Scott Foil 20
#21
Napisano 03 maj 2013 - 11:00
Podobną kolorystykę miał Canyon 1415chris'a, i taki właśnie minimalizm jest smaczny i to bardzo :mrgreen:
Piękny sprzęt, szerokości !!!
#22
Napisano 03 maj 2013 - 11:34
Ogladalem wlasnie strone Ritcheya i nie znalazlem owalnej sztycy z serii PRO a ty ja masz.To jakas podrobka czy linia specjalna dla Scotta?
Z tego co mi wiadomo, to sztyca robiona wlasnei pod ramy Foil dla Scotta. Tak na 90%
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#24
Napisano 03 maj 2013 - 13:59
Waga kół FFWD:
Tire (Front): (Opona przednia) Veloflex Carbon 23mm 261
Tire (Rear): (Opona tylna) Veloflex Carbon 23mm 261
Wheel Front: (Koło przednie) FFWD F4R - Neutral 615
Wheel Rear: (Koło tylne) FFWD F4R - Neutral 777
Valve extension: (Przedłużka zaworu) 2 x FFWD 2
Glue (Klej) Continental Carbon 24
Air (powietrze) 10
Czyli łącznie 1950g
Waga kół Easton 90SLX:
Tire (Front): (Opona przednia) Duro Hypersonic 23mm 196
Tire (Rear): (Opona tylna) Duro Hypersonic 23mm 196
Dętka (przód) Continental Race Light 76
Dętka (tył) Cheng Shin Tube 73
Wheel Front: (Koło przednie + opaska) 616
Wheel Rear: (Koło tylne + opaska) 873
Czyli łącznie 2030g
Ważone i obfocone na wadze wszelkie podzespołyTrudno miec jakies watpliwosci, kiedy wszystko jest rozpisane i zakladam, ze wazone.
Brawo! Widać, kto tu zna się na rzeczy ;-)Przesuniecie pinu w zebatkach, w Sramie 2013 jest "hidden bolt"....? (w kwestii szczegolow)
Do dziś 1300km. Sztywność owszem daje się odczuć, twardość również, zwłaszcza na nawierzchniach gorszej jakości, ale moje 4 litery są w stanie to zaakceptować ;-)Ile juz na nim natrzaskales kilometrow? Jak tam twardosc ramy? Nie daje "po dupie"?
To produkt robiony dla Scott'a. Podobnie jak kierownica i mostek dedykowane do tego modelu - nigdzie w necie nie znalazłem ich w ogólnej sprzedaży.Ogladalem wlasnie strone Ritcheya i nie znalazlem owalnej sztycy z serii PRO a ty ja masz.To jakas podrobka czy linia specjalna dla Scotta?
#25
Napisano 03 maj 2013 - 15:03
#26
Napisano 03 maj 2013 - 20:32
#27
Napisano 04 maj 2013 - 00:07
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#28
Napisano 04 maj 2013 - 08:49
Czy ma to wpływ na jakość pracy przerzutek, zwłaszcza tylnej?
Czy linki są na całej długości w pancerzach, w nylonowych koszulkach, jakie rozwiązanie przyjęto?
#29
Napisano 04 maj 2013 - 14:58
#30
Gosc_Jelitek_*
Napisano 05 maj 2013 - 20:39
#31
Napisano 05 maj 2013 - 21:30
#32
Gosc_Jelitek_*
Napisano 05 maj 2013 - 21:38
#33
Napisano 05 maj 2013 - 21:50
#34
Napisano 05 maj 2013 - 21:53
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#35
Napisano 06 maj 2013 - 07:04
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#36
Napisano 06 maj 2013 - 10:31
Owijkę na spokojnie przewinę w wolnej chwili - na razie bardziej mnie pochłania jazda ;-)
Licznik paskudnie wyglądający? Wszelkie zażalenia składać do projektantów Garmina. A może chodzi o sposób mocowania na tym 'wysięgniku'? Wcześniej był na mostku, ale przynajmniej teraz nie muszę karku naginać. Poza tym prowadząc rower mam czysty chwyt za mostek, a ów 'wysięgniczek' jest na tyle stabilny i solidnie zamocowany, że w czasie jazdy używam sobie Garmina jako ktróciutkiej lemondki ;-)
#37
Napisano 06 maj 2013 - 11:00
morning bell Linki wewnątrz są puszczone luźno - żadnych pancerzy, żadnych koszulek. I przez to, że nie ma tych 'prowadnic', miałem mały problem z przepuszczeniem ich i trafieniem w otwór wyjściowy. Niewątpliwie jest to spory minus tej ramy i aż dziwi fakt, że przy tak zaawansowanej technologii produkcji ramy, producent nie wyeliminował niedogodności związanych z przeciąganiem linek.
Hmm? w mojej chińskiej ramie mieli wstawione specjalne cieniutkie wężyki z tworzywa sztucznego, które po przeciągnięciu linki wyciąga się. Przy wymianie starej linki naciąga się te wężyki na starą linkę i dopiero potem wyciąga linkę z ramy, także bez problemu można nawlec nową linkę. Problem jedynie może być jak się linka urwie wewnątrz ramy.
Poza tym gratuluję sprzętu, choć osobiście wolę bardziej kolorowe rowery. W końcu nie musimy się maskować jak wojsko. Kolarstwo to raczej radosny sport.
#38
Napisano 06 maj 2013 - 16:44
Tylko chciałbym zwrócić uwagę, że na ramie "fabrycznie" znajdowała się Ultegra...
Co innego, gdyby kupował sam set. Wtedy zapewne byłyby pomocne wężyki.
#39
Napisano 06 maj 2013 - 16:54
Peritus miał chyba sesję w tym samym miejscu
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne


