
Time Trial Machine Garenge
#101
Gosc_xsnailx_*
Napisano 30 lipiec 2013 - 12:59
Wazne za to by dysk wspolgral z rama. czyli im lepsza aero rama tym bardziej plaski mozna zalozyc dysk (np corima, dash) a im rama mniej aero tym bardziej dysk lentykularny (ffwd, shimano) lub na ksztalt HED-a/ flocycling (lentykularny w środku a na obwodzie toroid)
#102
Napisano 20 grudzień 2013 - 15:54
Niezbyt udane foto, ale pogoda nie pozwala na nic lepszego
Grube kolarstwo, BMI fighter
#103
Gosc_solid_crank_*
Napisano 20 grudzień 2013 - 17:49
Jest awers, pokaż i rewers, albo odwrotnie jak wolisz... :-|
#104
Napisano 20 grudzień 2013 - 18:41
Niech tylko przestanie padać to wyjdę na szosę i zrobię w plenerze
Grube kolarstwo, BMI fighter
#105
Napisano 23 styczeń 2014 - 16:27
xsnailx, dnia 30 Lip 2013 - 11:59, napisał:
Panowie, żadne kolo czy to szprychowe czy monokok z karbonu jak np xentis nie jest bardziej aero od dysku. Jesli dysk jest odpowiednio lekki to nie trzeba miec nawet przestrasznej nogi.
Wazne za to by dysk wspolgral z rama. czyli im lepsza aero rama tym bardziej plaski mozna zalozyc dysk (np corima, dash) a im rama mniej aero tym bardziej dysk lentykularny (ffwd, shimano) lub na ksztalt HED-a/ flocycling (lentykularny w środku a na obwodzie toroid)
Nie zebym sie "klocil", ale powszechnie dostepne dane jakos nie bardzo popieraja te tezy… I nie pisze o "urban legend", "owczym pedzie" itp tylko o takich porzadnych badaniach popartych testami praktycznymi.
Bo wszystko "na papierze" bedzie pieknie, tylko tunel tego za cholere nie chce potwierdzic. Ani wiatry ostrzejszym katem na trasie… .
z przyjemnoscia dam sie przekonac, ze sie myle ( choc zapewne nie w tym watku ) .
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#106
Napisano 24 styczeń 2014 - 11:38
nie działa mi zdjęcie, a szkoda...
#107
Napisano 24 styczeń 2014 - 11:54
Petri, dnia 23 Sty 2014 - 15:27, napisał:
Masz jakiś link do tych "porządnych badań"?Nie zebym sie "klocil", ale powszechnie dostepne dane jakos nie bardzo popieraja te tezy… I nie pisze o "urban legend", "owczym pedzie" itp tylko o takich porzadnych badaniach popartych testami praktycznymi.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#108
Napisano 27 styczeń 2014 - 17:30
@mikroos
1- masz net taki jak ja . znajdz sobie . odrobina samodzielnosci nie zaszkodzi.
2- od kiedy to ja z toba znowu "gadam" ?
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#109
Napisano 13 luty 2014 - 15:11
- czmiel i Koniunl lubią to
Grube kolarstwo, BMI fighter
#112
Napisano 13 luty 2014 - 23:04
Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka
#113
Napisano 12 kwiecień 2014 - 16:50
Grube kolarstwo, BMI fighter
#114
Napisano 12 kwiecień 2014 - 16:57
Jak nie masz co robić to daj pomiar mocy. Proponuje czerpać satysfakcje z jazdy.
Rower całkiem spoko

#116
Napisano 12 kwiecień 2014 - 17:08
- kierownica 3t brezza
- blaty doval
- pedaly keywin
- mostek aero w drodze do mnie
- mocowanie bidonu na lemondke
- klamki 3t
- siodlo ism adamo
Grube kolarstwo, BMI fighter
#117
Napisano 12 kwiecień 2014 - 17:18
Kierownica fajna, a siodło to zmieniaj jak Ci aktualne nie pasuje.

#118
Napisano 12 kwiecień 2014 - 18:53
bidony aero? hamulce aero?
#119
Napisano 12 kwiecień 2014 - 19:25
Grube kolarstwo, BMI fighter
#120
Napisano 12 kwiecień 2014 - 20:12
lepsze pedały na pewno spoko, może lżejsze pancerze? dysk na tył zawsze pro ;d