
Decathlon - Seria Triban
#1202
Napisano 13 styczeń 2015 - 12:40
No i wewnątrz ramy prowadzona linka hamulca ;-).
Patrząc na tabelę rozmiarów dla w/w modelu widzę, że podają rozmiar S jako ramę 54cm dla wzrostu 163-170. Polemizowałbym, ale już wystarczająco było napisane ;-). W tym przypadku raczej opcja XS (aczkolwiek i tak ta XS jest dość spora...)
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1204
Napisano 13 styczeń 2015 - 12:43
Witam wszystkich forowiczów :-o
Przejrzałem wątek i skłaniam się do zakupu TRIBANA 500 (rower pod kątem debiutu w triathlonie, jazdy treningowej na szosie i trójmiejskich ścieżkach rowerowych - bez szaleństw),
Nie wchodząc w techniczne szczegóły (nie znam się na tym) mam pytanie:
Chciałbym poznać Wasze zdanie na temat wyboru między rowerami z podobnej półki cenowej: TRIBAN 500, Vento 1 Krossa oraz Delfy 5 Gianta. Miotam się z myślami, nigdy nie byłem "rowerowy", na osprzęcie się nie znam (ale z forum wynika, że dobrze aby to była Sora), ale chciałbym zakupić fajny szybki rower, optymalny w cenie +/- 2000 złotych.
Czytając wątek wynotowałem, że potencjalnymi minusami Tribana 500 mogą być: wygląd oraz opony, coś jeszcze Wam przychodzi do głowy wśród minusów?
Pozdrawiam
Piotr z Gdańska
#1205
Napisano 13 styczeń 2015 - 13:03
Najlepsza opcja pisana na każdym forum szosowym tu lub za granicą stawia na Tribana 500. W Polsce jest teraz problem z dostępnością oraz chyba powoli wypierają Sorę na rzecz Claris <- Gorszy zestaw. Jeżeli spotkasz Tribana 500 w Sorze, nie ma nad czym się zastanawiać. Chociaż ja Kupiłem Tribana 500SE to na pierwszy rower szosowy jest spoko. Jeżdżę mało bo ciągle pada i wieje mocny wiatr. Problemu z odsprzedażą też nie powinno być jeżeli poczujesz iż Szosa jest tym czym szukasz i zechcesz mieć lepszy rower po sezonie lub dwóch.
#1207
Napisano 13 styczeń 2015 - 14:14
Czytając wątek wynotowałem, że potencjalnymi minusami Tribana 500 mogą być: wygląd oraz opony, coś jeszcze Wam przychodzi do głowy wśród minusów?
Haha Wygląd to rzecz względna jak to mówią. ;-) Mi osobiście dużo bardziej się podoba na przykład triban 500 niż 300.
Ja, mężczyzna 170cm wzrostu wychaczyłem 54cm w Krakowie. Przejechałem na nim już troszkę. Jedyny dyskonfort jaki odczuwam powoduje za długi mostek.
Skąd jesteś? Mi udało się dogadać z 2 kolesiami z tego forum, że wpadne do nich i pozwolą mi przejechać się na 54 i 51
Jest możliwość, żeby kolega dał namiary na tych użytkowników? Też chętnie bym porównał oba rozmiary, do Krakowa mam kawałek, aczkolwiek w następnym tygodniu tam będę.
Może ktoś chce się umówić na wspólne mierzenie rowerów w Decathlonie?
- samogona lubi to
#1208
Napisano 13 styczeń 2015 - 14:59

Koledzy byli z Rzeszowa, ja sam ,,ganiałem" specjalnie do Krakowa po rower

51 na 26' co do 54 na 28' wyglądały dość proporcjonalnie. 51 była zauważalnie lżejsza, ale różnicy jeśli chodzi o jazdę - nie odczułem. Rower jest po prostu dużo mniejszy, niby te 2' roznicy w kołach, ale już inaczej się wsiada.
Uparłem się na 28' i mam, teraz czeka mnie wymiana mostka
- samogona lubi to
#1211
Napisano 13 styczeń 2015 - 15:10
Chodziło mi bardziej o to, czy kolega dał by się karnąć na swoim Tribanie, bo wywnioskowałem, że osoba ów rower posiada.
Też wkrótce planuję kupić i nie mam za bardzo jak przetestować, a cały czas się waham między rozmiarami 51&54...
Aczkolwiek wspólnej przejażdżki również nie wykluczam.
#1212
Napisano 13 styczeń 2015 - 20:53
[...] chyba powoli wypierają Sorę na rzecz Claris <- Gorszy zestaw. Jeżeli spotkasz Tribana 500 w Sorze, nie ma nad czym się zastanawiać.[...]
Trafiła się partia Tribanów 500 z (chyba) korbami Clarisa, jednak Decathlon tłumaczy to jako wypadek przy pracy, a konkretniej montażu. Jeżeli ktoś dostał takowy, Deca wymieniał element na Sorę.
#1213
Napisano 13 styczeń 2015 - 22:26
Trafiła się partia Tribanów 500 z (chyba) korbami Clarisa, jednak Decathlon tłumaczy to jako wypadek przy pracy, a konkretniej montażu. Jeżeli ktoś dostał takowy, Deca wymieniał element na Sorę.
Słucham?
Zatem można spodziewać się, że następna... partia Tribanów 500 będzie na Sorze? W pełni?
Kross Grand Jocker > Unibike Crossfire GTS > Merida Speeder T1 > Scott Speedster 40
#1215
Napisano 13 styczeń 2015 - 22:59
Takiej odpowiedzi udzielił mi pracownik w Deca, gdy zapytałem o co chodziło z Clarisem w Triban 500.
Kurdę, oby tak było.
Kiedy ja się pytałem co się stało z Tribanami ( oczywiście mowa o korbach Clarisa ) powiedział mi, że rowery zbyt szybko schodziły, więc musieli wstawić jakiś gorszy komponent...
Moim zdaniem odpowiedź średnio przemyślana.
Całe życie Tribany ( 500 ) na PEŁNEJ Sorze, za te 1999, aż nagle po takim czasie wstawiają Clarisa "bo im się nie opłacało".
Ale cóż...
Kross Grand Jocker > Unibike Crossfire GTS > Merida Speeder T1 > Scott Speedster 40
#1216
Napisano 14 styczeń 2015 - 08:01
Tu się pojawiły jakieś ploty o nowych tribanach:
http://triban3owners...ge-lots-tribans
Niestety nigdzie nie znalazłem potwierdzenia powyższego
#1218
Napisano 14 styczeń 2015 - 11:46
Całe życie Tribany ( 500 ) na PEŁNEJ Sorze, za te 1999, aż nagle po takim czasie wstawiają Clarisa "bo im się nie opłacało".
Ale cóż...
To, że im się nie opłacało, to już Twoje dopowiedzenie.
Z tego co ja zrozumiałem, to po prostu mogą sobie pozwolić na wstawienie tańszej korby, bo i tak ten model szybko schodzi.
#1220
Dodaj odpowiedź
