szytki
#522
Napisano 01 marzec 2013 - 00:40
#523
Napisano 01 marzec 2013 - 07:36
Jedyny plus to gdzieś na trasie w przypadku wymiany szytki... Taśma pozwoli na szybką wymianę( było już o tym na forum ).
#524
Napisano 23 marzec 2013 - 19:14
czy podczas uzupełnienia powietrza (np. nabojem CO2) wcześniej uszczelnionej szytki nie "zważy" się uszczelniacz?
Co się stanie, jak za długo rower postoi na kapciu z uszczelnionymi szytkami, skleją się dętki w gumach?
#526
Napisano 23 marzec 2013 - 19:42
Co się stanie, jak za długo rower postoi na kapciu z uszczelnionymi szytkami, skleją się dętki w gumach?
Miałem zalane No Tubes i jak powietrze zeszło (stałą więcej jak tydzień, bo i tak nie miałem czasu wtedy jeździć), to się "zapchała" i wybuchła przy pompowaniu. Niestety nie wiem jak to będzie z uszczelniaczem Vittorii - niby powinno zagrać, ale lepiej uważać albo codziennie zakręcić korbami, żeby się chwilę pokręciło.
#527
Napisano 23 marzec 2013 - 20:47
Uszczelnia, jak najbardziej. Kombo Pit Stop + naboj, to popularne zestawienie, szczegolnie wsrod triathlonistow.Mam pytanie, Vittoria Pit Stop Road Racing uszczelni latexowe dętki w szytce? Prawdopodobnie tak;) Tylko kwestia:
czy podczas uzupełnienia powietrza (np. nabojem CO2) wcześniej uszczelnionej szytki nie "zważy" się uszczelniacz?
Co się stanie, jak za długo rower postoi na kapciu z uszczelnionymi szytkami, skleją się dętki w gumach?
Moze nie tyle, co trzeba sposcic "powietrze", co propan, gaz stosowany w Pit Stop, uchodzi szybciej z detki. Trzeba po prostu dobic normalnego powietrza.
Zostawilem kiedys szytki, zalane roznymi preparatami, na dluzszy czas, pare miesiecy. Nic sie nie skleilo, co nie oznacza, ze to musi byc regula.
Dobrze jest co jakis czas, taka szytke, dopompowac, do momentu az uszczelniacz wyschnie na tyle, ze nie bedzie kleil detki.
Ewentualnie, po dluzszym okresie nieuzywania takiej szytki, pompowac bardzo ostroznie i powoli. Scianki detki rozklejaja sie w wolniejszym tepie, niz normalnie wdmuchiwane powietrze z pompki, szczegolnie tej stacjonarnej.
#528
Napisano 18 kwiecień 2013 - 12:45
Jestem zielona w temacie rowerów szosowych. Posiadam rower z takimi o to szytkami: http://vintagebikeca...ar-racing-tyre/
Jedna niestety już mi poszła i muszę kupić nową. Nie mam pojęcia jak z tego opisu mam cokolwiek wyczytać. Cale, grubość opony itp. W związku z tym nie wiem jakiej mam poszukać nowej.
Będę wdzięczna za wytłumaczenie i ewentualnie podesłanie linków do jakichś szytek do kupienia. Pozdrawiam!
#529 Gosc_Pająk_*
Napisano 18 kwiecień 2013 - 13:06
Masz te szytki. One występują w dwóch rozmiarach(21mm i 23mm) prawdopodobnie.
Możesz na tej swojej przebitej zobaczyc rozmiar i raczej będzie on wynosił 622x23. Ja tak to możesz kupić tą co ci podesłałem, a jak będziesz miała inny rozmiar to możesz jeszcze poszukać, choć te 23mm są najbardziej popularne i nic się nie stanie jak je weźmiesz niezależnie od tej na której teraz jeździłaś.
#530
Napisano 18 kwiecień 2013 - 13:14
23 - to szerokosc opony, tutaj szytki
Czyli mozesz szukac wszystkiego z oznaczeniem rozmiaru, 700c i 622mm (najpopularniejsze oznaczenia) i jak Ci odpowiada ta sama szerokosc, 23mm.
Powyzszy link, dobra cena na ta Vittorie.
#534
Napisano 01 maj 2013 - 22:20
Dodam ze takie pekniecia sa mniej wiecej na calym obwodzie,
#538
Napisano 21 maj 2013 - 21:08
Teraz jezdze na Arenberg 320tpi 25mm. Po ok 2k km tyl wyglada duzo lepiej niz Extreme po niecalym tysiacu. Zreszta na Extreme, cos ok tysiaca km zlapalem rozciecie, ktore, mimo naprawy szytki zdyskfalifikowalo ja z dalszego uzytkowania.
Jak do tej pory 3-4 bardzo male naciecia, bieznika jeszcze sporo, bardzo komfortowa szytka. Rzeczywista waga Arenberg 282g, 284g.
Jest jeszcze cos pomiedzy tymi szytkami, Carbon/Criterium 255g. To samo co Arenberg/Roubaix, tyle ze 23mm.
Extreme raczej na bardzo dobre drogi i lzejszego zawodnika.
Jak szukasz komfortu i wiekszej bezawaryjnosci, to raczej pozostale 2 modele.
Pomijam wersje Record, bo to ewwntualnie nadaje sie na tor.
#540
Napisano 22 maj 2013 - 00:20
Z tego co pamietam, to veloflexowe szytki najtaniej chodza w DE, np. http://jedi-sports.d...tml?language=en
Niewykluczone, ze tam kupowalem.....
Z tego co sie orientuje, jest pare osob na tym forum, ktore jezdza/jezdzily na Veloflex Carbon. Warto rozwazyc i ta opcje.