Decathlon - Seria Triban
#1261
Napisano 22 styczeń 2015 - 10:10
Faktycznie, na allegro w cenie 2600 zł jest z aluminiowym widelcem. Z karbonowym widelcem jest za 3500zł w sklepie Activia. Przyjąłem do wiadomości. Tylko zadałem teraz inne pytanie, które nie dotyczyło ceny.
Btw.
Podałeś cenę 3.5k zł za tribana na sorze, a na allegro jest za 3.2k zł triban na tiagrze. Dlatego mało mnie interesują ceny katalogowe. Interesuje mnie to, ile muszę zapłacić.
Czy decathlon daje tak po prostu "na wejście" ceny niższe niż katalogowe ?
#1263
Napisano 22 styczeń 2015 - 10:28
Zadałem pytanie, który z rowerów jest lepszy, nie biorąc pod uwagę ceny.
To może inaczej zapytam. Bo nie wiem czy się rozumiemy
Czy uważasz, że ten triban 520 jest lepszy od culebro na sorze, którego podlinkowałem (z karbonowym widelcem) ?
Który rower byś wybrał, jeśli miałbyś możliwość kupienia w tej samej cenie ?
Ty odpowiedziałeś:
Focus Culebro 4.0 2015 w pierwszym lepszym sklepie czyli Activia 3490 i to chyba tyle w temacie różnicy w cenie.
Z tego wynika, że dla Ciebie triban jest lepszy, bo tańszy. A ja prosiłem o porównanie nie biorąc pod uwagę ceny. Czyli robiąc założenie, że oba kosztują tyle samo.
Druga sprawa.
Podajesz cenę 3500zł za culebro na sorze, podczas gdy za 300zł mniej na allegro jest dostępny culebro na tiagrze.
#1264
Napisano 22 styczeń 2015 - 10:36
Wysłano z mojej Xperia Z1 przy użyciu taptalka
#1265
Napisano 22 styczeń 2015 - 11:00
Rocznik wielkiego dla mnie znaczenia nie ma. Nie pisałem nic o tym roczniku.Model 2015? Nie, rocznik 14 którego zaraz już nie będzie
Skąd ta pewność, że zaraz go nie będzie ?
Równie prawdopodobne jest, że zanim się skończy rocznik 2014, to już 2015 będzie w promocji, bo zostanie wypuszczony model 2016.
w tej cenie można także kupić culebro na 105. Ja kupiłem taniej bez targowania, więc specjalnie mnie to nie przekonuje.Za 3500 w decathlonie masz rower na 105
No to gratulacje.Ja Tribana kupiłem dokładnie za 1650 więc nowy 520 da się kupić taniej
Przecież Ty piszesz, że triban 520 nadal jest najtańszy w swojej klasie:Odnośnie jakości wierzysz, że jeden jest lepszy od drugiego?
Ja tak nie uważam, bo w tej cenie mógłbym kupić wspomnianego culebro, zdaje się, że meridy też ten poziom cenowy trzymają. Dlatego wybór nie jest oczywisty.To jednak Triban nawet 600 zł droższy będzie najtańszym w swojej klasie.
No i dlatego, że to jest to samo, to nie widzę powodu by triban 520 w cenie 2600zł był jakąś specjalną okazją, skoro w podobnej cenie są podobne rowery.Dla mnie to dokladnie to samo. Inny wygląd i napisy i cena.
To wy sobie dopowiedzieliście, że wierzę w wyższość culebro nad tribanem.Ale one nie są w tej samej cenie, więc jaki sens ma ta dyskusja?
Poza tym: na czym miałaby polegać wyższość Focusa? Serio wierzysz, że w cenie 3K zł dostaniesz taaakie technologie rodem z lotów kosmicznych?
#1266
Napisano 22 styczeń 2015 - 11:06
Wysłano z mojej Xperia Z1 przy użyciu taptalka
#1269
Napisano 22 styczeń 2015 - 12:19
"Nowa kolekcja jest już przygotowana, TRIBAN 500 zostanie zastąpiony przez rower TRIBAN 520 na początku marca br., na tym samym osprzęcie, zmienia się rama i kolorystyka. Jest to rower przeznaczony dla wszystkich, do jazdy zarówno po płaskim, jak i w górach, na treningi, ale także na górskie wycieczki. Dlatego zostajemy przy systemie 3-rzędowym z przodu w tym modelu. Dwa rzędy dostępne będą w naszej ofercie poczynając od modelu ULTRA 700 AF, prezentacja modelu:
http://www.btwin.com...t-ultra-720-al/"
Jeśli chodzi o ceny nowych tribanów jak i same TRIBANY to wystąpił niezły burdel.
