Mój Dzisiejszy Trening
#1541
Posted 20 May 2013 - 09:42
U mnie wczoraj turystyka rowerowa na słowacji, czyli dwieście w poziomie i dwa w pionie. Jazda dwufazowa: na południe ledwo się kulałem, a na północ w zasadzie łańcuch był zbędny.
#1542
Posted 20 May 2013 - 18:34
#1543
Posted 20 May 2013 - 19:10
#1544
Posted 20 May 2013 - 22:25
72,64km
2:11:11
Avspeed 33,22km/h
Maxspeed 45,45km/h
i to wszystko HR monitor mi nie działał
#1545
Posted 20 May 2013 - 23:09
ale endo na ten moment jest dużo bardziej popularne, jest to fajne narzędzie do komunikacji
no kolego, nie wiem nie wiem. to jaki boom ma komy, cr'y itp widac na stravie to szok. a to dopiero poczatek, w europie na listach wynikow na segmentach bywa i po kilkaset nazwisk - czesc ludzi sie smieje z tego typu rywalizacji, a potem sie okazuje ze sami zazynaja w niej uczestniczyc, znakomity motywator to jest.
u nas kolarstwo nie jest tak popularne, ale w moich terenach sa segmenty i po kilkadziesiat nazwisk, w bieganiu podobnie, a samych segmentow jest zatrzesienie. i na koniec - wiekszosc moich znajomych juz przesiadla sie na strave. ciekawe tez ze po wyscigach listy komow zapelniaja sie nazwiskami startujacych (chocby ostatnio ustron i rownica) - fajnie mozna poanalizowac gdzie sie bylo szybszym, gdzie wolniejszym, ile brakuje do najlepszego idt itp endo jest biedniutkie przy tym ale to nie ten temat, wiec sorki za ot.
#1548
Posted 21 May 2013 - 09:38
Dst: 78.00 km
Czas: 02:55 h
Avg: 26.74 km/h
HR avg: 147( 79,89%)
HR max: 168( 91,3%)
Kalorie: 2383(kcal)
BodyiCoach Cycling Team, Follow me on Strava
#1549 Gosc_szymas_*
Posted 21 May 2013 - 10:07
ty mądrala czy tobie się przypadkeim duży VO 2max. nie popmylił z dużym ilorazem inteligencji ?Znowu szymas i jego teorie (bo praktyki brak). Czekam na dzień kiedy nasz wszechwiedzący wpisze tutaj jaki trening zrobił danego dnia :mrgreen:
U mnie wczoraj turystyka rowerowa na słowacji, czyli dwieście w poziomie i dwa w pionie. Jazda dwufazowa: na południe ledwo się kulałem, a na północ w zasadzie łańcuch był zbędny.
Tompoz
#1552
Posted 21 May 2013 - 20:07
Warunki całkiem fajne słonecznie sucho i najważniejsze temp.kapkę powyżej 20*C -mimo ,że jestem suchy jak patol nie lubię gorąca max 25*C.
60,5km z licznika , 1g:49m:32s ,endomondo zgubiło ponad 1km.
http://www.endomondo...932951/10233502
Do miłego.
#1553
Posted 21 May 2013 - 21:09
pierwszy raz na szosie :3 pojechałem w takich 'domowych ciuchach' :mrgreen: na szybki test .
19 km
avs : 32 km/h
Niedziela:
65 km
avs: 27km/h
Max:85 km/h
max wysokosc : 1130 m.n.p.m
W tym 3 konkret podjazdy , nie wiem ile przewyższeń bo bikemap coś szwankuje [ a propo , znacie jakieś inne tego typu stronki żeby wyliczało przewyższenia ? ]
Dziś :
105 km
Avs: 31 km/h
Max: 76 km/h
Wrażenia z jazdy szosą ?
-bajka :-D
#1555
Posted 21 May 2013 - 21:46
Trip Dist. 78.4 km
31.70 km/h Moving Speed
59.00 km/h MAX Speed
Elevation Change +231m / -224m
puls 146
kadencja 74
http://www.sports-tr...6pbnkpftmvuegdq
#1557
Posted 22 May 2013 - 10:04
Śr. moc: 186 W
Maks. moc: 663 W
Max Avg Power (20 min): 191 W
Normalized Power (NP): 193 W
Intensity Factor (IF): 0,987
Training Stress Score (TSS): 89,0
Work: 617 kJ
bez uwzględnienia rozgrzewki i rozjazdu. Golden Cheetah wylicza krzywą o kolejne kilka W mocy więcej (w maju wzrost średniej wariancji mocy +44W), nic dziwnego, że IF wyższe niż być powinno dla strefy SS (ok. 0.93).
Dobrze, że ubrałem cieplejsze galotki, bo temperatura spadła do prawie 10*C... Brrrr...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1559
Posted 22 May 2013 - 14:01
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."