Skocz do zawartości


Zdjęcie

szytki


1635 odpowiedzi w tym temacie

#521 mz

mz
  • Użytkownik
  • 215 postów
  • SkądMława

Napisano 25 luty 2013 - 17:10

szytka jeszcze do jazdy ;-)
obręcz aluminiowa, ale w takim stanie , że normalnie nie da się jeździć :-P
dzięki za pomoc, postaram się jakoś ostrożnie to zdjąć

#522 MrBike1

MrBike1
  • Użytkownik
  • 53 postów
  • SkądŁódź

Napisano 01 marzec 2013 - 00:40

Przymierzam się do pierwszego klejenia szytek i mam pytanie - kto używał taśmy dwustronnej i jaką może polecić? Wygląda że klejenie przy jej pomocy to prościzna i super szybka operacja klejenie szytki

#523 KAEM

KAEM
  • Użytkownik
  • 489 postów
  • SkądJawor

Napisano 01 marzec 2013 - 07:36

MrBike1, daj spokój z taśmą... próbowałem taśmy tufo przy klejeniu s3lite - tragedia!!! To jest metoda "zero-jedynkowa" albo się równo przyklei albo nie... Po nałożeniu oponki na obręcz - jak już wyjmiesz tasiemkę i druga strona kleju złapie to nie masz możliwości żadnej korekty. Kolejny argument na "nie" to szerokość taśmy - jest węższa niż szytka/obręcz w związku z tym może się syf dostawać w szczeliny po bokach.
Jedyny plus to gdzieś na trasie w przypadku wymiany szytki... Taśma pozwoli na szybką wymianę( było już o tym na forum ).

#524 Bury

Bury
  • Moderator
  • 799 postów
  • SkądZłocieniec

Napisano 23 marzec 2013 - 19:14

Mam pytanie, Vittoria Pit Stop Road Racing uszczelni latexowe dętki w szytce? Prawdopodobnie tak;) Tylko kwestia:
czy podczas uzupełnienia powietrza (np. nabojem CO2) wcześniej uszczelnionej szytki nie "zważy" się uszczelniacz?
Co się stanie, jak za długo rower postoi na kapciu z uszczelnionymi szytkami, skleją się dętki w gumach?

#525 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 postów
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 23 marzec 2013 - 19:35

Z tego co wiem to po wyścigu trzeba spuścić powietrze i dobić normalną pompką ;)

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#526 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1064 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 23 marzec 2013 - 19:42

Co się stanie, jak za długo rower postoi na kapciu z uszczelnionymi szytkami, skleją się dętki w gumach?


Miałem zalane No Tubes i jak powietrze zeszło (stałą więcej jak tydzień, bo i tak nie miałem czasu wtedy jeździć), to się "zapchała" i wybuchła przy pompowaniu. Niestety nie wiem jak to będzie z uszczelniaczem Vittorii - niby powinno zagrać, ale lepiej uważać albo codziennie zakręcić korbami, żeby się chwilę pokręciło.

#527 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 23 marzec 2013 - 20:47

Mam pytanie, Vittoria Pit Stop Road Racing uszczelni latexowe dętki w szytce? Prawdopodobnie tak;) Tylko kwestia:
czy podczas uzupełnienia powietrza (np. nabojem CO2) wcześniej uszczelnionej szytki nie "zważy" się uszczelniacz?
Co się stanie, jak za długo rower postoi na kapciu z uszczelnionymi szytkami, skleją się dętki w gumach?

Uszczelnia, jak najbardziej. Kombo Pit Stop + naboj, to popularne zestawienie, szczegolnie wsrod triathlonistow.
Moze nie tyle, co trzeba sposcic "powietrze", co propan, gaz stosowany w Pit Stop, uchodzi szybciej z detki. Trzeba po prostu dobic normalnego powietrza.

Zostawilem kiedys szytki, zalane roznymi preparatami, na dluzszy czas, pare miesiecy. Nic sie nie skleilo, co nie oznacza, ze to musi byc regula.
Dobrze jest co jakis czas, taka szytke, dopompowac, do momentu az uszczelniacz wyschnie na tyle, ze nie bedzie kleil detki.

Ewentualnie, po dluzszym okresie nieuzywania takiej szytki, pompowac bardzo ostroznie i powoli. Scianki detki rozklejaja sie w wolniejszym tepie, niz normalnie wdmuchiwane powietrze z pompki, szczegolnie tej stacjonarnej.

#528 oleska1993

oleska1993
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 kwiecień 2013 - 12:45

Witam!
Jestem zielona w temacie rowerów szosowych. Posiadam rower z takimi o to szytkami: http://vintagebikeca...ar-racing-tyre/

Jedna niestety już mi poszła i muszę kupić nową. Nie mam pojęcia jak z tego opisu mam cokolwiek wyczytać. Cale, grubość opony itp. W związku z tym nie wiem jakiej mam poszukać nowej.

Będę wdzięczna za wytłumaczenie i ewentualnie podesłanie linków do jakichś szytek do kupienia. Pozdrawiam!

