Nowości sprzętowe
Started By
Gosc_Stas_*
, 14 Jan 2007 14:33
2569 replies to this topic
#162
Posted 03 March 2008 - 16:17
Juz zaryzykowali - EDA pojawila sie testowo wsrod jednej z grup kolarskich, jestem przekonany ze zagosci w tym roku na wielkich tourach
Ja o tym na razie tylko słyszałem, ale pojawieniem się tego na allegro, i to w przystępnej cenie byłem mocno zdziwiony.
Oby UCI coś z tym zrobiło.
#165 Gosc_zawodowiec_;)_*
Posted 03 March 2008 - 19:43
http://www.light-bik...aace-electronic
elektroniczny Dura Ace po niemiecku:-P
a tu po angielsku (polecam przejzec wszystkie zdjecia):
http://www.cyclingne...no_E-DA_Wegmann
Pozdrawiam:P
elektroniczny Dura Ace po niemiecku:-P
a tu po angielsku (polecam przejzec wszystkie zdjecia):
http://www.cyclingne...no_E-DA_Wegmann
Pozdrawiam:P
#166
Posted 03 March 2008 - 20:02
"wie hoch ist denn der C0-2 Wert pro 100km?
Elektrische Schaltung... Seltsam... Wenn kommt denn die elektrische MotorunterstÃźtzung? Oder der Spurassistent? Oder eine Meldung, dass der Reifendruck unter 7,99999 Bar abgesunken ist...
Vielleicht gibt es dann irgendwann auch die MÃśglichkeit per WLAN-Hacking die SRM-Daten der Konkurrenz abzufangen und den Angriff entsprechend zu planen..."
Czyżby to wykorzystywało CO2?
Ktoś potrafi przetłumaczyć ten komentarz?
Elektrische Schaltung... Seltsam... Wenn kommt denn die elektrische MotorunterstÃźtzung? Oder der Spurassistent? Oder eine Meldung, dass der Reifendruck unter 7,99999 Bar abgesunken ist...
Vielleicht gibt es dann irgendwann auch die MÃśglichkeit per WLAN-Hacking die SRM-Daten der Konkurrenz abzufangen und den Angriff entsprechend zu planen..."
Czyżby to wykorzystywało CO2?
Ktoś potrafi przetłumaczyć ten komentarz?
#167 Gosc_Anonymous_*
Posted 03 March 2008 - 20:06
Elektroniczne przerzutki pewnie sprawdzają się w słonecznej Kalifornii, ciekawe jak w naszym klimacie. Jednak jest nadzieja, że będą one kompatybilne ze wszystkimi systemami Campa, Sram(po jakimś przeprogramowaniu) i będzie można sobie mieszać jak się chce. Ciekawa alternatywa dla linek :-P
#168
Posted 03 March 2008 - 23:21
Nie, moge sie zalozyc ze to dziala na serwomotory.
tlumaczenie [moje bardzo marne, nie umiem dobrze niemieckiego]:
jaka jest wartosc c0-2 na 100km? [absolutnie nie czaje, ale reszta komentarza tez jest dziwnie napisana]
elektryczne przerzutki... dziwne... kiedy przyjdzie elektryczny dodatkowy naped [tak to tlumacze, ciezko mi znalezc jedno slowo;]]? albo wspomaganie kierownicy? [lol, to chyba o to chodzi;]] albo informowanie, gdy cisnienie w oponach spadnie ponizej 7,999999 bara...
moze bedzie mozliwosc hackowania przez wireless lan informacji z systemu srm konkurencji [nie wiem czy wszyscy wiedza - ja do tej pory nie wiedzialem - ze srm to jest urzadzenie do trenowania, do mierzenie wszystkich danych podczas treningu, w formie troche przypakowanej korby] i planowanie atakow...
sorki za jakosc tlumaczenia, ale jest pozno i lepiej nie umiem:P
tlumaczenie [moje bardzo marne, nie umiem dobrze niemieckiego]:
jaka jest wartosc c0-2 na 100km? [absolutnie nie czaje, ale reszta komentarza tez jest dziwnie napisana]
elektryczne przerzutki... dziwne... kiedy przyjdzie elektryczny dodatkowy naped [tak to tlumacze, ciezko mi znalezc jedno slowo;]]? albo wspomaganie kierownicy? [lol, to chyba o to chodzi;]] albo informowanie, gdy cisnienie w oponach spadnie ponizej 7,999999 bara...
moze bedzie mozliwosc hackowania przez wireless lan informacji z systemu srm konkurencji [nie wiem czy wszyscy wiedza - ja do tej pory nie wiedzialem - ze srm to jest urzadzenie do trenowania, do mierzenie wszystkich danych podczas treningu, w formie troche przypakowanej korby] i planowanie atakow...
sorki za jakosc tlumaczenia, ale jest pozno i lepiej nie umiem:P
#169 Gosc_tozik_*
Posted 04 March 2008 - 00:00
Dla mnie gadżet bez przyszłości. Co nie znaczy, że się nie przyjmie - już tam spece od marketingu wiedzą co robić - tradycjonaliści po prostu jeszcze nie wiedzą, że jest im to niezbędnie potrzebne.
Technologia "linkowa" jest już nierozwojowa bo co tu jeszcze można wymyślić?
A na zdrowy rozum - zerwała się komuś kiedykolwiek linka z przerzutki? A ile razy zepsuło się wam coś elektrycznego - zwłaszcza z silniczkiem? Wyobraźmy to sobie: "Wielki Tour", szalony finisz, lider atakuje, zrzuca bieg i... wyczerpała mu się bateryjka... co za szkoda...
Technologia "linkowa" jest już nierozwojowa bo co tu jeszcze można wymyślić?
A na zdrowy rozum - zerwała się komuś kiedykolwiek linka z przerzutki? A ile razy zepsuło się wam coś elektrycznego - zwłaszcza z silniczkiem? Wyobraźmy to sobie: "Wielki Tour", szalony finisz, lider atakuje, zrzuca bieg i... wyczerpała mu się bateryjka... co za szkoda...
#174
Posted 04 March 2008 - 21:34
panowie bateryjki i ogniwa słoneczne... po co to, nie lepsze dynamo??
nie!!!!!!! ;-)
"dymano" ;-) ma pewne ograniczenia.. za bardzo rozpedzac sie nie mozna, bo zjaraja sie zarowki albo sama pradnica sie usmazy.
nie wspominajac o niszczeniu sie opony, halasie i oporach ;-)
#176
Posted 05 March 2008 - 12:41
panowie bateryjki i ogniwa słoneczne... po co to, nie lepsze dynamo??
nie!!!!!!! ;-)
"dymano" ;-) ma pewne ograniczenia.. za bardzo rozpedzac sie nie mozna, bo zjaraja sie zarowki albo sama pradnica sie usmazy.
nie wspominajac o niszczeniu sie opony, halasie i oporach ;-)
Kolega stanowczo o ogranicznikach prądowych nie słyszał Dynamo w pieście jest bezgłośne, opona się nie niszczy, bo i jak.
No ale strata 5-10 watów może bolec, no i dynamo bynajmniej nieważkie nie jest.