impa, no wlasnie tak mysle, ze np moge odpalic 200% szybkosc i tez bedzie zjadliwie
ale wiesz, zbieram na zime na trenazer ;D
piotrkol91 masz gdzies linka do wynikow? :>
Posted 12 July 2015 - 08:29
piotrkol91 masz gdzies linka do wynikow? :>
http://system.timedo...Tatra-Road-Race
impa, no wlasnie tak mysle, ze np moge odpalic 200% szybkosc i tez bedzie zjadliwie
200% szybkość to Ty robisz bez przyspieszania filmiku
Posted 12 July 2015 - 11:52
Dzisiaj - szosa:
Dystans: 74,9 km.
Czas: 2:20:02
Vśr.: 32,1 km/h
Up: 352m
https://www.strava.c...ities/344333030
Posted 12 July 2015 - 12:05
Greek bez przesady, ak widze, jak jezdza niektorzy to jeszcze dluga droga
dzisiaj calkiem mocno rondo, kryzys jakies 16km przed meta, po podjezdze poszedl ogien pod wiatr, wachlarz na drugi pas sie rozciagnal i nie moglem dojsc 5m, szlo 48... ale spox
126.7km / 37kmh / 75% / 89kad
w tym jazda właściwa:
74.6km / 42.3kmh / 78% / 90kad
https://www.strava.c...ities/344342738
ide na mtb lekko
Posted 12 July 2015 - 12:42
74.6km / 42.3kmh / 78%
Mess, normalnie, głupio robić swój wpis pod Twoim
Trochę pagórków w Osieku k/Oświęcimia.
Grupa, total:
DST 99,41km
TM 3:08:55
AVS 31,6km/h
Kcal 1602
W górę 512m
W dół 525m
AVHR 141bpm
AVcad 68rpm
ODO 5818km
Godz. 9 - 12, temp. 25°C
Edyta:
Pobawiłem się trochę programem do archiwizacji treningów i mam wykres dzisiejszej trasy. Trochę za dużo stref, bo mnożyły się jak głupie, co 8 km. Na szczęście, kolo Kekacz powiedział co i jak i wyłączyłem to cholerstwo.
Posted 12 July 2015 - 13:18
Posted 12 July 2015 - 18:12
Ultek spoko, moc w grupie
dorzuciłem wycieczkowo MTB ze znajomymi, dobra regeneracja wyszla
58km / 15.8kmh / 65% / 80kad
https://www.strava.c...ities/344624769
Posted 12 July 2015 - 18:16
Dziś: 56 km ze średnią 32,1 km/h
Posted 12 July 2015 - 18:47
Dzisiaj trening w górach - start z Pieszyc i tam przeł. Jugowska, i inne fajne tereny Pogoda super to i trening mega
http://kris91.bikest...z-Tomaszem.html
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
Posted 12 July 2015 - 19:28
Beskid Niski, 217.6 km, 2320 m pion, średnia 24.8 km/h. W tym 3 km czegoś co ma 60% asfaltu - podjazd z Ożennej na Krempną starą nieremontowaną od dziesięcioleci drogą z prędkością 8-10 km/h (podjazd i zjazd, zeżarło to średnią ale trudno - piach i kamienie, bałem się o opony).
Tam jechało się dobrze, ale w drodze powrotnej wiał upierdliwy zachodni wiatr, niby nie silny, ale monotonny i nie puszczał ani na sekundę. Wyssało to sporo sił.
Trasa: dom-Iwla-Olchowiec-Polany-Krempna-Ożenna-Krempna-N.Żmigród-dom
https://www.google.p...75206!3e0?hl=pl
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Posted 12 July 2015 - 21:05
Wczoraj kolejny konkret, czyli Bolesławiec w obie strony na rowerze poziomym (trenuję od niespełna 5 miesięcy):
Wyszło 250km w 7h20min, 1150m przewyższenia w pionie, avg 34,13km/h !!! + rozjazd.
Więcej tutaj:
http://chris90accent...km-avg-341.html
Posted 12 July 2015 - 21:11
Wczoraj kolejny konkret, czyli Bolesławiec w obie strony na rowerze poziomym (trenuję od niespełna 5 miesięcy):
Wyszło 250km w 7h20min, 1150m przewyższenia w pionie, avg 34,13km/h !!! + rozjazd.
Więcej tutaj:
http://chris90accent...km-avg-341.html
Super sprawa, taka pozycja daje chyba znacznie mniejsze opory niż na normalnym rowerze. Tylko jak to jest z przełożeniem siły z nóg na korby? Jest tak samo efektywne jak w klasycznej pozycji? Bo np. z rowerka wodnego kojarzę, że nie jest to pozycja, w której najłatwiej mi się kręci
Posted 12 July 2015 - 22:02
Greek->
Po przesiadce z szosy, na której trenowałem na naprawdę wysokim poziomie amatorsko przez 5 lat ,
z fizycznego punktu widzenia, a także z własnych obserwacji wnioskuję, ze:
1. Pod wiatr: w każdym terenie jest szybszy niż szosa (podjazdy, płasko, zjazdy)
2. Bez wiatru: na podjazdach i po płaskim tak samo szybko jak szosa, a na zjazdach szybciej o 5-9km/h
3. Z wiatrem: w każdym terenie tak samo szybko jak na szosie
4. Jadąc na kole szosy i wchodząc na zmianę czuję niewielką róznicę w oporze powietrza
w stosunku, gdybym jechał na szosie.
Moja większa częsc ciała znajduje się zbyt daleko i zbyt nisko za jadącym szosowcem, choć korba znajduje się 10-20cm za kołem.Tak naprawdę"łapię" się na końcówkę tunelu aerodynamicznego, dlatego róznica jest nieduża.
Przełozenie siły w pozycji poziomej jest zupełnie odmienne. Wytrenowanie przez 5lat mieśni odpowiedzialnych za
jazdę w pozycji pionowej miało się nijak do nowej pozycji. Zaczynasz kompletnie od przysłowiowego "0" kształtowałac
i rozbudowywac nowe grupy mięsni w nogach. Przez pierwsze kilkaset kilometrów treningów , każdy podjazd od 2% i więcej
był strasznym koszmarem, gdzie w beztlen wchodziłem momentalnie a zapiek miałem taki, jakiego nigdy na szosie nie doznałem !!!,
Odnoszę wrazenie, ze w tej pozycji możńa "łatwiej" pociągnąc niż w klasycznej pozycji.
Przede wszystkim wszysko zaczyna się od... nauki jazdy . Potem krok po kroku.
Rower waży 16,4kg i jezdzi na kołach 2 x 20" (rozmiar a'la Wigry 3, ale na lepszych częsciach).
Teoretycznie przy takich parametrach rower poiwnien podjezdzac super wolno, a podjezdzam
tak samo jak szosa, a nawet szybciej, np. pod 4% 22-23km/h.
Wg mnie to tylko i wyłącznie kwestia super mocnej nogi, motywacji i charakteru.
Wg teorii potrzeba 309W mocy, by pojechac 40km/h po płaskim.
Na "normalnych" (solo) treningach wytrzymałościowych na Flevo po 4-5miesiącach treningów uzyskuję takie same
średnie a nawet wyższe niz na szosie trenując przez 5lat (bywały 100km solo z avg 35-36km/h treningowo)!!!.
Sam jestem pod mega wrażeniem progresu, jaki zrobiłem na nowym rowerze.
Jest to mój pierwszy rower poziomy.
Mam pewien cel do którego dążę. Poczytaj kilka wpisów na moim blogu.