#529 Gosc_Pająk_*

Gosc_Pająk_*
  • Gość

Napisano 18 kwiecień 2013 - 13:06

http://www.cyklomani...ka-rally-23-700
Masz te szytki. One występują w dwóch rozmiarach(21mm i 23mm) prawdopodobnie.
Możesz na tej swojej przebitej zobaczyc rozmiar i raczej będzie on wynosił 622x23. Ja tak to możesz kupić tą co ci podesłałem, a jak będziesz miała inny rozmiar to możesz jeszcze poszukać, choć te 23mm są najbardziej popularne i nic się nie stanie jak je weźmiesz niezależnie od tej na której teraz jeździłaś.

#530 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 18 kwiecień 2013 - 13:14

28 - oznaczene srednicy opony. Inne oznaczenia, odnoszace sie do tego samego rozmiaru: 622mm, 700c. Na tym poprzestane, zeby nie robic zbytniego metliku.
23 - to szerokosc opony, tutaj szytki

Czyli mozesz szukac wszystkiego z oznaczeniem rozmiaru, 700c i 622mm (najpopularniejsze oznaczenia) i jak Ci odpowiada ta sama szerokosc, 23mm.

Powyzszy link, dobra cena na ta Vittorie.

#531 KAEM

KAEM
  • Użytkownik
  • 489 postów
  • SkądJawor

Napisano 18 kwiecień 2013 - 13:22

oleska1993, jeżeli rozpatrujesz te konkretnie Vittorie to w Decathlonie ostatnio były po 49zł. ale nie wiem czy to nie przypadkiem oferta wyprzedażowa tylko w Legnicy...

#532 oleska1993

oleska1993
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 kwiecień 2013 - 13:49

Dziękuję bardzo za odpowiedzi, już wszystko rozumiem :)

#533 Dromik

Dromik
  • Użytkownik
  • 494 postów
  • SkądCzechowice-Dziedzice

Napisano 18 kwiecień 2013 - 13:51

U mnie też już kawałek czasu wiszą sztyki za jakieś śmieszne pieniądze.

#534 AmAdeuz

AmAdeuz
  • Użytkownik
  • 318 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 01 maj 2013 - 22:20

Co sadzicie o tym przypadku? Nadaje sie to jeszcze do jazdy? To jest tufo special, przelezala ok 2 lat. Naciagnieta na kolo, ale z minimalnym cisnieniem ok 2atm. byle ksztalt trzymala. Obecnie zrobilem na niej jakies 250km i pojawily sie pekniecia. Po ostatniej setce wyraznie mocniejsze.... wywalic to w cholere? Pompowalem ją obecnie na 8atm, wiec na minimalną wartosc...

Dodam ze takie pekniecia sa mniej wiecej na calym obwodzie,

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#535 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 03 maj 2013 - 08:39

Ja jeżdżę na takiej szytce, tylko że są w poprzek takie ślady. 2 tysiące, Klasyk Kłodzki i nic się nie stało. Ja bym jednak to wywalił. Zdrowy rozsądek przede wszystkim. Tą co mam chyba dam na tył w razie czego.

#536 AmAdeuz

AmAdeuz
  • Użytkownik
  • 318 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 03 maj 2013 - 09:51

No albo zostawie ją na jakiś awaryjny zapas, by się dotoczyć do domu.
Dzięki :!:

#537 MrBike1

MrBike1
  • Użytkownik
  • 53 postów
  • SkądŁódź

Napisano 21 maj 2013 - 20:45

Witam
Szukam dobrze niosącej szytki która sprawdzi się na długich dystansach (waga ok.200-220g) jak również będzie można pojechać na niej czasami jakąś czasówke:) Chodzi mi po głowie Veloflex tylko zastanawiam się który model - z góry dzięki za porady

#538 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 21 maj 2013 - 21:08

Jezdzilem na Extreme. Bardzo fajnie niosaca opona. Najwyzszy model Veloflexa z najwyzszym tpi 350, waga 229g, 238g.
Teraz jezdze na Arenberg 320tpi 25mm. Po ok 2k km tyl wyglada duzo lepiej niz Extreme po niecalym tysiacu. Zreszta na Extreme, cos ok tysiaca km zlapalem rozciecie, ktore, mimo naprawy szytki zdyskfalifikowalo ja z dalszego uzytkowania.
Jak do tej pory 3-4 bardzo male naciecia, bieznika jeszcze sporo, bardzo komfortowa szytka. Rzeczywista waga Arenberg 282g, 284g.
Jest jeszcze cos pomiedzy tymi szytkami, Carbon/Criterium 255g. To samo co Arenberg/Roubaix, tyle ze 23mm.
Extreme raczej na bardzo dobre drogi i lzejszego zawodnika.
Jak szukasz komfortu i wiekszej bezawaryjnosci, to raczej pozostale 2 modele.
Pomijam wersje Record, bo to ewwntualnie nadaje sie na tor.

#539 MrBike1

MrBike1
  • Użytkownik
  • 53 postów
  • SkądŁódź

Napisano 21 maj 2013 - 23:40

Chris przybliż jeśli możesz tego Arenberga - gdzie co za ile?

#540 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 22 maj 2013 - 00:20

Gdzie i za ile, to musisz sam poszukac
Z tego co pamietam, to veloflexowe szytki najtaniej chodza w DE, np. http://jedi-sports.d...tml?language=en
Niewykluczone, ze tam kupowalem.....
Z tego co sie orientuje, jest pare osob na tym forum, ktore jezdza/jezdzily na Veloflex Carbon. Warto rozwazyc i ta opcje.



Dodaj odpowiedź