Złamana tylna przerzutka.
#1
Napisano 16 sierpień 2012 - 19:03
Zdjęcia: https://plus.google....332054566364241
#2
Napisano 16 sierpień 2012 - 19:20
Ale.. Urwana przerzutka się zdarza niestety, ja ostatnio urwałem łańcuch.. Może po prostu była źle zamocowana albo się poluźniła na dziurach i odpadła ciągnąc za sobą trochę gorsze skutki..
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
#7
Napisano 16 sierpień 2012 - 20:41
wpadła w szprychy bo była albo nie wyregulowana, albo krzywy hak sie zrobił , i czywiscie sam :-)
Stawiam na jedno i drugie , i przełożenie na najwyższym biegu z tyłu
same na prostej drodze raczej sie nie łamią , musiały być wcześniej uszkodzenia powyższe opisane.
To może tak dla czujności teraz każdy przegladnie swoją przerzutke tył , czy wózek idzie pionowo i prostopadle do osi koła na każdym przełozeniu przód i tył kombinacje .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#8
Napisano 16 sierpień 2012 - 20:47
nieee Spike rozgryzłeś mnie! upozorowałem to ;/tak oczywiscie sama sie ulamała ??
i tu muszę Cie drogi Spiku zmartwić :-P z przodu duży z tyłu 6 blat.i przełożenie na najwyższym biegu z tyłu
#9
Napisano 16 sierpień 2012 - 21:09
Jesli uważasz ze może to być wada fabryczna to możesz zgłosić to do Shimano Polska poprzez jakikolwiek sklep, jeśli osprzet był na gwarancji.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#10
Napisano 16 sierpień 2012 - 21:26
ale wczesniej nie wiesz jak było z hakiem itp, czasem przy ostrej jeździe hak potrafi sie lekko wygiąć od przełozeń .
Jesli uważasz ze może to być wada fabryczna to możesz zgłosić to do Shimano Polska poprzez jakikolwiek sklep, jeśli osprzet był na gwarancji.
Nie uważam ,że była to wada fabryczna. Po prostu znalazłem kawałek błyszczącej powierzchni, co oznacza że była pęknięta już wcześniej.
#12
Napisano 18 sierpień 2012 - 07:38
Oczywiście lecą teksty "sora i wszystko jasne" ;-) Ja miałem 2200, przeorałem nią po asfalcie parę razy i jakoś zgiął się tylko hak. Widać była puknięta wcześniej, może zła partia. A wy już jakby tak się każdej sorze działo :roll:
to tak najłatwiej sie gada , byle co byleby powiedzieć , sorki, napisać .
Jeśli jakiś komponent sie uszkadza to należy wyjasnić co i jak , i jak pisałem w przypadku np. Shimano, jeśli to bedzie wada materiałowa, czy produkcji to jest szansa na wymiane .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#13
Napisano 18 sierpień 2012 - 10:19
Sora, nie Sora... Nawet w XTRce to się może zdarzyć... Gdzieś na forum jest temat o 600tce, z której wystrzelił sworzeń. Po prostu takie rzeczy się zdarzają i nie zawsze się da to przewidzęc. Jedyne, co można zrobić to zwracać uwage na biorące się niby znikąd zmiany w pracy przerzutki itp. No cóż, rower wcale nie jest tak super bezpieczny jakby się mogło wydawać i w pewnym sensie zawsze jadąc ryzykujemy. Dobrze, że koledze przerzutka trzasnęła przy 30 km/h, a nie np. 60... :roll:Nie ma co sie dziwic Sora to byla, nowa przerzutka czy jakas uzywka ?
No a oczywiście komponent powinien zostać przez producenta wymieniony. Nawet w 40-letniej przerzutce po kilkudzisieciu tysiącach km takie rzeczy nie powinny mieć miejsca i się praktycznie nie zdarzają, poza uderzeniem w coś (a po fotkach widac, że nigdzie nią raczej nie zaryłeś).
#14
Napisano 18 sierpień 2012 - 10:41
i pewnie już kupileś ją uszkodzoną, gość gdzieś może wyglebił i jakieś mikropęknięcia się pojawiły a Ty ją wykończyłeś.. najlepiej reklamuj w sklepie {jeśli masz paragon czy tam fakturkę skąd gosciu kupił rower}
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
#15
Napisano 18 sierpień 2012 - 10:58
Do wszystkich narzekajacych na Sore: jesteście wstanie zafundować mi nówke Dura-Ace? Jeśli tak niema sprawy, przyjmę ją z otwartymi ramionami.
#16
Napisano 19 sierpień 2012 - 05:24
Natomiast znając postępowanie polskiego dystrybutora nawet jak znajdą się papiery na gwarancję bym nie liczył :/
Raczej czeka cię po prostu zakup nowej przerzutki i serwis koła. Przy okazji sprawdz hak ramy czy prosty, oraz czy nie przekosiło gdzieś łańcucha.
I spokojnie mozesz kupic kolejną sorę- raczej marne szanse na powtórkę.
#17
Gosc_sebreef_*
Napisano 19 sierpień 2012 - 09:52
Pozdrawiam
seb
#18
Napisano 19 sierpień 2012 - 19:50
#19
Napisano 20 sierpień 2012 - 05:38
były niezłe luzy na kółkach przerzutki a do tego doszło jeszcze złe ustawienie .
Luzy na kółkach to standard- weż nową i zobacz- luz jest po to żeby kółeczko mogło samo ustawić sie do zębatki....
Z tego co napisałeś specjalnie winy sory tutaj nie ma... szukał bym raczej powodów w złej regulacji, złym ustawieniu ogranicznika, albo w krzywym haku.... a nie pisał ze to wina tego że sora...
Jakos niektórzy robią na osprzecie sory po kilkanascie tyś km i zyją.....
#20
Gosc_sebreef_*
Napisano 20 sierpień 2012 - 08:38
Pozdrawiam
seb




