Amber Road TTT 2013
#1
Posted 11 March 2013 - 16:39
Tak więc czekamy na to kto jest zainteresowany tematem, a potem pomyślimy nad optymalnym ustawieniem składów. Od 1 kwietnia ruszają zapisy, warto by było mieć na ten dzień składy w wersji roboczej.
http://www.amber-road.pl/index.html
#2
Posted 11 March 2013 - 18:41
Myślę ,ze na czysto przejechałbym to w 2:25 wtedy.
Obecnie mam złożony rower stricte czasowy z kołami aero oraz kask czasowy. Swoją formę na sierpień 2013 określam na ok 2:16 na 90km solo, więc stać mnie na 2:25 w drużynie
Grube kolarstwo, BMI fighter
#3
Posted 11 March 2013 - 21:36
Uważam, że podstawowym kryterium powinny być wyniki osiągnięte na mistrzostwach DS. Oczywiście inne straty też będą brane pod uwagę. Osoby chętne proszę pisać na forum.
garenge, jeżeli faktycznie będziesz osiągać takie wyniki to masz pewne miejsce :-)
#4
Posted 11 March 2013 - 21:52
Co do mojej formy to najlepiej będę w stanie ją określić 4 sierpnia w Poznaniu na Half Ironmanie, ale nie będę grzał jakoś szczególnie, bo chce bieg poprawić.
http://w.sts-timing....i_borpolowa.pdf
Miejsce 125. Rower 28
PozdR
Grube kolarstwo, BMI fighter
#5
Posted 12 March 2013 - 09:50
Nie wiem czy to kryterium jest dobrym pomysłem.Uważam, że podstawowym kryterium powinny być wyniki osiągnięte na mistrzostwach DS.
Po pierwsze dzień wcześniej kilka osób z Drużyny ma start w Pile ( w Lesznie raczej nie zabłyśniemy) :-/
Po drugie jazda grupowa na czas to trochę inna bajka (wypadało by się zgrać, aby nie marnować niepotrzebnie czasu na zmianach itp).
Po trzecie jak Drużyna chciała by podnieść średnią (a chce 8-) ) to musi mieć w pierwszym składzie przynajmniej czterech mocnych.
#6
Posted 12 March 2013 - 09:51
#8
Posted 12 March 2013 - 11:19
Kryniu, podałem wynik z Borówna, możesz sprawdzić. IMO sprawdzanie dyspozycji do czasówki poprzez czas w maratonie to zła opcja.
Sprawdziłem - szacunek 8-) , z tym sprawdzaniem dyspozycji to nigdy nie znajdzie się złotego środka -zbyt wiele zmiennych wchodzi w rachubę : jak już wspomniał RafałK ; część z nas jedzie dzień wcześniej Piłę , nigdy nie wiadomo jaka będzie dyspozycja dnia , jak będzie "noga podawała". Chodzi mi raczej o to ,aby z grubsza określić graniczne możliwości zawodnika i na tej podstawie przyporządkować go do I,II czy III składu, technika jazdy w grupie to już zupełnie inna sprawa ,można się spotkać w ekipach i potrenować razem ,ale kondycję każdy musi zrobić sam. Dobrze byłoby aby chociaż teoretycznie zawodnicy w ekipie prezentowali zbliżony , jak najbardziej równy poziom. A trasa i tak zweryfikuje wszystko...
Ale co ja się mądrze... :-D I skład i tak Borys wybierze( i słusznie) , drugi w zeszłym roku jakoś skleciliśmy , a trzeci jeśli będzie to rekreacja :mrgreen: bez urazy Wigor :mrgreen:
#9
Posted 12 March 2013 - 15:47
Aktualnie mamy taką listę chętnych:
-BorysCh1
-garenge
-RafałK
-kryniu
-maciej1986
Czekamy na resztę chętnych i zobaczymy co z tego wyjdzie. Zależy mi na tym, żeby na 1 kwietnia móc zaklepać dwa miejsca.
#17
Posted 13 March 2013 - 19:38
Ale to tylko moje zdanie... :!:
#18
Posted 13 March 2013 - 19:46
Mogę skombinować parę mocnych, naprawdę mocnych osób i spróbować wcielić ich do DS. A jak będzie brakowało kogoś do mocnego składu to się dobierze
Nawet nie wiem jak to skomentować... :shock: jestem za młody stażem ,ale "weterani" DS chyba będą wiedzieli co powiedzieć...na tego typu propozycję
#19
Posted 13 March 2013 - 20:15