Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zmiana szprych i budowa kół


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 GalGavu

GalGavu
  • Użytkownik
  • 83 postów
  • SkądWrocław

Napisano 19 lipiec 2013 - 20:51

Witam,
mam prośbę: potrzebuję pomocy w doborze szprych i obręcz do składania kół. Nie znam się na tym kompletnie, a chcę zbudować dwa komplety wytrzymałych kół (moja waga docelowa to 78-80kg). Obecnie dwie pary kół:
- obręcze maddux gx460, szprychy no name, piasty deore (brzmi dziwnie ale takie były). Przód: 32 szprychy, Tył: 32 szprychy. Z tymi kołami jest w zasadzie wszystko ok, tzn. bardzo chciałbym szprychy wymienić bo mi strzeliła właśnie jedna i się trochę boję,
- obręcze mavic cosmic, szprychy no name, piasty mavic cosmic. Przód: 24 szprychy, Tył: 28 szprych. Te koła mają pęknięcia w obręczach więc są do wymiany (obręcze i szprychy).

Więc sprawa wygląda tak:
1. Do pierwszego zestawu potrzebują pomocy w wyborze szprych na wymianę - tu chciałbym płaskie czarne ale generalnie zdaję się na wasze zdanie co by było wytrzymałe.
2. Do drugiego zestaw potrzebują szprych i obręczy (piasty działały na 9s więc zdaje mi się, że na 10s też zadziałają - zgadza się?). Tutaj ponownie chciałbym aby to były płaskie szprychy i obręcze z jakimś większym profilem ale zdaję się na was.

Moja obecna waga to 85kg, budżet na to wszystko - bardzo fajnie by było 1000zł (same części, zaplatać będę prawdopodobnie w Harfie we Wrocławiu). Co polecanie? Bardzo proszę o pomoc. Ew. mogę umieścić zdjęcia jeśli potrzeba, a już na pewno umieszczę zdjęcia po budowie :)

P.S. 1000zł ale wolałbym kupować w polskich sklepach.

#2 adriansocho

adriansocho
  • Użytkownik
  • 29 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 lipiec 2013 - 22:12