Mój Dzisiejszy Trening
#2142 Gosc_łukasz_*
#2143
Posted 21 July 2013 - 19:52
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#2144 Gosc_Grzeesiu96_*
Posted 21 July 2013 - 20:31
P.S Jeśli Was ciekawią bardziej wakacje w tym miejscu serdecznie zapraszam na mojego bloga kolarskiego w którym opisałem znacznie szerzej jak tam było I ogólnie dzisiejszą trasę.
#2145
Posted 21 July 2013 - 21:01
Już na podjazdach coraz lepiej , ale dalej to nie jest to coś co powinno być:roll: :mrgreen:
dystans : 42 km + 5km rozjazd
avs : 31 km/h
max : 65 km/h
przewyższenia : coś koło 500 m
#2148
Posted 21 July 2013 - 22:53
Czas treningu: 2h 04min
Śr. moc: 163 W
Maks. moc: 759 W
Max Avg Power (20 min): 175 W
Normalized Power (NP): 172 W
Intensity Factor (IF): 0,837
Training Stress Score (TSS): 144,3
Work: 1.212 kJ
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#2149
Posted 22 July 2013 - 13:58
#2150
Posted 22 July 2013 - 18:23
Przejechane 235km, 4,5km w górę.
Zapraszam:
http://kris91.bikest...eba-Etap-1.html
http://kris91.bikest...eba-Etap-2.html
http://kris91.bikest...eba-Etap-3.html
:mrgreen:
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
#2151
Posted 22 July 2013 - 19:35
=123, 2/3 trasy w strefie pierwszej. Pierwsza połowa w góry do granicy w Koniecznej potem do Wysowej i mimo że pod górę, to z wiatrem jechało się "tam" szybciej niż z powrotem z gór pod wiatr.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#2156
Posted 23 July 2013 - 07:22
Dystans: 106.09 km
Czas: 3:19:57
Śr. prędkość: 31.8 km/h
Maks. prędkość: 42.9 km/h
Min. wysokość: 38 m
Maks. wysokość: 85 m
Śr. tętno: 160 uderzenia/min
Maks. tętno: 177 uderzenia/min
Kalorie: 3,015 kcal
Niedziela:
Dystans: 64.20 km
Czas: 2:04:39
Śr. prędkość: 30.9 km/h
Maks. prędkość: 43.4 km/h
Min. wysokość: 30 m
Maks. wysokość: 81 m
Śr. tętno: 152 uderzenia/min
Maks. tętno: 168 uderzenia/min
Kalorie: 1,727 kcal
Poniedziałek rekreacyjnie
Dystans: 26.83 km
Czas: 56:55
Śr. prędkość: 28.3 km/h
Maks. prędkość: 41.7 km/h
Min. wysokość: 32 m
Maks. wysokość: 72 m
Śr. tętno: 137 uderzenia/min
Maks. tętno: 168 uderzenia/min
Kalorie: 661 kcal
#2158
Posted 23 July 2013 - 15:25
No to była poranna jazda - nie nawykłem i ciągle zaangażowanie włókien szybkokurczliwych zbyt wcześnie (po pobudce) jest dużym wysiłkiem psychicznym. No ale po południu nie mam jak, tak więc jak się nie ma co się lubi... To się robi jak się ma czas ;-). Ok, miało być 5x4min >230W (Vo2max), było 4 bo na koniec był podjazd no i musiałem dodać 2 minuty do ostatniego, 5 interwału - ostatni o te 2 minuty dłuższy.
Intensity Factor (IF): 0,909
Training Stress Score (TSS): 97,5
Czyli taka tam popierdółka...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750