

Decathlon - Seria Triban
#1061
Napisano 16 październik 2014 - 11:11

#1062
Napisano 16 październik 2014 - 11:12

#1063
Napisano 16 październik 2014 - 15:45
#1067
Napisano 16 październik 2014 - 22:17
Możesz jechać z rowerem do najbliższego Decathlonu i powiedzieć co i jak. Mogą przyjąć reklamację albo dać go na serwis i wymienić podzespoły. Bonu bym nie brał na twoim miejscu. W przypadku dania do reklamacji i wymiany na inny może być problem ze ściągnięciem odpowiedniego rozmiaru. Jak rozmiar 60 to ciężko może być. Dziś dopiera jade po swoją 500tkę i zobaczymyn co mi założyli
rozumiem, że jeśli na korbie mam napis i jest liczba 170 to znaczy, że korba ma 170 mm? pytam bo rama ma rozmiar 60 i się zastanawiam czemu taka krótka:)
jakbyś mógł sprawdzić jak masz u siebie to byłbym wdzięczny
#1076
Napisano 17 październik 2014 - 18:02
Skoro już o Decathlonie mowa, usterkach i gwarancjach, to mam pytanie. Czy zdarzyło się komuś korzystać z naprawy gwarancyjnej, albo w ogóle, z jakiejkolwiek usługi w ramach gwarancji, mimo, że rower miał widoczne ślady użytkowania? Konkretnie chodzi mi o otarcie lakieru na ramie, klamkach, pedałach, lub innych miejscach. Rower, jak to rower - prędzej, czy później, każdy orła wywinie i nie ma dwóch zdań. Jak do tego podchodzi Decathlon? Czy takie "dowody użytkowania" pozbawiają nas gwarancji?
#1078
Napisano 17 październik 2014 - 20:25
Ja swojego Tribana odebrałem w środe. Podobnie jak Ty, też mam Clarisa zamiast Sory. Zglosiłem sprawę na infolinię i uzgodniłem, że sklep który im wskazałem zamowi korbe i suport na wymianę. Pani na infolinii mowila jeszcze, ze dostane bon na 100 zl na zakupy u nich w ramach rekompensaty. Oprócz tego na kierownicy tez nie mam tych niebieskich dodatków a tylne koło ma lekkie bicie. Jutro kupie klucz do szprych i moze uda mi sie to poprawić. Generalnie rower bardzo mi sie podoba.No niestety mam korbę Claris i suport octalink.Dzwoniłem na infolinię i muszę im napisać co się nie zgadza i dołączyć zdjęcia.
Czy Claris nie jest grupą 8-rzędową ?
#1079
Napisano 17 październik 2014 - 21:34
Ja po rozmowach na infolinii zdecydowałem się też na wymianę korby.Wysłałem zgłoszenie do Decathlona i napisałem do którego sklepu dostarczę rower .W odpowiedzi otrrzymałem numer tel. do tego sklepu ,żebym sam wyjaśnił sprawę.
W sklepie oczywiście zdziwieni,że przy zakupach internetowych dzwonię do sklepu stacjonarnego.
Na szczęście zamówią mi korbę i dadzą znać kiedy przyjechać,ale będę musiał czekać około 3 tygodni. :-(
Dodaj odpowiedź
