Myślałem jeszcze niedawno, że moja kolejna szosa będzie miała 1x11, ew. 1x12, ale porzuciłem tą myśl. Mały blat jednak się przydaje nie raz, a z kombinowaniem z 1x więcej spółkowania i wcale nie tak dużo lżej niż przy prawilnym 2x11.
Howgh.
Posted 27 July 2018 - 12:53
Myślałem jeszcze niedawno, że moja kolejna szosa będzie miała 1x11, ew. 1x12, ale porzuciłem tą myśl. Mały blat jednak się przydaje nie raz, a z kombinowaniem z 1x więcej spółkowania i wcale nie tak dużo lżej niż przy prawilnym 2x11.
Howgh.
Posted 23 September 2018 - 09:11
Posted 23 September 2018 - 18:29
Posted 24 September 2018 - 08:38
Posted 07 November 2018 - 18:05
Posted 07 November 2018 - 18:54
Wygląda spoko, tylko cenę dowalili konkret, 250zł za 28mm prawie stówkę więcej niż 4000S2
Posted 07 November 2018 - 22:22
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 08 November 2018 - 16:14
Politykę cenową Conti ładnie to widać na dużych zagranicznych sklepach, które mają permanentne super upusty na te oponki. Cena zaboli gdy będzie trzeba kupić taką oponę stacjonarnie. Ciekaw jestem pierwszych recenzji. Mogliby poprawić trakcję w deszczu i wzmocnić ścianki boczne.
Posted 08 November 2018 - 18:24
Posted 08 November 2018 - 23:30
Posted 21 November 2018 - 14:22
Posted 21 November 2018 - 14:54
muszą się pospieszyć, bo niedługo wybór "more snappy" stanie się ograniczony
Posted 21 November 2018 - 14:55
Ile to jest "wiele osób"? 5%? Nie trzeba być weteranem internetu by widzieć, że fora dyskusyjne absurdalnie wyolbrzymiają marginalne zjawiska.
Inna sprawa, że nie widelce pod tarczówki są less snappy, tylko co najwyżej jakieś konkretne modele. Zresztą co to dokładnie oznacza, poza całkowicie subiektywnym "mnie się tak nie podoba"? Nowy widelec ich spowalnia swoją niskosnapowością?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 21 November 2018 - 15:09