TRIBAN 500 - http://www.decathlon...id_8306944.html
TRIBAN 520 C1 - http://www.decathlon...id_8322663.html
TRIBAN 540 FB - http://www.decathlon...id_8322798.html
Pomiędzy TRIBANEM 500, a 520 jest ogromna przepaść cenowa (590 zł. różnicy), a jak się porównuje sprzętowo to wychodzi prawie na to samo (np. w 500 są hamulce SORA, a w 520 B'TWIN). Kolejne porównanie to 520, a 540. Tutaj już jest tylko 220 zł. różnicy, ale za to cały napęd jest na TIAGRZE. Jeśli zrobią tak jak mówią, czyli zastąpią 500 -> 520 to lepiej będzie dołożyć te 220 zł. i mieć 540 z napędem TIAGRA. Kolejna sprawa to naciąganie klientów na droższy rower. 540 będzie miała 2 rzędy, a będzie kosztować 2809 zł., natomiast to co oni piszą, to dwa rzędy będą dostępne w rowerze poczynając od ULTRA 700AF, który będzie kosztował 1000 euro co Nam daje na chwilę obecną -> ~4300 zł. MACH 700 jest tańszy o 300 zł. i lżejszy o 0,7kg.
MACH 700 - http://www.decathlon...id_8290154.html
Sam przymierzałem się do zakupu 500, ale teraz chyba z Niego zrezygnuje. Lepiej będzie poczekać i zobaczyć co nowego wyniknie z tych wszystkich rowerów. Aha i nierozumiem jeszcze jednego, dlaczego i po jaką cholerę dawać w rowerze SZOSOWYM 3 rzędowa korba?
#1270
Napisano 22 styczeń 2015 - 12:25
Wysłano z mojej Xperia Z1 przy użyciu taptalka
#1271
Napisano 22 styczeń 2015 - 12:58
Jeśli człowiek jest mniej sprawny, ma nadwagę, ale jest na tyle sprawny by wsiąść na rower, to będzie na tyle sprawny by wjechać pod góre bez tego jednego blatu. Oczywiście nie mówię o skrajnych przypadkach gdzie ktoś ma nadwagi 50kg czy wyjeżdża pod górę o niewiadomo jakiej długości czy nachyleniu.
Tu nie chodzi nawet o wagę samego blatu, ale poprostu o zbędne przełożenie. Rower szosowy przeznaczony jest do raczej szybszej jazdy, a nie wleczeniem się z 20kg. torbami po bokach z prędkością mniejszą niż trucht czy jadąc bo górach w TRUDNYM terenie. Jeśli ktoś ma zamiar tak jeździc to kupuje raczej wygodniejszy rower górski.
#1273
Napisano 22 styczeń 2015 - 13:20
.... ULTRA 700AF, który będzie kosztował 1000 funtów co Nam daje na chwilę obecną -> ~5600 zł. MACH 700 jest tańszy o 1600 zł. i lżejszy o 0,7kg.
MACH 700 - http://www.decathlon...id_8290154.html
Ultra 700AF ma kosztować w przybliżeniu 1000 ale EURO ~4200zł, całkiem podobnie jak Alur z tym, że w Polsce cena Alura wynosiła 3500zł oby z Ultrą było podobnie
#1276
Napisano 22 styczeń 2015 - 18:04
To się chyba do Deca w trybie przyśpieszonym wybiorę kupić 500..
Może i 520 jest ładniejsza, inna geometria, ale 6 stów więcej to zdecydowanie za dużo ( porównując do 500 )
Chyba że 520 będzie za 2k.
Kross Grand Jocker > Unibike Crossfire GTS > Merida Speeder T1 > Scott Speedster 40
#1278
Napisano 23 styczeń 2015 - 09:42
Witam, trzeba brać pod uwagę jakieś inne koła, bo te btwina są słabe. Po około 100 km już tylne koło się zdecentrowało troszkę. Tutaj pytanie moje jakie koło mocniejsze kupić mam? MAVIC 700 AKSIUM czy inne? może jakieś tańsze ?
Zanieś do serwisu na gwarancji, te koła są chyba standardowo za słabo ponaciągane, powinni to zrobić. Inna rzecz, że po 20 metrach można złapać centrę jak walniesz w krawężnik