54 bedzie dla ciebie zbyt duza. Jesli chcesz nowy rower Kellys ARC 1.0 lub coś podobnego ala Merida w tych pieniadzach
Decathlon - Seria Triban
#1124
Posted 16 November 2014 - 08:23
Może w końcu się zdecydowali o takiej sprawie poinformować, interweniowałam do Deca, że część klientów jest wprowadzana przez to w błąd - tutaj akurat bardzo fajne zachowanie ze strony sklepu (jak wspominałam zrobiłam 200km na daremno, bo Deca w Żorach potwierdziła mi, że rama 51cm jest na 28") - dostałam 50 zł w ramach zadośćuczynienia Według nich to rozmiary juniorskie, czyli wynika z tego, że nie istnieją ludzie poniżej 167cm wzrostu.
Koniec końców udało mi się zamówić Meridę 80 z 2015 r. w rozmiarze XS za 2000 zł
I na 1000% potwierdzam, że są na oponach 650. Jeśli ktoś jest ze śląska szuka takiego rozmiaru można już go dostać w Sosnowcu
#1128
Posted 16 November 2014 - 15:56
No ale ta Meridka na Clarisie, gdzie uzyskałaś taką cenę?
Tak Claris, nie wiem teraz czy lepsze czy gorsze? Mam nadzieję że dam radę z 2 blatami z przodu. Przynajmniej mam ramę w moim rozmiarze no i koła 28", na tym tribanie źle się czułam. W zaprzyjaźnionym sklepie rowerowym tyle mi dali, najpierw było mi wstyd iść się spytać z takim budżetem, a tu niespodzianka.
#1129
Posted 22 November 2014 - 10:28
Przejrzalem ten temat i zdecydowalem sie, ze jednak Triban 500 SE bedzie chyba dobrym wyborem dla mnie. W sezonie jezdze na rowerze Enduro a kolarka ma byc forma treningu - budowania/podtrzymania formy glownie po sezonie letnim. Nie zamierzam tym rowerem jezdzic wiecej niz 100-150 km tygodniowo.
Poczatkowo myslalem o zainwestowaniu troche wiekszych pieniedzy i kupnie Specialized allez sport 2014 ale nie wiem czy jest sens przeplacac spora kwote - Triban kosztuje na dzien dzisiejszy 350 funtow (mieszkam w UK) za Speca musialbym dac 600.
Problemem jest tylko rozmiar - mam 181 cm wzrostu i noge ok. 83-84 cm dlugosci po wewn. stronie. Idealnie pasowalby chyba rozmiar 58 cm a Tribany maja tylko 57 albo 60... i tu wlasnie dylemat :/
Czy mozecie cos doradzic?
#1136
Posted 23 November 2014 - 20:16
Ja na Tribana 500 jestem zdecydowany od dawien dawna, czekam tylko na środki.
Mam tylko dwa pytania.
Co oni teraz wyczyniają z tym Clarisem?
Ostatnio sam byłem u siebie w stacjonarnym i faktycznie, 3 x Triban 500 i w każdym korba z nalepką Clarisa
I drugie, czy istnieje możliwość, aby dostarczono mi Tribana z innej miejscowości? Wolę nie kupować na miejscu w stacjonarnym, tylko otrzymać go od kuriera gotowego do złożenia ( wyregulowanego już wcześniej ).
Kross Grand Jocker > Unibike Crossfire GTS > Merida Speeder T1 > Scott Speedster 40
#1139
Posted 23 November 2014 - 20:42
Co sądzicie o wymianie kół na Shimano WH-R501 (30mm) w Tribanie 300, czy może lepiej dołożyć do np. Fulcrum Racing 7? Ewentualnie coś tańszego co będzie lepsze od standardowych.
Moim zdaniem nie warto dokładać do R501. Łożyska kulkowe są lepszej jakości i koła będą troszkę sztywniejsze ale różnica nie jest na tyle duża, żeby dokładać. Jak chcesz poczuć różnicę w jeździe to serwis(jeśli masz dobry pod domem) i dociągnięcie szprych bo fabrycznie koła w tribanie są dość lekko zaplecione. Zmiana opon też pomoże a jeśli chodzi o koła to ja do 500-ki kupiłem Campagnolo Khamsin Asy. Bardzo podobnej jakości co Fulcrum 7. Dają różnicę w toczeniu łożyska maszynowe i dużo sztywniejsze. Czuć to przy stawaniu na pedały i podjazdach. Na zjazdach trochę bardziej stabilnie. Lepiej kupić lepsze koła, z czasem jeśli zmienisz rower a podstawowe będzie miał np. R501 albo podstawowe podobnej klasy to możesz je sprzedać jako nowe i odbić sobie troszkę cenę roweru Problemem może być tylko bębenek w nowych kołach. Czy kaseta 8 rz. będzie z nim funkcjonować? Khamsin Asy odpada. Sprawdź to przed zakupem.