazem najdroższych kół na rynku. Standartowa wersja kół Pro VT-1
waży nie więcej niż 880 gramów za parę i kosztuje ok 16 tys. złotych. Dla skłonnych wydać
każde pieniądze mozliwe jest zakupienie zestawu Pro VT-1s robionego na specjalne zamówienie ważącego zaledwie 700 gramów za parę i kosztującego bagatelka 39 tys. złotych. Dla nieco cięższych bikerów firma ma w swojej ofercie zestaw Pro VT-1c ważące już ponad 1 kilogram. :shock:
info:carbonsports.de
[ Dodano: 2007-10-21, 20:07 ]
Na tegorocznych targach rowerowych INTERBIKE firma Lew Racing pokazała jedne z najlżejszych i zarazem najdroższych kół na rynku. Standartowa wersja kół Pro VT-1
waży nie więcej niż 880 gramów za parę i kosztuje ok 16 tys. złotych. Dla skłonnych wydać
każde pieniądze mozliwe jest zakupienie zestawu Pro VT-1s robionego na specjalne zamówienie ważącego zaledwie 700 gramów za parę i kosztującego bagatelka 39 tys. złotych. Dla nieco cięższych bikerów firma ma w swojej ofercie zestaw Pro VT-1c ważące już ponad 1 kilogram. :shock:
#132
Posted 22 December 2007 - 12:47
Bardzo fajny rowerek, zaprojektowany w Anglii: http://www.quickrele...ctorbikebig.jpg
#137
Posted 31 January 2008 - 20:19
orientuje się może ktoś z was jak się ma pod względem pracy i wydajności tiagra 2007 do sory 2008?? Pytam bo słyszałem że sporo udoskonaleń w sorze wprowadzili a poza tym ma znacznie bardziej atrakcyjny wygląd niż przedtem?? Czy jest na tyle lepsza aby konkurować z zeszłoroczną tiagrą?? ;-) :-)
pozdro
tik_tak
pozdro
tik_tak
#138
Posted 31 January 2008 - 20:37
zesłoroczna to jest 4500?? zauważ że cała sora nie została zmieniona, piasty pozostały bez zmian, mają one gorsze uszczelnienie od piast tiagry, a co do reszty osprzętu, to nowe przerzutki sory dostały tzw szerokie ogniwo czyli są ponoć sztywniejsze i wytrzymalsze, całe wykonane z alu podobne stylizacją do tiagry, łożyska suportu te same co w tiagrze, napewno czymś się różnią, ale to już nie ta sama sora... chyba nie ta sama :-/
#140 Gosc_tozik_*
Posted 01 February 2008 - 14:38
Dokładnie - klamki nowej Tiagry są niemal identyczne pod względem ergonomii do tych na 10s czyli do 105 w górę tylko po prostu obsługują 9s. W nowej Sorze pozostawiono stare rozwiązanie z "cyngielkiem" do zrzucania biegów zamiast małej wajchy pod klamką ale za to obsługuje 9 biegów.
Z marketingowego punktu widzenia posunięcie trochę dziwne bo właśnie ten patent z cyngielkiem wg powszechnej opinii jest krytykowany, choć niektórym odpowiada - np. mnie
Z marketingowego punktu widzenia posunięcie trochę dziwne bo właśnie ten patent z cyngielkiem wg powszechnej opinii jest krytykowany, choć niektórym odpowiada - np. mnie