
wymarzone koła
#2
Napisano 07 grudzień 2008 - 14:46

tak się przedstawiają
http://www.bike-cent...-elite-m10-2009
#6
Napisano 07 grudzień 2008 - 18:51
Cytat
te twoje mavic ksyrium elite 2009 zbytnio erodynamika nie grzesza raczej!
to jeśli masz jakieś propozycje aerodynamicznych kół w podobnej cenie to poproszę.
Cytat
ja śmigam na ksyriumsl08 i jestem zadowolony
jako przykład podajesz koła o 900 zł droższe...
jeżdzę teraz na aksiumach. to co o nich powiecie ? Że ważą prawie 2 kg i lepiej je zezłomować. sorry, ale ja nie rozumiem takich uwag.
#7
Gosc_emka_*
Napisano 07 grudzień 2008 - 19:14
jakieś wysokie zippy
moga byc te http://wertykal.com....kid=103&pid=541
ale ciężkie są więc tylko bym się na nie gapił, a drugie niskie i lekkie miałbym do jazdy ;-)
#8
Napisano 07 grudzień 2008 - 19:32
ksyriumsl08 można kupić za niecałe 2 kafle w brytyjskich lub niemieckich sklepach, teraz może są nawet większe promocje po sezonowe, śmiem twierdzić że aerodynamika ksyrium elite 2009 i ksyriumsl08 jest taka sama.
#9
Napisano 07 grudzień 2008 - 19:44
szukałem kiedyś aksiumów w UK i ciężko raczej spotkać na tyle tanio, żeby opłacało się je sprowadzać. jeśli pamiętasz, gdzie SLki były tak tanio to byłbym wdzięczny za jakiś namiar.
#11
Napisano 07 grudzień 2008 - 20:16
ale znalazłem elite z tego roku w dobrej cenie: http://www.jedi-spor...ilver-2008.html
288euro=1125pln za srebrne, dostępne pod sh/sram i campe, czarne o 10euro droższe i dostępne tylko pod sh/sram, srebrne z wysyłką wyszły by cię max 1200pln
#13
Napisano 07 grudzień 2008 - 20:38
#14
Napisano 07 grudzień 2008 - 21:03
Pytanie czysto teoretyczne czy jeśli by mi mack zrobił lekkie piasty a potem ktoś kto bawi się włóknem węglowym by mi je fajnie okleił, owinął to by się tak dało :?: Miał bym coś w stylu tych super piast campy z kół za 9kzł wzwyż
#16
Napisano 07 grudzień 2008 - 21:57
Cytat
Kumpel okleił folią w wzór karbonu klamki Mirage i dał napis Chorus. Czy oznacza to, że ma Chorus'a? Nie sądzę. Wolałbym mieć czyste Mirage i nie robić sobie obciachu wytarciami folii w miejscach najczęstszego styku palców z klamkami.Pytanie czysto teoretyczne czy jeśli by mi mack zrobił lekkie piasty a potem ktoś kto bawi się włóknem węglowym by mi je fajnie okleił, owinął to by się tak dało Miał bym coś w stylu tych super piast campy z kół za 9kzł wzwyż
Nie oznacza to jednak, że przekładam piasty Campy nad Mack'a. Osobiście wolę produkty Mack'a.
Czytając o Waszych marzeniach...szczerze współczuje. Jakbym miał takie marzenia to bym wolał odwiesić rower na hak

Jakby mi ktoś dawał Ksyriumy, lub jakiekolwiek inne koła fabryczne to bym je wziął tylko po to aby je sprzedać. W cenie byle jakich LEW'ów/Cosmic'ów Ultimate/Lightweight'ów mam takie oto dwa komplety:
Codzienne:
Obręcze: Ambrosio Crono F20, piasta przód: Tune Mig70, piasta tył: DT 190 Ceramic, szprychy Sapim CX-Ray, nyple alu Sapim Polyax.
Masa: 1350g/set, cena: 2700 zł.
Wyścigowe:
Obręcze EDGE 1.38, reszta ta sama. Masa: 1050g, cena: 6500 zł.
#17
Napisano 07 grudzień 2008 - 22:36
http://www.wdbike.bi...roducts_id=2009
natomiast sam nie wiem do jakich kółek się ślinić ;-)
marzy mi się za dwa lata start w Ironmanie - 180 km jazdy indywidualnej na czas, i jakieś fajne aero kółka mógłbym nakleić na skarbonkę, jako plan zakupowy na przyszłość - co polecicie?
#18
Gosc_serwisant_*
Napisano 07 grudzień 2008 - 22:47
lebiej byłoby dołozyc pare stówek i:
przód tune mig 75 +mavic cxp33 na 24 h + sapim cxray
tył dt swiss 240s ta sama rajfa co wyzej na 28h te same szprychy
cena około 2000 lub mniej masa grubo poniżej 1500g
moze aerodynamika takiego zestawu tesz niepozostawia wiele do życzenia lecz
z wysokimi carbo rajfami za taka kwote to raczej nie bedziemy miec do czynienia chyba ze jakies planet x w promocjii moze by sie udało wychaczyc
#19
Napisano 07 grudzień 2008 - 22:54
A co do aerodynamiki to bez przesady. Nie jeździsz treningów po 40 km/h, już prędzej osiągasz te prędkości co kolarze w górach. A tam liczy się bardziej waga od wysokości obręczy.
P.S. Karbon, Ty byś tylko składał i składał :-P
#20
Napisano 08 grudzień 2008 - 00:40
Cytat
A co do aerodynamiki to bez przesady. Nie jeździsz treningów po 40 km/h, już prędzej osiągasz te prędkości co kolarze w górach. A tam liczy się bardziej waga od wysokości obręczy.
Na trening 40km/h to lepiej im mniej aerodynamiczna obrecz

Wymarzone kola:
Codzienne: DA/Ambrosio F20/Sapim Laser/Race
Wyscigowe: Edge 1.38/Mack/CX Ray || Corima Aero/Mack/CX Ray || Ambrosio F20/CX ray/Mack
Zimowe: Novatec(Joytech)/Sapim laser/leader/Ambrosio Nemesis
Dodaj odpowiedź
