Chińskie koła karbonowe
#101
Posted 17 November 2012 - 18:42
a jeśli ktoś ma problem, czy części serwisowe szuka , być może bede mógł pomóc.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#102
Posted 18 November 2012 - 01:06
#104
Posted 18 November 2012 - 16:43
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#105
Posted 18 November 2012 - 17:03
Co do klocków, rada jest prosta: wybierasz takie, jakie zaleca producent, albo na własne ryzyko eksperymentujesz Proste.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#106
Posted 18 November 2012 - 17:14
Dobre klocki robia kolosalna roznice. Jezdzilem na korkowych, ktore przyszly z obreczami (chinskimi). Na suchym, jak cie moge ale na mokrym.... zacznij hamowac juz wtedy kiedy jeszcze tego nie potrzebujesz.
Zmieniajac na zolte swissstopy, hamowanie mozna byloby porownac do srednio dzialajacych klockow na aluminiowych obreczach.
Apropo swissstopa, wypuscili nastepce zoltych klockow.
#107
Posted 18 November 2012 - 18:07
Karbonowe koła wieczne nie są , myśle ze sezon dobrego używania i sio , albo zmiana obręczy .
sam jestem ciekaw jak z trwałością chińskich obreczy, ile można natłuc km na tym ( wylączamy pow. hamujacą ) , czy to jest trwałe na tyle iż warto sie spinać na takie koła i je trzymać do upadłego ??
używa ktoś już dłużej niż 2 sezony , albo powiedzmy 20 tysiaków przejechal ??
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#108
Posted 18 November 2012 - 18:34
#109
Posted 18 November 2012 - 22:01
Wiadomo ,że takie koła będą mniej trwałe niż jakieś alu obręcze ,które mogą posłużyć kilka ładnych lat. Ja i tak nie będę jeżdził w deszczu bo do tego mam inny rower. Zresztą do codziennego ciuchania zakładać będę podstawowe koła. Może wytrzyma mi te przykładowe 20 tysiaków. A jak nie to jakoś przeboleję te 260$ i wymontuje potem piasty i szprychy. Gorzej jakby się Zipy "skończyły" ;-)
Zakładając ,że koła będą jeżdzone w dobrych warunkach pogodowych to myślę ,że plan się uda. Obecnie mam już któryś sezon standardowe klocki ultegry i stan zużycia jest mały. Koła nie jeżdzone w deszczu więc wiadomo dłużej taki set będzie służył.
#110
Posted 20 November 2012 - 14:14
Rokos pisal ,ze to no name piasty jakies z ebaja a to nie takie byle co.
Gwoli ścisłości, piasty kupowałem tutaj http://tnij.org/tat8 . Widzę, że teraz też są dostępne jakieś niby ceramiczne wersje :-) http://tnij.org/taui . Nawiasem mówiąc, nowateki też koleś ma http://tnij.org/taun .
#111
Posted 20 November 2012 - 14:30
Gwoli ścisłości, piasty kupowałem tutaj http://tnij.org/tat8 . Widzę, że teraz też są dostępne jakieś niby ceramiczne wersje :-) http://tnij.org/taui . Nawiasem mówiąc, nowateki też koleś ma http://tnij.org/taun .
A ktore bys polecil na skaldane, kola wiesz cermiki mnie zbytnio, nie interesuja ale z tego co widze piasty novtaec`a poszly troche w gore ;-)
#112
Posted 20 November 2012 - 15:56
Kolo moze ma przejechane 1.5tys km. Na tyle nie ma takich zmarszczek ale tyl juz polegl (z mojej winy).
Moze wyroby roznia sie jakoscia, w zaleznosci gdzie sa produkowane ale generalnie, cudow radzilbym sie nie spodziewac.
#114
Posted 20 November 2012 - 19:33
1415chris, zrobiłeś kola na felgach 315 g wydmuszkach i siedzisz 90 kg dupskiem to zmarszczy sie nawet asfalt przy hamowaniu :-P zadaj sobie dobre felgi choćby jak Rokos pokazywał czy ja wklejałem linka ( 370 g ) 24/28 , albo 20/28 hole Ci wystarczy nawet , daj szprychy Mac a nie cx-raye i koła będą jeździly długo .
Ja mam alu felgi 315 g i już pól roku sie zastanawiam w wolnej chwili jak je ugryżć , jak zrobić, aby kola żyły.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#115
Posted 20 November 2012 - 19:50
Raczej odloze troche i kupie cos "makrowego".
#116
Posted 20 November 2012 - 20:08
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#117 Gosc_kobrys_*
Posted 20 November 2012 - 20:57
Co zrobiłeś im ostatecznie, że poległy? Interesuje mnie skala siły.
#118
Posted 20 November 2012 - 21:43
https://picasaweb.go...feat=directlink
Przednie, tak samo z siebie, zaczelo sie marszczyc...
A tu jeszcze pare innych obreczy:
W tym pierwszym linku jest sporo ciekawych opinii, szczegolnie o X-Bike obreczach (te moje pochodza od nich). Sporo ludzi, okazuje sie, mialo z nimi problemy.
Tak dla pewnosci, warto te obrecze (z piankowym rdzeniem) omijac, przy ewentualnym wyborze. Chinskie sklepy sa dystrybutorami tych samych obreczy. Wiec warto dobrze sprawdzic czym dokladnie jest obrecz, ktora sie kupuje.
http://weightweenies...tart=45#p932646
http://s274.beta.pho...tml?sort=3&o=26
#119
Posted 20 November 2012 - 22:16
Pierwsze face to face z tym wyrobem i wyrok skazujacy - max do 60-65 kg rowerzysty i nie ma zmiłuj sie , ale spoko , goście chcieli na 80 kg prawie mieć - ja - odpowiedź prosta - zero gwarancji na nic .
podobnie jak z Dati....
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#120
Posted 20 November 2012 - 22:20
Chris z tego co pamiętam to rozwaliłeś to koło trochę z własnej winy. Nie dość ,że maksymalnie je wylajtowałeś to jechałeś na przebitej szytce. To nie ma co się dziwić ,że obręcz się połamała. Alu by się mogła zjechać ,a co dopiero carbon. Dobrze też wiedzieć ,żeby unikać tego typu obręczy co kupiłeś z pianką w środku. Trochę też szperałem po innych forach i nie tarfiłem zdjęcia rozwalonych obręczy. Jedynie pamiętam Twój przypadek.