Skocz do zawartości


Zdjęcie

Shimano Wh-R500 vs. mavic Ksyrium Elite


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Micu.Rzeszow

Micu.Rzeszow
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 11 wrzesień 2012 - 12:42

Witam,
Mam szosowy BH na ramie aluminiowej w karbowym widelcem i tylnym trójkątem, osprzęt Ultegra/105. Zastanawiam sie nad wymianą kół Shmiano WH-R500 na coś lepszego. Czy jest sens wydać +2 tyś np na Mavic Ksyrium Elite ?

Jesli różnica będzie niezauważalna, nie chciałbym wydawać bez sensu pieniedzy. Dodam ze te Shimano są po 4 latach w bardzo dorym stanie, nawet raz nie wymagały centrowania. bardziej myslę o toczeniu sie/wadze. Jestem amatorem 2-3 razy w tyogdniu robiącym max do 50km po górkach. Nie mam dostępu do lepszego sprzetu, tak zeby popróbowac na dłużej. Jezdze od marca do listopada.

Dziękuje z góry,
Micu

#2 justas

justas
  • Użytkownik
  • 68 postów
  • SkądKraków-Bronowice

Napisano 11 wrzesień 2012 - 18:22

Ja bym kupił drugi komplet wtedy , jakbym miał na nim mieć inne (lepsze) opony, lub inną kasetę. Jeździłem kiedyś na 500-tkach, teraz używam na zmianę ultegry 6600 i DA c24. Różnica w jeździe jest, ale nie żeby kosmos itp. Nadmiar gotówki ja bym zainwestował w buty, odzież, coś co ci bezpośrednio poprawi komfort jazdy.

#3 Skywalker

Skywalker
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • Skądpodhale

Napisano 11 wrzesień 2012 - 19:16

Może to sie niektórym wydać głupie ale ja zauważyłem duuuużą różnice w komforcie itd. po zmianie opon na continental gp 4000s. Normalnie jakbym zmienił koła na lepsze.

#4 Micu.Rzeszow

Micu.Rzeszow
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 12 wrzesień 2012 - 08:57

Dzięki za info, może wiec sama wymiana opon da rade ? Mam Micheliun Orium.

Pozdrawiam

#5 Skywalker

Skywalker
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • Skądpodhale

Napisano 12 wrzesień 2012 - 09:22

Opisuje własne wrażenia, więc nie chciałbym aby ktos później miał do mnie pretensje.